Verhuizen naar andere kant van het land Tips!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Appeltaartje1992, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltaartje1992

20 nov 2017
    33
    18
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal.

Ik heb een vraag en hoop dat misschien een van jullie kan helpen of iets vergelijkbaars hebben meegemaakt.

Wie van jullie is er verhuist van de ene kant naar de andere kant van het land?
    Hierbij gaat omdat er een koophuis is en vast werk.
    Hoe kan je dit goed op de kaart zetten om te verhuizen en welke stappen kan je hierin maken?

Ik heb een dochtertje van 2.5 van met me ex die doet overal erg moeilijk en houd alles tegen
    Mijn huidige relatie woont 1 uur rijden vanaf onze officiële woonplaats ik heb alles al geprobeerd om haar ( dochtertje ) hoofdverblijf hier te krijgen bij mijn huidige vriend het hoofdverblijf is bij mij en dat blijft zo ik mag haar alleen niet hier inschrijven van mijn ex.
    Maar omdat hier allemaal makkelijker zou zijn even kort gezegd omdat ik ( nog) geen eigen huisje heb ben wel met bepaalde zaken bezig.
    Alleen de wachttijden zijn ontzettend lang voor een huurhuisje bv.

Nu hebben we besloten om met zijn 3e te gaan verhuizen dichterbij mijn eigen omgeving omdat dan de dingen makkelijker zouden worden rond om mijn dochtertje.
    Alleen hoe kunnen we het beste de weg er naar toe bewandelen samen ik heb al een aantal optie bekeken.
    We hebben nog ongeveer andere half jaar tot dat mijn dochtertje daarnaar de basisschool moet.

hopelijk hebben jullie positieve tips voor ons.
    Zodat het allemaal zou kunnen lukken!

Deel Deze Pagina