Australia Miracle Baby: Mother Kate Ogg Nursed Son Back From Dead | World News | Sky News Wat een geluk dat die moeder niet naar de arts luisterde die haar zoontje dood had verklaard...
Toch is het een logisch iets, dieren zijn ook vaak een beetje ruw met hun pasgeboren jongen, zodat de bloedsomloop op gang komt Kan me voorstellen dat een stevige knuffel een baby net even een duw kan geven
Dat huid op huid contact is ook zo bijzonder Je leest zo vaak hoeveel positieve invloed dat op een baby kan hebben, geweldig
Krijg er tranen van in mijn ogen. (hormonen ) stel je voor dat ze de baby niet vast had gehouden, wat een verlies. Mooi verhaal hoor, zou die dokter wel de huid volschelden (ook al zijn ze ook maar mensen)
Hier ook traantjes. Jeetje wat goed dat ze haar kindje bij zich gehouden heeft. Je moet er toch niet aan denken dat je gezonde kindje zomaar opgegeven wordt.
Pff wat een verhaal zeg... Jeetje! Kan me gewoon bijna niet voorstellen hoe gelukkig die ouders zich gevoeld moeten hebben toen ze doorhad dat hij toch wel leefde...
Wow! Wat een mooi verhaal! Dat kangeroeen een positief effect heeft op pasgeboren (zieke) baby's kunnen wij beamen. Roan had veel moeite om zelf te ademen, nam weinig zuurstof op. Maar met de eerste keer kangeroeen (na 5 dagen) zag je het zuurstofgehalte en zijn ademfrequentie omhoog schieten. Was zo bijzonder! Gelukkig heeft de moeder in het verhaal naar haar gevoel geluisterd!! Zo zie je maar weer, dat een moederinstinct heel veel zegt.
Was vorige week ook al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/227988-doodverklaarde-baby-komt-leven.html Maar echt bizar he, zo'n mooi verhaal!