Hey meiden, Sinds 28 augustus is Arjan de Heer vermist. Het bericht is te lezen op www.vermist.nl In het bericht staat het kenteken PB-PG-68, maar via hyves is het kenteken PG-DP-61 verspreid door zijn vriendin. Ik weet niet welke de juiste is. Het gaat om een grijze opel astra. ***wijziging: bij het RDW nagekeken en het kenteken PB-PG-68 geeft geen gegevens, het kenteken PG-DP-61 lijkt het juiste te zijn*** Ik plaats dit hier omdat wij hier op zp allemaal verspreid over NL en daarbuiten wonen en de kans op signalering daarom vergroot wordt. Gezien de omstandigheden waarin hij vertrokken is, is het erg belangrijk dat hij zo snel mogelijk wordt gevonden. Niemand heeft enig idee waar hij is. De foto in het bericht is niet erg duidelijk, daarom hier en in de volgende post twee duidelijkere foto's. Wanneer een van jullie hem of zijn auto ziet of denkt te zien, bericht dat dan hier en vul het tipformulier op vermist.nl in of bel vermist op 0800-2080 of +31 (0)35 671 52 34 Alvast heel erg bedankt voor het lezen en mogelijk de hulp bij het vinden van Arjan..
het juiste kenteken is na contact met de familie inderdaad PG-DP-61. Volgens het RDW is de kleur inderdaad officieel zwart. Dit wordt nu verder uitgezocht.
Dat is niets voor hem. Hij is van huis vertrokken en heeft afscheidsbrieven achter gelaten. Zijn familie, vriendin, vrienden en beste vriend weten niet waar hij is. Ik ben niet zijn vriendin hoor, ben dat wel geweest, maar heeeeel lang geleden Hij woonde samen met zijn vriendin, in zijn eigen koopappartement. Het lijkt me niet dat je uit je eigen koophuis weggaat om ervandoor te gaan met een ander. Dat even naast het feit dat het niets voor hem is. En dan laat je ook geen afscheidsbrieven achter.
het zou kunnen.... want ook al zoek je dat niet achter hem... toch kunnen mensen dan ineens rare sprongen gaan maken! En zelfmoord??
ik ken genoeg mensen waarvan ik ook altijd dacht dat die er nooit vandoor zouden gaan met een ander.... en ook dan zegt een koopwoning , kinderen , vaste baan , hun op dat moment helemaal niets!
Sorry maar met lopen gissen kom je ook niet ver he.. het is zaak dat hij gewoon zo snel mogelijk gevonden word.
ja dat snap ik ook wel.... maar miss heb je dan een andere invalshoek waar je kunt zoeken........................
ja maar dat gissen ga je juist krijgen omdat je niet weet waar hij is??? er kan van alles zijn mischien is ie wel naar het buitenland vertrokken ofzo... en idd een ander mischien woont hij nu heel ergens anders.. neem aan als hij bijvoorbeeld zelfmoord of iets heeft gedaan ze hem toch al wel hadden gevonden of iets?? en de politie zal zijn kenteken ook wel hebben nagetrokken dus dan is het landelijk bekend dat ze naar die auto moeten uitkijken toch??
Hij is in verwarde toestand van huis vertrokken in zijn grijze Opel Astra met het kenteken PG-DP-61. De kok Arjan de Heer heeft de laatste tijd veel klachten over hoofdpijn. Hij heeft afscheidsbrieven achtergelaten staat op de site.