mijn man en ik waren op vakantie in kreta en daar is hij op een verlaten wit strand op zijn knieen gegaan! was zo bijzonder moment! het was ook moeilijk om daar te komen. we hebben een uur door de bergen met haarspeldbochten gereden (mijn man heeft hoogtevrees) Hij had een mooie griekse ring gekocht! en echt een lieverd! we zijn nu meer als een half jaar getrouwd! xxx jazy
Hé wat leuk, ik ben ook op t strand ten huwelijk gevraagd, maar dan in Portugal. We waren daar op vakantie en t was de hele week al slecht weer, regen en koud enzo. En mijn (inmiddels) man wilde persé 's avonds na t eten een x over t strand wandelen, maar daar had ik helemaal GEEN zin in. Ik vond t veels te koud . Maar goed hij bleef maar doordrammen erover dus om van zijn gezeur af te zijn ben ik toen maar mee gegaan. Je snapt dat de sfeer er toen goed in zat . Toen we eenmaal op t strand waren ging ie ineens op zijn knieën, mijn god ik kreeg bijna een hartverlamming van schrik. Maar ik heb uiteraard JA gezegd. Volgende maand zijn we een half jaar getrouwd
hier op een niet romantische manier, dit door omstandigheden, maar inmiddels al weer 7 mnd getrouwd....
In een heel mooi bos hier in de buurt (op een mooie lente dag) Ik wilde die ring meteen om doen, die was natuurlijk te klein en no way dat ik hem er weer af kreeg Was trouwens wel erg grappig, pieste bijna in mijn broek.
ik heb mijn vriend met valentijn gevraagd(deze maand), door middel van onze dochter. zij had een rompertje aan met de tekst pap wil je met mama trouwen http://94.100.114.16/489650001-489700000/489668001-489668100/489668018_5__bKJ.jpeg en natuurlijk zei hij JA
Ik ben ten huwelijk gevraagd tijdens een verrassingsweekends naar Stockholm. Ik wist echt nergens van. Mijn man had op mijn werk geregeld dat ik vrij was, mijn zus heeft mijn koffer ingepakt en een vriendin heeft me naar Schiphol gebracht en pas na de douane zagen we elkaar Echt een mooie herrinnering!
Wij waren uit shoppen en gingen aansluitend uit eten. Hij wilde al niet zomaar ergesn een broodje halen, dat vond ik al vreemd. Ben ik neit van em gewend. Uiteindelijk in een restaurant belandt en daar praatte hij steeds over "als wij gaan trouwen, zullen we dan zus of zo.." OP een gegeven mometn had ik zoiets van "wat wil je nou eik zeggen?" En toen zei hij dus dat hij heel graag met me zou willen trouwen. Ik kreeg vervolgens geen hap meer door mn keel omdat ik zo onder de indruk was en het kwam ook totaal onverwachts. Een ruim half jaar later zijn we toen getrouwd en in september is dat 10 jaar geleden
Wij waren op vakantie ( gran canaria ). En zei tegen mijn beste vriendin stel je voor dat die me daar op het strand ten huwelijk vraagd voor dat we gingen was dat. En op 9.9-2006 liepen we over het strand en hij pakte me vast was volle maan die over de zee scheen. En op eens kreeg ik een raar gevoel en toen is hij op de knieen gegaan. En het eerste wat ik zei heb je dat met ..... afgesproken. Hij keek me verbaast aan. Onder tussen had ik al ja gezegd. Achteraf bleek dat alleen mijn pa het wist en die had niks gezegt tewijl die normaal de mond niet kan houden lol.
Vorige jaar met valentijnsdag. Ik ging shoppen met me moeder en daarna uiteten met haar. Totdat me vriend ook in het resterant zat om me ten huwelijk te vragen 07-08-09 wordt de grote dag!
hij moest en zou gaan wandelen in het bos en is daar ook op z'n knieën gegaan en haalde een prachtige ring tevoorschijn!
Hier dus ook, hij liep de hele tijd te zeuren dat hij een rondje wilde gaan fietsen met mij. En ik wer boos, want ik had echt GEEN zin om te fietsen
bij mij is het echt zo a-romantisch als wat gegaan ... hoe ging het bij ons: Hij: "Schat?" Ik: "Ja?" Hij: "Zeg 's ja?" Ik: "Ja" Hij: "Weet je dat zeker" Ik: "Ja!" Ach, hij is gewoon niet de vent om op z'n knie te gaan, die zijn er ook namelijk. Hij had niet eens een ring (heb ik later dubbel en dwars "terug" gekregen hoor - heb niets te klagen). Ik wist gewoon waar hij het over had, en het was goed!
We hebben wel afgesproken dat we voor augustus (dan ben ik uitgerekend) gaan trouwen... Maar heb wel gezegd dat hij me moet vragen, anders zeg ik nee bij het altaar. Dus ik verwacht binnekort iets..