Hoe vaak wandelen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by toerist18, Jan 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij elke dag, lekker gezond helemaal met dit weer.
    Heb hier 2 vrouwtjes in de buurt met kleintjes, zie ze nooit buiten.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Dat ligt er een beetje aan. De ene dag wandel ik 4 keer met haar. Als de hond uit moet en ze is wakker. De andere dag, als ze ligt te slapen, ga ik vlug ff alleen met de hond.

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik probeer ook elke dag te wandelen of in ieder geval even lekker buiten te komen. Ryan is al wat groter, dus kan ook lekker buiten spelen in de achtertuin. Ik vind het zo gezond!

Verder ga ik bijna altijd op de fiets naar mijn werk, dus komt Ryan ook weer buiten.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Soms iedere dag soms om de dag is meestal een wandeling naar de winkels!

5. Ikke 4x per dag met de hondjes en als er een kleine is gaat die zo vaak mogelijk mee! Lekker frisse neus!

6. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik wandel met mijn zoon als ik de hond uit ga laten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel veel tijd heb om echte wandelingen te maken vaak moet ik dan weer de andere 3 uit school halen en soms doe ik dat smiddags lopend.
    Als er een harde wind staat ga ik niet lopen omdat mijn kontkrummeltje erg snel ziek word . Je zou denken frisse neus is goed maar in zijn geval dan gewoon echt niet!
    In het weekend doen we het met z'n allen man en kinderen en de hond we kunnen hier achter bij ons zo de natuur in en dat is heerlijk!

liefs
    Jet

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ik altijd van 12.30 tot 13.30 met de hond, en later op de dag om 17.00 weer een 20 minuten, ook met de hond.

Als de baby er is, moet ik even kijken wat zijn/haar ritme is, en dan pas ik me daar op aan. Maar zeker elke dag een 1,5 uur lopen. Ook als zij/hij er is.

We gaan dan naar het park. :p

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik wandel 4 keer per dag met de hond waarvan een keer door de bossen hierachter...

Ik heb geen idee hoe ik t straks ga doen als de beep er is...

Zal ff uitdokteren worden maar goed het is al vele moeders voor mij gelukt!

Share This Page