Hoe is het nu met...?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zag laatst een stukje van het tv programma Hoe is het nu met...? De presentator zocht allemaal mensen op die in het verleden bekend/leuk/grappig/spraakmakend etc. waren. Toen dacht ik opeens aan zwangerschapspagina. Soms lees je een verhaal of volg je een persoon of lees je een onderschrift en dan denk je: 'hoe zou het nu met ... zijn?
    Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd hoe het gaat met het zp lid dat na 32 weken zwangerschap opeens haar kindje verloor. Ik geloof dat het Waardevol was. Kan het niet meer terug vinden op zp. Ik vond het zó'n verschrikkelijk nieuws. Van wie zouden jullie wel willen weten hoe het is? Kan van zp zijn maar ook een andere persoon.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

*ik denk dat dit topic niet mag, volgens mij mag je niet over leden praten die hier niet meer zitten*

Maargoed, ik ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het nu met Waardevol gaat. Ik hoop dat ze inmiddels zwanger is van een brusje.

Verder ben ik ook wel benieuwd hoe 't gaat met ThunderAngel ;).

3. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk topic zeg :D

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh, mag het niet? Het is juist positief bedoeld hoor.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Met mij gaat het goed, mocht iemand zich dat afvragen.

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Waardevol is nu toch terug onder de naam L4ever?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit topic doe ik inderdaad dicht. De leden waar het over gaat kunnen zelf niet meer reageren of willen misschien helemaal niet genoemd worden verder.
    Elmo

Deel Deze Pagina