Apple Event

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 13 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ja absolutely ik ook! Soms zit hij net niet vol en ga ik buiten even snel rondje lopen omdat ik dan baal dat die niet vol zit. Dat doe ik anders niet zo snel op een drukke werkdag. Ideaal! Siri gebruik ik nooit. Heb hem uitgeschakeld. Dat “kreng” blijft mij maar niet begrijpen of als ik iets inspreek via whatsapp begint ze er doorheen te kakelen.

Ik zoek even een foto op die ik heb gemaakt bij het Apple Park. De foto is gemaakt in de visitor center. Ze hebben daar een model staan en met de iPad komt het tot “leven” en kun je overal in en op kijken. Heel gaaf gedaan!

Bijgevoegde bestanden:

iMoeder vindt dit leuk.
  2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dit is boven op visitors center dak. Je kijkt dan uit op het Apple Park. Helaas een hoop hoge bomen dus het is redelijk beschut. Maar toch best tof ;)

Bijgevoegde bestanden:

iMoeder vindt dit leuk.
  3. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    En deze fan boy vond het ook helemaal fantastisch! Hij moest en zou zo’n shirt hebben . Kijk mam dit shirt is van de app store (haha hij noemt elke Apple winkel zo )

Bijgevoegde bestanden:

iMoeder vindt dit leuk.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Echt leuk hoor @LoeForceOne. Ik wil daar seker nog een keer naartoe. Sowieso heel silicon valley en DE garage natuurlijk. Wat een geschiedenis daar allemaal ligt ondertussen. Super leuk.

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik was een maand geleden in de Amac winkel om een iWatch 3 te kopen, maar de verkoper zei toen al dat ik beter even kon wachten tot eind september, dus de 4 ga ik binnenkort kopen :D
    Ook kan ik mijn abonnement verlengen in november, maar heb besloten om gewoon voor een iPhone 8 plus te gaan....ik heb nu een 7 en dat werkt prima, dus 1 model nieuwer is goed.

iMoeder vindt dit leuk.
  6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik wil de Apple watch!
    Wij waren eerst totaal niet van Apple, maar nu binnen een jaar overgestapt!:roflmao: Zelfs de kinderen willen nu een IPhone.

iMoeder vindt dit leuk.
  7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Pas maar op. Het is heel verslavend. :roflmao::roflmao:
    Ik begon ooit met de tweede iPad. Gaandeweg kwam er steeds meer bij. Tussendoor wel uitstapjes gemaakt maar dat viel dan steeds zo enorm tegen. Nu is alles Apple in huis en dat werkt allemaal samen en synct met elkaar. Heerlijk gewoon.

Mn laatste aankoop waren de AirPods trouwens. Echt ideaal zijn die.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Haha als absolute apple hater krijg ik al jeuk van de titel maar ben blij voor je dat je zo enthousiast wordt.

iMoeder en Kerstster vinden dit leuk.
  9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook gekeken en word van die nieuwe ios wel blij ja.

De Apple watch heb ik nooit mooi gevonden en de nieuwe ook niet dus hier gewoon een Fitbit.

Fijne is inderdaad dat alles zo goed sync. Ook de Apple tv , das veel handiger dan zo’n chromecast.

10. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb gisteren gekeken. Ik ben enthousiast. Ik wil binnenkort de Apple Watch S2 inruilen voor een S4.

ik ben ooit begonnen met 4s en iPod touch. Nu heb ik een Apple Watch S2, de X, iPod touch, macbook en een Apple TV.

iPhone X is echt leuk. Het was in het begin even wennen. Ik zou echt niet meer teruggaan naar touch ID! Voordeel van de X is dat mensen niet meer zomaar achter je kan staan om mee kan lezen als je bericht ontvangt want dan klapt die dicht! Mijn man gaat voor de Xs volgend jaar.

Nee ik wil echt nooit meer anders dan Apple!

iMoeder vindt dit leuk.
  11. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Zeker doen! Heb ook nog een foto van de garage ergens! Staan echt 10 borden in de tuin over pricacy. Moet toch zwaar iritant zijn voor de bewoners haha!

als alles door gaat woon ik vanaf janauri ergens in Silicon Valley

iMoeder vindt dit leuk.
  12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dit zou ik geschreven kunnen hebben. Alleen ben ik alleen een gebruiker die er weinig verstand van heeft. Mijn man is de grote Apple fan hier in huis en vond dat ik na 30 kilo afvallen wel een Apple watch verdiende.
    Ik zet de tv aan en uit met Siri, zet de thermostaat er mee hoger of lager en de lampen aan en uit. Gebruik hem altijd met hardlopen, wandelen en fietsen.
    Heb er ook met Stocard al mijn korting/punt spaar pasjes op staan, zo handig!
    Ben er echt heel erg blij mee!

iMoeder vindt dit leuk.
  13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ach ja daar ben ik niet zo bang voor, een paar familiekiekjes meer staat er niet op, denk niet dat dat heel interessant materiaal is.

Maar ik ga hem voor nu laten maken, en voor in de toekomst meteen eens kijken wat mn opties zijn om zonder toeganscode te blijven werken bij evt een telefoon zonder home knop.

Thanx iig

iMoeder vindt dit leuk.
  14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Lucky you! Ben benieuwd hoe de series 4 bevalt!

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik kijk ook echt uit naar iOS 12. Al vanaf het developer event toen ze die helemaal uitgelegd hebben. Zelfs overwogen om de beta te gaan draaien maar dit is voor een Daily driver (je eigen toestel wat je zelf dagelijks gebruikt), nooit een goed plan.

16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nu nog Apple Pay in Nederland. Dan gaat hier de vlag uit. Ik vergeet regelmatig mn portomonnee namelijk. En dan kun je met je horloge betalen.

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nice. :thumup: Ik ben begonnen met de iPad 2 en daarna iPhone 4s. Toen iPhone 5s, 6s, nu de 7 Plus. Meerdere iPad’s, MacBook Pro, Apple TV, Watch en AirPods. Ik heb tussendoor wel andere dingen uitgeprobeerd steeds, maar niks haalt het meer bij Apple. Ben verpest voor het leven denk ik. :|

Mijn kinderen groeien ermee op, dus die zijn ook al verpest. Mijn dochter (8) doe ik mee programmeren in Swift Playground op de iPad.

18. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hahaha ik ook. Een samsung Tab 2.0 toendertijd. Ik heb na 3 weken verkocht!

Oh ja.. ik heb de iPad mini ook nog ja in dit huis komt er geen samsung zooi!
    4s -> 6 > x

Ben nu op zoek naar magic mouse voor de macbook. Zal ik een 1e gen kopen of die 2e gen :eek: die krengen zijn duur :p

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb een Samsung telefoon gehad, 2 zelfs. De Galaxy S4 en een Note 4. Wat een ellende zeg. Ik werd knettergek van dat ding. Continue vastlopen, crashen en Android is ook totaal niet logisch. Na 2 maanden allebei weer weg gedaan. Op werk helaas nog dagelijks, werktelefoon en werk tablet zijn Samsung. Maar ook daar veel gedoe steeds mee. Volgend jaar mogen we zelf kiezen, en veel collega’s gaan dan voor Apple.

Voor mij is de Apple liefde vooral een software ding. Ik vind het allemaal heel fijn en vooral probleemloos werken. Niks onderhouden, niks installeren, geen crashes of gedoe. Je zet het aan en het werkt gewoon. Ik vind dat ook heel vervelend aan Android dat het geen zichzelf onderhoudend systeem is zoals iOS/MacOs. Dat je het net als een Windows PC de hele tijd moet verzorgen, optimaliseren, schoonmaken en bijwerken omdat ie anders van streek raakt. :rolleyes:

In werk nog dagelijks veel met Windows ook, maar Windows 10 vind ik echt een verschrikking. En een enorme aanslag op je privacy. Als je eenmaal goed kan werken met MacOS is het echt heel fijn en verbazingwekkend hoeveel je er mee kan.

Ik heb trouwens geen losse muis bij de MacBook. Het trackpad vind ik heerlijk werken (ook meteen de eerste trackpad op een laptop waarmee ik overweg kan). Dus geen verstand van muizen helaas. :)

20. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Wat houd dat in swift playground?

Deel Deze Pagina