Wie heeft er last van wateraders? Heb je ze laten verleggen of is er een andere oplossing voor? Hoe is het daarna met de klachten gegaan? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bij mijn ouders lopen er ook door/onder het huis. De oplossing was het bed verzetten. Schijnbaar sliep ik eerst altijd onrustig en na het verzetten van het bed niet meer. Mijn vriend had een koperen stang in de vorm van een 8 (totale lengte ongeveer een cm of 60) onder zijn matras liggen.
Dat weet ik niet precies. Misschien bescherming tegen straling of dat het de aders omlegde. Weet je in je huis waar de aders lopen? Want dat is het allerbelangrijkste. Je hebt soms ook kruisingen van aders en zo kan een hele kamer bijv. "onbruikbaar" zijn om een bed neer te zetten.
Dat lijkt op de kamer van onze zoon te zijn. We hebben begrepen dat je ze kunt laten verleggen. Maar geen idee of dat betrouwbaar is
Het idee is dat het een soort aders zijn onder de grond waar bv regenwater kan stromen. Deze aders zouden de stroom van energie 'verstoren' waardoor je bv een energiepiek hebt op een bepaalde plek... Totaal niet my cup of tea, zeg maar
Ley lijnen en aardstralen zijn op zich niet heel er zweverig, alles draait om energie. Net als met wateraders. Van wateraders heb ik geen verstand of ervaring, ley lijnen Heb ik me een beetje over in gelezen. Er zijn methodes om de lijnen om te buigen.
Ik ben het nu vollop aan het uitzoeken. Ik heb iemand gevonden die kan uitzoeken of ze bij ons aanwezig zijn. Als dat zo is dan moet ik gaan kijken wie ze kan verleggen. Ik heb wel een bedrijf gevonden. Maar ik wil eerst een prijsopgaaf.
Ik heb de wateraders in mijn huis laten opsporen dmv een wiggelroede en laten ombuigen, sindsdien slaap ik weer goed en is de energie in mijn huis een stuk rustiger. Het is idd helemaal niet raar. Heb iemand laten komen die healer/medium is (wellicht is dat ook niet je cup of tea) maar ik mocht zelf ook met de wichelroede lopen (had toch ergens het gevoel dat je zo'n ding kon manipuleren) maar op de plekken die hij had aangegeven, sloeg dat ding bij mij ook uit (zonder dat ik er iets aan deed) dus het was echt zo. Ze zijn afgebogen met een half ronde stang koper met iets erdoorheen gevlochten ofzo (weet niet zo goed). maar het werkt in ieder geval bij ons goed
Die stang koper had mijn vriend dus ook. Dus die is om de stralen af te buigen. Weet ik dat ook weer.
Dat van de wichelroede klopt idd. Hebben we hier ook gedaan. Sloeg hier ook uit. Ik heb ook een medium gevonden zal eens vragen of zij dat ook kan.