Apple tv?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Wij hebben de Raspberry met bovenstaande (Marnatman corrigeer me ajb als ik iets geks zeg).
    Via Groupon, goedkoper dan de gemiddelde appel tv, met Controler maar liever nog gebruik ik de app.

2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja vind het een heel fijn product! Maar heb zelf ook een ipad en een iphone en kan via deze twee ook bv foto's laten zien op de tv. Leuk voor als je op vakantie bent geweest.
    Vind het ook geweldig dat je je iphone/ipad kunt omtoveren in een soort controler waarbij je op je tv je spel speelt. Geniaal!

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier goede ervaringen zowel met chromecast, raspberry, en Apple tv maar de Apple tv blijft favoriet voor Netflix maar gebruiken hem ook voor match we luisteren hier veel muziek. ( de andere apparaten gebruiken we voor andere doeleinden)

Wat ook handig is dat we gewoon de Apple tv bedienen met de universele afstandsbediening ( phillips prestigo)

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Wij kijken via de ipad in de slaapkamer netflix. We hebben daarvoor een google chromecast -stick gekocht. Super snel geinstalleerd en streamt super goed! En is een heeeeeel stuk goedkoper dan apple-tv

5. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hier ook een apple tv. En wij hebben gewoon een universele afstandbediening. Hier staan dus ook meerdere apparaten op aangesloten en is daardoor super handig!

Deel Deze Pagina