Omdat het bijna weekend is en ik een enorme twijfelkont ben.. Zojuist is mijn eerste smartwatch ooit binnengekomen, de Apple Watch 6. Alleen welke kleur is nou mooier: roségoud of blauw? Oorspronkelijk is de blauwe variant voor mijn man besteld, de roségoud voor mij. Nu twijfel ik alleen of de blauw niet mooier is. Wat vinden jullie?
Ik wilde eerst ook rosegoud maar ben uiteindelijk bewust voor zwart gegaan omdat dat het meest tijdloos is en overal bij past, ook qua bandjes. Die wissel ik wél veel. Lang leve AliExpress haha. Ik heb een series 5 overigens . Ik zou dus persoonlijk voor donkerblauw gaan ipv rosegoud. Erg mooie kleur ook die zeg! Ben benieuwd of hij veel verschil heeft met de series 5. Zo oud is die ook nog niet.
Ja, daar heb je gelijk in. Blauw is zeker neutraler. Denk je dat er net zoveel bandjes bij blauw passen als bij rosegoud? Je merkt het al, twijfel de twijfel de twijfel... Volgens mij is er trouwens niet zo heel veel verschil tussen de horloges. Ik wilde eerst de 5 nemen, maar het prijsverschil was me daarvoor te klein.
Is dat roségoud? Weet je het zeker? Ik vind hem meer op goud lijken, die van mij (series 2, roségoud) oogt veel meer rosé. Maar in ieder geval vind ik van die 2 de blauwe mooier, maar ik denk dat ik mijn roségouden dus nog mooier vind qua kleur.
Ik heb zelf rosegoud en die vind ik super mooi. Ik heb nog zo'n tien bandjes erbij en die matchen allemaal prima met het klokje. Edit: vandaag met een dennengroen bandje
De kleur rosegoud verschilt ook. dat heb ik toevallig ergens gelezen. Volgens mij is dit de kleur sinds 2018. Het is wel rosegoud, maar neigt iets meer naar goud dan de oudere varianten (als ik internet mag geloven).
Ik heb het gevonden, het is sinds AW3. Dit staat erover op een website: Het nieuwe goud zit tussen de twee oud varianten in en kleurt op een chique manier anders onder verschillende lichtomstandigheden. Voor met name mannen was het rosé van de Series 2 te roze, nu is de rosé-gloed subtieler en minder vrouwelijk.
Dat is jammer dan, ik vind die van mij juist door de rosé-kleur heel vrouwelijk ogen en ik houd niet zo van geel goud (sieraden zijn bij mij meestal witgoud). Ik zie nu je aanvullende post, klopt dus met dat het vrouwelijker oogt . Ja, die van mij is al best oud, series 2, werkt nog als een zonnetje. Maar ik weet dus niet voor welke ik zou gaan in jouw geval, ik vind de blauwe wel een mooie kleur, maar ik weet niet of daar net zoveel bandjes bij passen.
Ik vind persoonlijk dat er bij blauw even weinig bandjes passen als rosegoud. Daardoor ben ik voor zwart gegaan (en anders had ik voor zilver gegaan). Dit omdat ik dus echt met regelmaat wissel en vrijwel nooit een basic bandje aan heb. Ik vind het huidige rose klokje zoals meerdere hier aangeven ook geen rose meer maar eerder goudkleurig inderdaad. Dat was voor mij ook nog een reden om daar niet voor te gaan.