Wat zouden jullie doen...? Ik heb een product gebruikt voor aften in mijn mond, en dat product heeft ervoor gezorgd dat ik een brandblaar kreeg met nadien het vel eraf, dus een open wond van ong 2 cm lang, op mijn tong. Aft was weg, dat klopt Nu heb ik het product teruggestuurd en hun zijn dit aan het onderzoeken etc etc. Heb 2 weken lang op pudding/yoghurt geleefd. Drinken kon alleen via een rietje. Dokter geweest, tja moet helen. Creme gekregen. Creme etc vergoed gekregen maar ze vragen me nu wat ik in gedachte had als vergoeding voor het ongemak. Ik mocht een product uit hun assortiment uitzoeken, ehhh no thx! Niet echt veel vertrouwen meer in het merk. Maar wat zouden jullie doen of vragen als goedmakertje?
Niks? Ik zou echt wel wat vragen. Kom op, als je zo'n heftige reactie krijgt mag je toch wel wat krijgen om het goed te maken. Ik zou denken aan een etentje of zo. Om te "vieren" dat je weer gewoon kunt eten. Ze vragen toch zelf wat je verwacht als vergoeding? Ik zou er iets leuks voor vragen om de niet zo leuke periode nog enigszins goed af te sluiten.
Ik zou ook niks vragen, je had blijkbaar een allergische reactie en dat kan gebeuren. Wel erg netjes dat ze een vergoeding willen aanbieden.
Het enige wat ik zou willen is dat ze goed onderzoek doen naar het product zodat niet nog iemand dit mee hoeft te maken.
Dit. En zo zou ik het ook verwoorden. Een goedmakertje moet voor mij ook altijd bij de ander wegkomen en niet iets zelf bedenken.
Dit, zou vragen of ze goed willen onderzoeken op welke stof je zo heftig hebt gereageerd en dit als bijwerking in de bijsluiter kunnen zetten. Als je zo flink allergisch reageert is dat wel de moeite. Verder zou ik niks doen.
Ja dat vind ik dus ook vreemd, dat ik zelf moet aangeven waar ik aan denk... het heeft me behoorlijk wat bloed zweet en tranen gekost, en dat weten ze ook. Heb hun het hele proces op de hoogte gehouden met fotos van de wond (deze wouden ze graag, ter info voor de onderzoekers) Had het veel meer gewaardeerd als ze zelf een dinerbon of iets hadden bedacht. Al ie het maar enorm klein, al was het een kaartje. Dan was het wel vanuit hunzelf gekomen..
Niks. Blijkbaar een erge allergische reactie waar ook zij niets aan kunnen doen. Heel vervelend maar altijd een risico met de medicatie. Een dinnerbon gaat mijn inziens te ver. Een kaartje zou nog kunnen maar dan nog kunnen zij hier niets aan doen. Ze kunnen nu alleen maar beter onderzoeken waar deze heftige reactie vandaan komt en daar in toekomst mensen voor waarschuwen. Vervelend voor jou natuurlijk
Het is ook nooit goed. Tuurlijk, het is vreselijk rot en pijnlijk dat je dit mee hebt gemaakt. Maar een overgevoeligheidsreactie kan bij alle producten voortkomen. Ze hebben de crème vergoed. En dan willen ze ook nog eens wat aanbieden om het goed te maken, waarbij ze zo vriendelijk zijn om te vragen wat jij graag zou willen. En ze misschien niet willen aankomen met iets wat jou niét tevreden stelt. Maar je bent alsnog niet tevreden want zij hadden zelf met iets moeten komen. Alsjeblieft zeg....
Nou dan zeg je dat je dat wil. Ik zou er verder niets voor vragen behalve goed onderzoek inderdaad. Mag ik vragen wat het was?
Sorry maar hoe minachtend kan een reactie zijn? Zoals je ziet schrijf ik neer dat zelfs een kaartje al voldoende was, daarmee wil ik dus zeggen dat ik helemaal niks HOEF! Dat ik het alleen gek vind dat ze mij vragen waarmee ze het goed kunnen maken. Normaal (tenminste, zo doe ik dat bij het bedrijf waar IK werk) kom ik zelf met een voorstel; 'Omdat het allemaal niet naar wens is gelopen, wil ik u een bon toesturen voor onze webshop, wilt u deze van ons accepteren?'. En dat doe ik omdat ik het de klant gun, voor het ongemak. Niet omdat het 'moet' of 'standaard' is of whatever.
Goed onderzoek en mij op de hoogte houden, heb ik gevraagd. Ook dat ik er zelf in de toekomst rekening mee kan houden. Dat vind ik zelf het allerbelangrijkste! Ik ga geen merk noemen, dat zou niet fair zijn vind ik zelf. Ze doen er alles aan om het op te lossen dan vind ik ook dat ik het niet openbaar op een forum neer hoef te zetten. Sorry...
Ze hebben je toch een voorstel gedaan? Een ander product van hen.. Dat wil je niet (snap ik), dus dan vragen ze je wat je wel wilt. Ik zou overigens niets hoeven, kan gebeuren. Al is het natuurlijk ontzettend vervelend.
Jeetje wat een schijtreacties allemaal. @ Ts... Zou gewoon een dinerbon vragen als je zin hebt om uit eten te gaan! Ze bieden het toch aan (wat ik zelf ook zou doen in hun geval, niet omdat het "moet", maar gewoon om een goede klantenservice te bieden)..