voor & na foto gallerij *afvallen & trainen*

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    het lijkt me leuk om hier voortgangs foto's te plaatsen om elkaar zo te inspireren om onze doelen te halen! :) doen jullie mede afvallers/fanatieke trainers ook mee?

ik zal zo mijn foto's plaatsen :)

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    rechts ben ik 1,5 jaar geleden. dit was de foto waardoor ik 10/11 maanden geleden besloten heb om serieus te gaan afvallen. links is vandaag, 23 kilo minder. mijn doel is nu om strak te trainen en meer definitie te krijgen :)

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wow! :) goed gedaan.
    Ik zoek zo even een foto

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wow, wat een verschil, en dat in nog geen jaar?

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja! ik heb me wel altijd 110% gegeven hoor :) gezond eten en veel trainen. in het begin 2-3 dagen sporten en ondertussen al een paar maanden 5x per week.

(en tussendoor echt wel is mezelf verwend met pizza of ben&jerry's :p)

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Misschien ook leuk om erbij te zetten hoe je het voor elkaar hebt gekregen hahaha.
    Hier vandaag weer begonnen aan de afvalrace. Min. 15 kg eraf

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wauw !!

Ik heb totaal geen motivatie, enorm druk ( op een leuke manier) met de kinderen, dan moet die naar het ziekenhuis, dan moet ik naar het ziekenhuis, dan moet de een naar de logopedie de ander heeft een vriendje om te spelen en zwemles etc etc, er is altijd wel wat,

En wanneer ik de kinderen dan in bed heb liggen.... Ben ik blij dat ik op de bank kan zitten ;) ik krijg mezelf dan echt niet meer zo ver om te sporten,

Terwijl ik van mezelf een heel slank postuur heb heb echt een zwemband gekregen van drie kinderen en daarna niet weer in shape komen

Maar ik hoop dat het ook lukt met op mijn eten letten en wat vaker met de hond wandelen en wat langer ;)

Eigenlijk moet ik wel de motivatie vinden om te gaan sporten,

Ik weeg nu ongeveer 68 kilo en wil eigenlijk naar de 60

8. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat goed gedaan! Helaas heb ik nog alleen 'voor' foto's, en nog geen 'na'.
    Ik ben zelf nu wat op mijn voeding gaan letten en wil meer gaan bewegen. Ik hou dit topic in de gaten, goed voor de motivatie!

9. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    oh sorry;

ik ben begonnen toendertijd met minderen in koolhydraten/suikers/vetten. ik at heel veel pasta, ijs en gefrituurde zooi, dronk 2 liter cola op een dag etc. daar ben ik mee gestopt en toen ik zag dat ik af ging vallen ben ik gaan sporten (gewoon thuis!)

ik begon met cardio, en daarna ben ik ook kracht training gaan doen en nu ook veel pilates :)

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    mijn tip; maak nu een 'voor' foto! ik heb dat toen niet gedaan en daar heb ik nu spijt van. het is juist zo motiverend om vooruitgang te zien :)

11. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Geweldig resultaat!
    Maar ik wil er wel bij zeggen dat je misschien te snel bent afgevallen. Ik kreeg in november vorig jaar van mijn huisarts op mijn kop dat ik in een jaar tijd 15 kilo was afgevallen, zonder medische begeleiding. Het wordt ten zeerste afgeraden om meer dan 1 kilo p.w. af te vallen, zonder medisch toezicht. Er zitten namelijk gevaren aan.

Maar je mag wel trots zijn op het resultaat! Ziet er goed uit!

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    texel (145).jpg Vakantie luxemburg 28-7-2012 tm 4-8-2012 (19).jpg

Ik ben 2 jaar geleden begonnen met WW. daar ben ik 15 kilo mee afgevallen. Ik moet nu nog 8 kilo, maar die zijn zo moeilijk.
    Ik heb eerst heel veel gelopen en een jaar later gaan sporten op de sportschool 2x per week. Dat doe ik nu nog.
    Op de bovenste foto had ik een zwangerschaps shirt aan.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    foto 1 en 2 van links naar rechts: begin 2013, midden 2013, eind 2013

Links woog ik 73 ofzo, rechts 50 ;)

eerst door gezonder eten (geen vette zooi meer) later door m'n schildklier die omsloeg naar te snel, en nu moeten er juist een paar kilo's aan en eet ik juist vette zooi om maar wat aan te komen ;)

@ poohbeer en blij zwanger; super knap zeg!!
    @ blijzwanger; 23 kilo?? wauw! Maar jij woog toch ook niet mega veel voordat je afviel of wel?

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ziet er goed uit!! :)

voor die laatsje kilo's, misschien thuis nog het een of ander doen naast het sporten op de sportschool?

15. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    leuk, zal straks ook ff foto's zoeken, moet nog wel een kilo of 5 vanaf bij mij

@blijzwanger wat voor cardio oefeningen deed je in het begin?

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    leuk die foto's zo! je ziet er goed uit :)

en nee, ik woog 75 en nu 52,5. er mag van mij best wat aan weer idd, maar dan aan spieren en niet per se aan vet :) vervelend zeg van je schildklier! niet te lang vette zooi blijven eten he, niet om het aankomen maar het is zo ongezond.. :( maar kan me voorstellen dat je anders heel moeilijk kan aankomen. lastig!

17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    lichaamsgewicht trainingen, via fitnessblender (op youtube) sowieso echt een aanrader!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo wat een resultaten!
    En blijzwanger, jaloers op jou buik haha :p

@Melindy, maar 15 in een jaar tijd is toch niet zo erg snel?

Hier na dit topic om te beginnen eerst maar eens voor foto's gemaakt haha. En aangezien het toch een maandag is, maar gelijk beginnen met veranderen!
    Ik wil heel graag 10kg er af en weet dat dit kan door gewoon mijn eten aan te passen en meer te bewegen (vooruit minder dan nu kan ook niet)

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik moet gewoon weer minder snoepen daar ligt het gewoon aan.

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    haha dan moet meer bewegen wel lukken toch :D goed dat je meteen gaat beginnen! you can do ittt :D

Deel Deze Pagina