Hallo. Mijn lapot is bijna overleden. Wil nu op zoek naar een tablet. Maar weet dus niet welke. Welke heb jij? Wat heb je ervoor betaald? Hoe bevalt die? Tips ideeën of suggesties? Bedankt.
Samsung galaxi tab 2 10.1 Ik wil nooit anders meer ik had een ipad maar deze gleed van de bank dus stuk. Nu deze en hij is iets moeilijker maar als je het doorhebt enorm fijn. Veel meer mogelijkheden
Ik heb de galaxy note 10.1 en ben er bijna mee vergroeid Heel fijn, snel ding. Wat wil je er mee gaan doen? Als je het als vervanging van een laptop gaat gebruiken zou er op letten dat je er een toetsenborddock bij kunt krijgen. De asus transformer heeft dat bijvoorbeeld, dat dock heeft ook een aparte batterij en een usbpoort.
Wij hebben er inmiddels 3... Een Ipad 3, een Ipad mini en een Samsung Galaxy tab 2. De Ipad vinden wij het fijnst. Daar hebben wij toen ( dacht ik ) 450 euro voor betaald. De mini hebben we gewonnen en de Galaxy tab 2 via marktplaats op de kop getikt voor 200 euro. De Galaxy wordt vooral door de kids gebruikt.
oh en wat ik er voor betaald heb, tja ik had korting op korting dus heb zo'n 150 tot 200 euro minder betaald dan waarvoor ie nu weggaat (de note kost nu zo'n 440 voor de wifi versie)
Ik ben van plan om de Google Nexus 7 te kopen. Vergeleken met de iPad Mini vind ik 'm veel beter, en bovendien kost ie een stuk minder.
Wij hebben een Ipad en een Galaxy tablet, laatste heb ik gekregen bij mijn camera en gebruiken we eigenlijk bijna nooit. De Ipad (64gb) hebben we iets meer dan 600 euro voor betaald en is echt super fijn!
Dan zou ik er zeker een toetsenbord bijkopen. Het toetsenbord van de ipad vind ik niet heel erg fijn, weet niet hoe dat zit met de andere tablets. Ikzelf zou mijn laptop niet vervangen door de tablet, maar dat is maar net wat je met de tablet/laptop doet. Ik werk ook op de laptop, dus op tablet is dat niet handig.
Op de ipad werken een aantal sites niet optimaal. Weet niet hoe dat met andere pads is, maar zeker ter vervanging van een laptop zou ik mij daar ook in verdiepen. Ipad werkt opzich best fijn, maar zeker met langere mails pak ik altijd de laptop!
Ik vind mijn iPad erg fijn om even snel iets op te zoeken, maar ik vind het zeker geen vervanging van de laptop.