App's en films op ipad tijdens vliegen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roosje24, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,
    Onderwerp zegt het al. Ik wil apps en films downloaden op onze ipad. Apps weet ik wel hoe maar hoe moet ik filma op ipad zetten?

En tips adviezen welke apps en films voor een kind van 2.5 jaar?
    Ik neem natuurlijk ook kleurboek, stickerboek etc mee.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb je een Apple of Windows computer/laptop? Ik zet de filmpjes er namelijk via m'n MacBook op.
    Je hebt volgens mij ook apps van KRO met filmpjes, maat weet niet of die het zonder WiFi nog steeds doen.

Hier is Talking Tom een grote hit.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    We hebben een apple ipad air2
    Jaa even van kro bekijken, is wel leuk zeker.
    Talking tom, ben, angela hebben we allemaal en zijn ook allemaal hit hihihi.
    Maar hoe moet ik films downloaden, eigenlijk bijvoorbeeld dingen uit youtube ofzo, Zandkasteel, peppa pig etc.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Met wie vlieg je? Wij hadden thuis de Transavia al erop gezet en zo konden de dames via die app een filmpje kijken!

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Idd, Transavia heeft tegenwoordig een app waarbij je vooraf thuis al films kunt downloaden en dan in het vliegtuig kan bekijken.

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Wij vliegen met Turkish Airlines,wegaan naar turkije. Ik ga idd even kijken bij app store

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hier heeft manlief voor beidje kindjes hun favoriete tekenfilms gedownload, met een speciaal applicatie, ik ben alleen de naam vergeten 🙈. En Kaan heeft vandaag Nitendo 3DS met 4 spellen gekregen van zijn papa die gaat dus ook mee + ik ga kleurboek met potloden kopen van Hema.

(Maar grootkans gaan wij gewoon weer slapen tijdens ons vluchtreis, net als vorige maand 😂 )

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha vraag aan je man lilaaaaaatjeee :D
    Oww ja idd kleur, sticker dingen zijn prima en op ipad hebben we toch beetje spelletjes. Ik wilde echt videotjes van youtube zetten.
    Hoe laat gaan jullie vliegen?

Wij vliegen 12 uur middag dus miischien slaapt zij ook wel want het is dus tijdens haar middagslaap. Maaarruhh wij hebben een tussenlanding in istanbul. 1.5 uur wachten en daarna naar antalya. Wij zijn pas half 8 in de avond daar. Dus moet echt afleiden :D
    Ga jij 1 augustus?

9. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Met de app VDownload+ kun je allerlei filmpjes van youtube downloaden en dan in het vliegtuig offline bekijken. Ideaal!!

Groetjes

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Super zeg! Ik heb het gedownload. Maar een vraagje? Moet je in die app gaan en dan daar bekijken of kan je het ook op je beginscherm zetten naast al die apps?

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Jaaaa het ging om deze applicatie 😁.

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Lieverd wij vliegen vroeg in de ochtend, zonder tussenstop naar Izmir. En daar worden we opgehaald door een VIP transfer, en gaan we richting Kusadasi (50 minuten reistijd). En klopt 1 Augustus in de ochtend.

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63

Ooo lekker hoor. Wij hebben een auto gehuurd dit jaar.
    Mijn ouders gaan ook 1 augustus maar ze vliegen om 4 uur in de middag. Anders had ik je misschien gezien op schiphol haha :D

14. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bekijkt de filmpjes inderdaad in de app. Thuis kun je dan bijvoorbeeld allerlei filmpjes opzoeken (links onderin via 'bladeren'). Dan opslaan in geheugen, en dan kun je in het vliegtuig ze offline bekijken (onder icoontje downloads, in de app zelf). Mijn zoontje weet de app feilloos te vinden :D
    Fijne vakantie!

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63

Jaaaa heb het gevonden, super! Heel erg bedankt! :D

Deel Deze Pagina