Weer een hyves raadsel in je www... ZUCHT

Discussion in 'De lounge' started by brabbel1988, Nov 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hallo meiden,
    Het is de periode van het jaar waarin we ons concentreren op de sensibilisering van borstkanker. We weten nog hoe het ging toen we op ons profiel de kleur van onze bh hebben geplaatst of waar we onze handtas hebben neergezet. Dit had zo'n succes dat we dit willen herhalen met het volgende. Het is wel de bedoeling dat de heren totaal niet weten waar we het over hebben.
    Het idee van dit jaar is dat je vertelt waar je gaat wonen (het land vertegenwoordigd je geboortemaand) en hoelang (dit is je geboortedag) en dan een smiley.
    Voorbeeld ik ben geboren op 9 december dus is voor mij de uitkomst : ik ga in COlombia wonen gedurende 9 maanden.
    Januari : Mexico,
    februari : londen
    maart : miami
    april : dominicaanse republiek
    mei : frankrijk
    juni : sint petersburg
    juli : oostenrijk
    augustus : duitsland
    september: nederland
    oktober: amsterdam
    november: las vegas
    december : colombia
    Doe je mee??? Verpreid dan dit bericht aan zoveel mogelijk mensen, zodat het een golf geeft zoals de vorige jaren, we doen het voor een goede zaak

Ben ik de enige die hier de schijt van krijgt, of zijn er meerdere dames?

2. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Vreselijk, ik doe daar echt niet aan mee, bahbah

3. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
  4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Huh? Dat was vorige maand toch al?

Maareuh... als je het niet leuk vindt (je zet ZUCHT in de topic titel), waarom plaats je het dan toch hier?

Ik doe ook niet mee. Ik vind het flauw en draagt in mijn ogen niet mee aan de awareness van (borst)kanker.

Zet dan gewoon: Awareness van borstkanker (met eventueel wat cijfertjes) in je www?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind er ook geen zak aan hoor

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Heeft ook, voor mij, niks meer te maken met het 'doel' van deze actie.

Dat van die bh kleur, ja, dan leg je misschien nog de link met je borsten/borstkanker... maar nu dus helemaal niet.

Ik sla hem dus graag over.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geen grotere onzin als dit

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik kreeg m vandaag pas binnen, en op mijn hyves had nog niemand het in hun www gezet....

En onderin staat mijn vraag, dus als je mijn beginpost even lees weet je waarom ik het hier plaats.
    (Om te vragen of de meeste dames dit ook hun neus uit begint te komen, of dat de meeste het nog wel leuk/de moeite waard vinden)

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vind het ook echt nergens op slaan, en zelfs kinderachtig te noemen. doneer dan geld aan het kankerfonds ofzo, of word vrijwilliger bij de stichting, maar door die onzin op je www te plaatsen red je niemand mee. ook maak je er niemand bewust van vind ik.

plaats dan op je www iets wat echt met het meeleven van kankerpatiënten te maken heeft, maar de kleur van je BH, of waar je op vakantie gaat vind ik er weinig mee te maken hebben

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het nergens op slaan en doe niet mee aan die flauwekul. ;)

Verder sluit ik me aan bij Daantje22.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vreselijkkkkkk! Doe ook niet mee met zo'n onzin.

12. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Alweer :O:O
    1x in het jaar vind ik nog wel leuk
    vond het laatst al verschrikkelijk dat het er meerdere waren
    maar nu nog 1
    pfffff ik sla over........

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff de een na de ander komt op hyves vind het nu wel erg irritant worden en doe er dan ook niet aan mee :p

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    En weet je wat ik nog vervelender vind?

Die berichten als: zet dit ook een uur in je www, ik denk te weten wie het gaat doen. 97 % zal het niet doen ik hoop dat mijn vrienden bij de 3% zitten uit respect voor degene die gestorven zijn. Etc etc

Ik vind dat toch zulke +#%*+# berichten, alsof je niet meeleeft met mensen als je dat bericht niet plaatst....

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik doe er ook niet aan mee, vind het zulk zinloos kuddegedrag.

16. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    vind het ook grote onzin. Maar nu weet ik wel waarom iemand van mn hyves vooe 20maanden naar duitsland zou gaan:D:p

17. Jel

Jel Niet meer actief

Dat vind ik ook van die achterlijke berichten. En ben altijd wel benieuwd wie de eerste is die dat bericht geschreven heeft.
    Idd, net alsof je er niet zo over denkt als je het niet in je www zet. ;)

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ja inderdaad. ken er een die gin ook voor een aantal maanden naar duitsland. iedereen echt waar en waarom maar geen reactie. nu weet ik het antwoord

doe niet mee trouwens. vind het onnodig. heb er dit jaar 3 begraven aan kanker en 2 zijn nog aan het vechten. weet niet wat dit voor meerwaarde heeft voor de geen die kanker hebben of hebben gehad.

19. Yelice

Yelice Niet meer actief

Vind het echt zo een onzin! wat heeft dit in godsnaam met borstkanker te maken.
    Vind het ergens ook misplaatst om een spel te maken.

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ben ik het dus mee eens!
    Waarom zouden de mannen dit niet mogen weten :( en denken ze nou echt dat die mannen zo blond zijn, die hebben dit ondertussen ook allang door hoor.

Share This Page