circumcisie ervaringen help!!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mamma chan, Oct 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo allemaal,

ik heb een vraag, onze zoon moet worden besneden om medische redenen..het gaat maandag gebeuren, en ik zie er als een berg tegenop en weet totaal niet wat ik kan verwachten:(

Iemand ervaring mee en zo ja zou je je verhaal met mij willen delen?:(

Liefs

2. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    Ons mannetje is vorig jara geholpen om medische reden, en ook hier spanning over hoe het zou gaan. Het wachten in het ziekenhuis nuchter en wek hield hij goed vol, ondanks dat hij om 8.00 aan de beurt zou zijn en hij pas om 13.00 opgeroepen werd.
    Wij krgen van te voren voorlichting in het ziekenhuis van hoe het zou gaan en boekjes mee, dus zoonlief had er helemaal zin in, mallerd. Dus op naar beneden naar de wachkamer daar kreeg hij een mutsje op, operatiejasje aan, plakkers op, mocht mama een pak aan en muts op en gingen we de om binnen, daar mocht hij overstappen op de operatietafel, kreeg het kapje voor en ging slapen. Toen moest mama weg en mocht op de uitslaapkamer er weer bij, daar was het paniek om het infuus dus die is er snel uitgehaald. Door een ruggeprikje om de ergste pijn tegen te gaan kon hij in eerste instantie niet lopen, boven heeft hij gegeten en toen ging meneer slapen. In eerste instantie was het bij elk plasje huilen, en was verschonen (hij kon niet zindelijk worden door de te nauwe doorgang) een drama waarbij hij bij voorbaat schreeuwde, maar pijnstillers wilde hij niet het huilen bij plassen was na een dag ineens al over maar verschonef bleef nog even spannend en wassen ook. Maar al met al is het ons hier 100% mee gevallen met de last achteraf.
    Nog meer vragen dna roep maar

3. adi

adi Niet meer actief

Zoontje van mijn vriendin is vorige maand besneden. Onder locale verdoving, met een laserbehandeling, en de wond is 'gelijmd' met een of ander speciaal weefsellijm.
    Hij is dus niet gesneden of genaaid, en heeft alleen pijn gehad met eerste keer plassen. De volgende dag liep ie al rond te spelen.

Ik zou iig niet voor de algehele narcose kiezen. Dat is heftiger dan de hele behandeling.

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dank je voor jullie verhaal!

het is hier gewoon zo onzeker over hoe het zou gaan,,ik houd niet van die onzekerheid!

hier mag die niet meer eten vanaf vanaaf 12 uur..was dat bij jullie ook het geval?

lees ook veel over vaseline en weer anderen zeggen ook van gewoon ochtendjas aan en niks eronder..( heelt alles sneller)

doe hier om de 4,5 uur een pijnstiller!

lees hier over locale verdoving...zou mooi zijn maar dat gaat hem niet worden hier..zoonlief is al panisch voor alles!

5. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

Mar 25, 2009
    356
    0
    0
    Onze zoon is vorig jaar besneden. Hij moest idd nuchter blijven vanaf 24 uur, dit viel reuze mee. Het voordeel voor jullie is denk ik dat jullie zoon zindelijk is, dat was onze zoon niet ( hij was 2 jaar) waardoor hij last had van zijn luier. Wat wel hielp hij hem (om plakken tegen onderbroek tegen te gaan) was vaseline smeren. Ook hielp het om emla crème te smeren, dit verdoofd wat.
    Succes morgen, het komt goed hoor!

6. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Mijn neefje heeft het ook moeten laten doen. Ze kregen zalf mee voor achteraf (geen idee welke precies) en heeft een week geduurd dat hij er last van had bij de kleine boodschap naar 't schijnt.

Share This Page