Die bestaat niet meer voor de iPhone omdat dat sinds 2 jaar geleden in iOS verwerkt zit. Night Shift heet dat, zit onder beeldscherm en helderheid in je instellingen.
Ik heb zo weinig mogelijk apps want ik vind het onoverzichtelijk en ik zit al zoveel op mijn smartphone. FB heb ik er bijvoorbeeld afgegooid en gebruik verder niets van social media, behalve WhatsApp. De apps die ik heb zijn van kranten, beroepsmatig dus.
Even offtopic, naar aanleiding van de twilight/nightshift: ze zeggen inderdaad dat je melatoniaanmaak verstoord wordt door het licht van je scherm van je telefoon, maar ik ben wel benieuwd of jullie dat ook zo ervaren? Als ik namelijk achter mn laptop heb gezeten lig ik daarna in bed echt nog een tijdje naar het plafond te staren. Dan kom ik veel moeilijker in slaap. Maar met een telefoon of tablet heb ik dat totaal niet. Ik kan zelfs rustig met zo'n ding in mn hand in slaap sukkelen. Hoe is dat bij jullie?
Naast de standaard apps heb ik NASA Buienradar Khan Academy Goodreads So Chicken Tune In Radio Stocard (i.p.v. pasjes in je portomonnee, heel handig!) Flo (menstruatie bijhouden) Dictionary Peak (heel leuke braintrainer) Photorush InstaBeauty Layout Pro Camera Parkmobile Time Buddy (wereldtijden omrekenen) Geekbench
Ik heb Night Shift altijd aan staan van 19:00 tot 6:00 en ook best erg geel. Ik vind het veel rustiger aan mijn ogen. Ben ook erg blij dat iBooks en Twitter nu standaard een zwarte achtergrond heeft. En ben blij met de nieuwe Dark Mode die in de volgende macOS (Mojave) komt.
Naast de standaard apps gebruik ik; Evernote: om recepten op te slaan Pinterest: voor inspiratie Deezer: muziek app Kenteken opzoeken: spreekt voor zich Myfitnesspal: als ik mijn eetpatroon wil bijhouden Stepsapp: stappenteller Currencies: om valuta's om te rekenen NoCrop: zodat Instagram mijn foto's niet bijsnijd Coincap: om een compleet overzicht van mijn cryptocurrency wallet bij te houden La place: spreekt voor zich Easy%: om snel kortingspercentages te berekenen. Ik ben heel slecht in rekenen dus deze app is echt een uitkomst voor mij!
Stocard is echt mijn nieuwe favoriet, wat een ruimte in mijn portemonnee! Candy crush ben ik een beetje verslaafd aan.
Naast de standaard apps heb ik Spotify Mahjong Rummikub Mindfulness van vgz Greenchoise Hp smart om te printen Soundhound voor als ik niet op de titel van een nummer kom Vivino