Hallo dames, jullie hulp gevraagd...! Ik ben dit jaar aan de beurt om de familiedag van onze familie te organiseren.... nu ontbreekt het me echt aan motivatie.... Wij zijn met ruim 20 personen, waarvan 7 kinderen onder de 10 jaar. Heeft iemand een idee of tip voor mij? Alvast bedankt!
das een goeie ... kom ook uit zwolle ... maar vind het hier allemaal zo "gewoon" .. en zou zo 1 2 3 niets weten wat leuk is voor jong en oud ...
De orchideeën hoeve in Luttelgeest. Door de tuinen wandelen, vooral de vlindertuin is prachtig. Ook is er een speeltuintje voor de kids. en kun je lekker eten en drinken. Ook voor groepsarrangementen.
Bij de blauwe hand in wanneperveen kan je verschillende arrangementen boeken. Activiteiten incl eten. Vond het er zelf erg leuk! Via pinkpepper kan je leuke workshops boeken hier in de buurt. Alleen eten is de strandtent bij de plas in stadshagen ook erg leuk! Kinderen kunnen daar heerlijk spelen en eten is goed. Verder weet ik het ook niet, succes met zoeken!
Speel en Ijsboerderij de drentse koe in Ruinerwold. Kijk op hun website, ziet er leuk uit en voor alle leeftijden
Ook erg leuk inderdaad..en goedkoop! Wel vooral voor kinderen hoor! Maar ouders kunnen lekker chillen op terras haha