haii allemaal. wij hebben net een nieuwbouwwoning gekocht. en zitten er over te denken daar straks een gietvloer in te laten leggen. wat zijn de voordelen, de nadelen, en was het erg prijzig? wij denken aan een betonlook (lichtgrijs) is voor ongeveer 40 m2 maar vraag me vooral af hoe prijzig het is hebben jullie ook foto's eventueel
Ik zeg alleen maar NIET DOEN. Bij ons is ie drie keer gelegd, over elkaar. En uiteindelijk eeb troffelvlier overheen gelegd.
Ik zeg ook NIET DOEN Het is heel erg mooi hoor, maar mijn broer heeft het in de gang gehad, maar die had het al gauw weer veranderd naar een gewone vloer. Hij kreeg hem helemaal niet schoon.
Ik zeg DOEN! Wel een goeie doen, zit verschil in. Heb hem niet zelf maar man, ik vind dat de mooiste vloer die er is. En dan idd betonlook. Prachtig!! Ik heb 2 vriendinnen die het ook in hun huis hebben en zij zijn heel tevreden. Makkelijk schoonhouden, je ziet er weinig op, kids kunnen er lekker op spelen, vloerverwarming eronder etc.
Ow dan is er nog verschil. Mijn broer had het ook laten doen, maar kreeg hem heel moeilijk schoon en het werd op een gegeven moment heel erg lelijk. Het is inderdaad wel super mooi.