Op Marktplaats heb je nu een aanbieding, waarin je 50% korting ontvangt voor een kaartje Ouwehands dierenpark. Ik wil hier graag gebruik van maken. Omdat het marktplaats is (bekende site), vertrouw ik het eigenlijk wel...maar wil toch even navragen of mensen positieve ervaringen hebben met de aanbiedingen die erop staan. Bedankt!
Een tijdje geleden hadden ze een actie voor Dierenpark Emmen. Heb ik toen besteld. Ging helemaal goed. Een paar minuten na betaling had ik de voucher al in mijn mail staan. Ook bij de dierentuin zelf geen enkel probleem.
Ik heb een MP aanbieding gekocht voor de dierentuin in Emmen. Entree, eten en drinken + snack voor 14. Perfect!
Ik heb dan geen toegangskaartjes gekocht via mp actie maar wel wat anders. Ging helemaal prima. Veel plezier alvast.
Heb ook goeie ervaringen met mp dagaanbiedingen. Vorig jaar ook met Ouwehand kaartjes. Ik was zelfs de mail ervan kwijtgeraakt met de vouchers erin. Even gevraagd op de chat die aan de site gekoppeld zit en binnen 10 minuten had de medewerker ze opnieuw gemaild. Super service!