Wij gaan met de hele familie (6 volwassenen en 1 kind van 3 jaar) een weekendje weg, laatste week van augustus. Wie heeft er tips voor een leuk park? Wensen: zwembad supermarkt restaurant speelgelegenheid (hoeft niet per se binnen te zijn) mooie natuur wandelroutes Sonnenberg van landal spreekt ons wel aan. En van center parcs Hochsauerland.
Wij zijn een paar keer in Landal Vaals geweest. Mooi park, met fijne huizen (ruimer dan bij CP). Redelijk eenvoudig zwembad en fijn binnenspeeltuin. En de omgeving is natuurlijk prachtig. Vanaf het park kun je naar het drielandenpunt wandelen en net over de grens zit een klein dierenpark. Bij onze kinderen (vooral de oudste dan) was daar vooral de speeltuin het hoogtepunt.
Bedankt voor de tips. Ik wil graag morgen gaan boeken. Landal Vaals is erg leuk, maar dat is 15 minuutjes bij ons vandaan...
We gaan waarschijnlijk naar Landal Sonnenberg. Weet iemand of de 6 persoonsbungalow daar groot genoeg is voor 6 volwassenen en 1 peuter van 3? Of is een 8 persoonsbungalow beter/groter??
Ik zou voor een 8-persoonsbungalow gaan. De slaapkamers zijn soms zo klein dat je nog net om het bed kunt lopen. Als je een kamertje over hebt, kan daar je kindje in een bedje liggen. Soms staan de bedden elk aan een kant waardoor je net een beetje ruimte in het midden van de slaapkamer hebt waar een kinderbedje kan staan. Drie slaapkamers met 6 personen en een kinderbedje gaat wel erg krap en onpraktisch worden, ben ik bang...