Hier ook woman log. Alleen ik gebruik de betaalde versie. Was voor mij makkelijk doordat ik dan mijn lf fase kan veranderen. Die js bij mij 10 - 11 dagen. Volgens mij kun je in deze App ook je temperatuur bijhouden. Maar ik doe het meer, zodat ik ongeveer weet wanneer mijn mentruatir weer komt.
Ik fertility friend. Gebruik hem al jaren (gewoon gratis). Heb ook eens mama apps gebruikt maar wat is die grafiek rete onduidelijk zeg!! Ik gebruikte FF alleen om mijn temp en mijn cyclus (ovulatietesten, slijm etc) bij te houden. Kwaaltjes meldde ik nergens aangezien die niks zeggen omdat kwaaltjes op alles kunnen duiden
Ik gebruikte Ladytimer en sinds deze maand Glow. Hou ze beide nog even in gebruik en zie nog wel welke ik als definitief ga gebruiken
Ik moet zeggen dat k sinds een week Ovia gebrui, en die is ook niet verkeerd.... glow ga ik ook maar even proberen
Ik gebruik FF en Kindara.. vooral enorm grote fan van de community van Kindara voor de rest een gebruiksvriendelijke en duidelijke app