Hi meiden. Vandaag enorm geschrokken. Op 8 augustus heb ik mijn eisprong gehad. Alles goed en wel en volgende week dinsdag is mijn nod. Echter net op de wc rode afveeg.... 😔. Is dit nu al de start van mijn menstruatie? Is dat niet veel te vroeg? Wie kan me helpen?
Hoe zeker ben je van je eisprong? Kan innestelingsbloeding zijn. Mijn eigen ervaring is dat het begin van menstruatie is...
Bij mij was het helaas altijd een teken dat de menstruatie eraan kwam. . Eerder had ik dat nooit maar ineens van de ene op de andere maand diende mijn menstruatie zich zo aan hoop voor jou op een innesteling.
Het zou dus een innesteling kunnen zijn! Dat geeft wel moet. Ik ben bang dat het idd de start van de menstruatie is. Maar is dat niet veel te vroeg? Mijn eisprong ben ik 100% zeker van omdat het door de gynaecoloog is bevestigd in het ziekenhuis.
Houd er rekening mee dat innestelbloed vaker niet dan wel voorkomt. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Ik hoop voor je dat het innestelbloed is, maar het kan helaas ook de voorbode zijn van je menstruatie welke dan de komende dagen echt kan doorbreken Zit je trouwens bij het WZA? Dr. Sluijmer? Of Dr. Paulsen?
Ja idd ik weet het. Maar nu is er niks meer dus ik hou hoop. Lastig om dat niet te hebben maar in mijn achterhoofd weet ik dat dit wel een voorbode kan zijn. Ik ben er bang voor. Ik zit idd bij wza. Dokter sluijmer. Hele prettige man moet ik zeggen.
Kan echt hoor! Toevallig net v dichtbij meegemaakt bij een goede vriendin! Dacht eerlijk gezegd ook altijd dat t meer een hoopgevend bakerpraatje was Zolang t niet doorzet kan alles nog
Dr Sluijmer is erg kundig en aardig inderdaad. Wij zijn het traject bij hem begonnen destijds. 11x IUI, helaas allemaal mislukt. Toen naar het UMCG. 1x IVF mislukt, daarna ICSI gelukt en zwanger van Aiden. Daarna cryo-terugplaatsingen in het UMCG . 4e TP raak en zwanger van Finley. Onder begeleiding van verloskundigen in het WZA de bevalling gestart wat uiteindelijk uitmondde in een spoedkeizersnee. En deze werd verricht door Dr Sluijmer. Dus ons traject startte met Dr Sluijmer, maar eindigde daar ook mee. Het cirkeltje was rond. Dat terzijde. Hoop dat Dr Sluijmer voor jou ook wonderen mag verrichten en dat je gauw zwanger mag zijn!
Jeetje wat een traject. Ben heel blij voor jullie dat het ondanks de omweg toch nog allemaal gelukt is. Ik heb hoop en vertrouwen dus het zal uiteindelijk goed komen. Het is alleen wel zenuwslopend om aldoor maar te wachten. En een maand duurt best lang maar je hebt maar paar kansen per jaar. Maar goed het komt zoals het komt!