Hoi hoi . Ik heb nou een zoontje van bijna 6 maanden en geef borstvoeding ze zeggen dat je dan vruchtbaarder bent . Zo 3 en half week geleden had k 2 dagen bruin verlies . Want gebruik geen anticonceptie "bewust" had ik test gedaan kruidvat 2v5 licht positief. Na een tijdje . Dag derna test negatief . Dacht nja zou wel indroogstreepje zijn geweest dusafwachten waneer me ongesteldheid eraan kwam . Maar nu ben ik dus anderhalfweek overtijd weer kruidvat test gehaald weer licht positief naar tijdje . Dag derna met ochtend urine negatief . Pfff wie had dit oook ? Licht positief derna negatief toch zwanger ? Groetjes Sanne -super trotse mama van Keano ♥
Ff een ander merk testen an anders de huisarts vragen om te testen.hier had ik door de borstvoeding trouwens ook een onregelmatige cyclus,dus hier ook vaker getest daardoor.
Ja als ik over anderhalfweek nog niet ongesteld ben . Dan kan ga ik bloed laten prikken ben al bij de huisarts geweest kan pas als je 3 weken overtijd bent pffff anderhalf week spanning haha