Welk oogserum

Discussie in 'De lounge' gestart door Jekaterina, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jekaterina

Jekaterina Niet meer actief

Ik heb het laatste half jaar behoorlijk wat lijntjes rond mijn ogen gekregen. Eerst viel het me niet zo op maar met name aan de zijkanten de 'lachrimpeltjes'/ kraaienpootjes zijn echt erg. Ik zag een foto waarop ik lach zoals ik normaal ook lach en Ik schrok me kapot. Het is écht erg ineens.

Wat is jullie ervaring met oogserums en welke zijn aan te raden? Zijn er producten die deze rimpeltjes echt kunnen verminderen of niet en moet ik toch eens botox overwegen? :rolleyes:

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik heb zelf met crèmes gewerkt en na alles wat ik heb geleerd van producten en je huid is dat het vooral van binnenuit verzorgd moet worden. Dus gezond leven. Daarmee voorkom je droogte rimpels en kan je je huid verjongen (door celvernieuwing).
    Tegen verslapping van de huid kan je idd niets anders doen dan botox of dergelijke ingrepen of simpelweg niet meer lachen. Crèmes kunnen je huid geen stevigheid geven.

Qua producten verschilt het per huidtypes. Zorg ervoor dat je een creme gebruikt waar geen troep in zit. Het hoeft ook echt geen speciale oogcreme te zijn (is allemaal onzin en alleen voor de verkoop) en het hoeft ook helemaal niet duur te zijn.

Deel Deze Pagina