Problemen amsung telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Sinds kort merk ik dat mijn telefoon problemen heeft:
    - sms komt niet aan bij de ander of ik krijg de sms van een ander niet door.
    - mail komt niet binnen maar zo gauw ik de ander weer mail komt er soms mail van 3 dagen geleden binnen van diegene
    - soms kan ik niet typen, ik typ de letters wel in maar er verschijnt niks in beeld.(bijvoorbeeld in een whats app)
    - hij loopt vaak vast
    - hij reageert soms helemaal niet en ik kan dan geen enkele functie openen. Zelfs niet als ik op telefoon functie druk.

Iemand eng idee wat er loos is?

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Amsung in titel is dan natuurlijk Samsung

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Virus? Spyware? Geheugen vol of (half) stuk? Problemen met synchronisatie in het algemeen?

Maak even foto's van alle instellingen van je telefoon; na de 32948ste foto zullen we het vast wel zien :D

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Uhh terug gaan ?

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat van die sms klinkt eerder als een provider probleem dan een telefoonprobleem.

Hoe up to date is je telefoon? Heb je alle nieuwste updates etc geinstalleerd? Ook van de apps bedoel ik dan? En idd hoe voel staat je telefoon? Heb je nog voldoende ruimte of niet?
    Anders misschien een keer bij je provider langs gaan voor advies.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat van de mail lijkt er op dat je mailapp niet automatisch alles op haalt en dat pas doet als je zelf de app opent om iets te mailen.

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Misschien even terugzetten naar de fabrieksinstellingen? heb het probleem van de mail en het typen ook wel eens gehad met mijn samsung. Na het terugzetten op fabrieksinstellingen deed hij het weer alsof hij nieuw was. Wel even alle fotos en muziek op je computer oid zetten, want dat ben je anders allemaal kwijt.

8. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mijn samsung had een nieuwe software update, misschien die van jou ook wel. Ik weet niet welk toestel je hebt. Zet je de telefoon wel eens uit? Anders dat dus even doen even opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen.
    Sms lijkt me ook eerder een provider probleem en mail meer een synchronisatie probleem.

En anders wat nietverwacht zegt even resetten naar de fabrieksinstellingen. Maar wel even een backup maken of je gegevens in ieder geval veiligstellen die je graag wilt houden.

Heel vervelend is het idd, succes.

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Welk toestel van Samsung heb je? Ik heb de s2 en dat is nu ook een oudje aan het worden. Heb m nu bijna drie jaar en daar begon het bij mij ook steeds mee. Knoppen willen drukken die het niet doen, nergens op reageren enz.
    Nu zegt mijn vriend dat ie gewoon bijna op is. Hij zet er steeds een andere rom op???? Hij root m dan??? Tja het zegt mij niks maar steeds wordt ie weer gereanimeerd ;)
    Wel helaas steeds maar voor een aantal maanden voor ie weer problemen geeft.

Whaaaaa ik wil gewoon de s4 maar ja in de ww kan ik dat niet aan mezelf verkopen...dus eerst maar weer een baan vinden ;)

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Mijn vriend werkt in de verkoop van telefoons hij zegt de apps die je nooit gebruikt eraf gooien software update draaien als de telefoon de meest recente software heeft opnieuw opstarten eventueel kan je nog een sim wissel aanvragen ivm de netwerk klachten. Mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn dan fabrieksinstellingen of terug naar de winkel. Hij vraagt ook wat voor samsung het is

11. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Dank vd tips. Mailbox geleegd bleek naast gmail nog 1 te hebben. Plus prullebak geleegd.... 377!!! Mails minder.

Deel Deze Pagina