jemig zeg wat ontzettend triest. mijn dochter mag hier echt niet alleen in de tuin we hebben een hoog hek om de vijver staan ze kan er niet zomaar invallen maar evengoed mag ze niet alleen in de tuin ik heb voor mijn achterdeur dus een traphek maar nu zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje hoop dat het mannetje er bovenop komt
Jee wat zal die vader geschrokken zijn, lijkt me eng om je kind te vinden. Hopelijk komt het goed met het ventje
Hier ben ik nou ook altijd zo bang voor. Wij wonen ook aan het water en ondanks dat wij hoge schuttingen hebben, ben ik zo bang dat ze eens zullen ontsnappen en dat dit gebeurt. Hoop maar dat dit goed komt. Hier in een plaats vlakbij is het ook pas gebeurt en hoewel het kind toch in coma is geweest is het er nu wonder boven wonder bovenop gekomen en heeft er niets aan overgehouden. Vreselijk voor de familie, bekende, vrienden en buurt.
Ow jeetje, in de nieuwe link staat dat zijn toestand zorgelijk is, verschrikkelijk zeg. Ik hoop dat er nog een wonder gebeurd!
als ik dat filmpje zie dan dringt het ook echt tot je door dat er nu in dat gezin iets vreselijks is gebeurt afschuwelijk
oh bah wat vreselijk Gelukkig kon de vader wel reanimeren. Hopelijk komt het kindje er weer helemaal bovenop.
Dit artikel is dus van mijn man, die op zijn pieper de oproep van de heli zag zijn. Hij kwam helemaal verslagen thuis, hij zei dat kindje was net zo oud als T.
Nou zeg, wat een verschrikkelijk nieuws. Las net ook al het stukje over het verdronken meisje van 4. Zit op mijn werk, maar ben er echt van ontdaan.
Wat verschrikkelijk. Wat zullen die ouders een schrik hebben gehad om je kind bijna levenloos in het water te zien... Ik kan wel huilen! Zo naar. Ik bid echt dat dit kindje er weer helemaal bovenop mag komen.
Ah getsie wij hebben een grote sloot direct aan de achtertuin vast, dus moet ook een schutting komen voor de kleine groot genoeg is om in de tuin te lopen/kruipen. Dat je kind in het water valt is je grootste nachtmerrie...
Man man wat een ramp dit....zit hier met tranen in mijn ogen......dat is toch je nachtmerrie...... Ik hoop echt oprecht dat die kleine knul er bovenop komt er niks aan overhoud. Niet om het een of ander...maar ik snap echt niet dat mensen met kleine kinderen een vijver in hun tuin hebben...die had ik persoonlijk linea directa dichtgemikt als er kindjes kwamen. Maar dit is no offense to ouders die het wel hebben hoor maar snappen doe ik het niet.
@MyBelle, ik zou zelf ook nooit een vijver durfen laten zitten. Mijn ouders hebben de vijver ook dichtgegooid omdat een collega van mijn moeder haar kleinkind weg heeft kunnen brengen, die is daar in de vijver verdronken.
Oooh dat is echt verschrikkelijk zeg!! Mijn moeder heeft ook een grote vijver, is nu aan het verbouwen en aan het einde van de maand issie dichtgegooid ivm Isabelle.....