April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wanneer ik op tijd mijn rust neem, gaat het redelijk. Gelukkig heb ik nu ook die mogelijkheid!!

Leuk ja! Ik ga van de week ook even kaarten kopen voor de beurs. Heb er zo een zin in. 30 weken zwanger vandaag. Het wordt zo "echt" nu.. Heerlijk! Nog maar een week of 10 voor ik mijn kleintje in mijn wereldje mag begroeten.

Ook een geruststellende gedachten dat het kleintje in de buik nu levensvatbaar is. (zelfs 90%overlevingskans, na 30 weken) Ik hoop natuurlijk dat mijn spruit nog minstens 7 weken in mijn buik blijft. Wel zo veilig! Maar het idee, stelt me wel gerust.

2. evy

evy Lid

20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Zeker geruststellend Carmen,maar denk wel dat dit de langste weken van de zwangerschap worden!!!Ik ga ook mijn blije doos ophalen heb ook de uitnodiging ontvangen leukie

3. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert

Ik kn die doos met 26 al ophalen.
    Vreemd dat het toch nog zo veschillend is.

4. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik heb een ontzettende last van brandend maagzuur.
    Ben er net mee naar de dokter geweest.
    En die zegt dat mijn maagontsteking weer terug is
    Heb daar nu medicijnen voor gekregen.
    Voor de rest last van ischias en dove/tintelende vingers, maar daar is niks aan te doen.

5. evy

evy Lid

20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    hmmm raar werd wel aangegeven dat je de uitnodiging in de 7e maand zou krijgen dus dat klopt wel bij mij

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hiep hoi, ik heb en een oproep gekregen om de kruidvat-doos te halen en een oproep voor de prenatal doos.

Leuk leuk leuk al die cadeutjes, ik kom nu echt helemaal in de stemming en begin al uit te kijken naar de laatste dingetjes om de babykamer babyklaar te maken.

Maar eerst eind maart nog naar de 9-maandenbeurs met de kortingsbon van Prenatal.

Groetjes van Kiki

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben net bij Prenatal vandaan en ik heb de kaarten voor de baby beurs gekocht. En ik heb de blije doos opgehaalt!!! Erg leuke doos, goed gevuld, zitten luiers in van Pampers een heel pak! En een speentje en een verdeel doosje voor fles voeding. Allemaal wel handige dingen eigenlijk. Voor de rest natuurlijk allemaal folders.
    Ik heb nog niets gehoord van het Kruitvat, duurt daar ook wel erg lang, maar goed wie weet krijg ik daar ook nog een afhaal berichtje van. Heb me wel aangemeld....(waar niet eigenlijk hihihi) ;)

8. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb alle dozen inmiddels al ontcangen/opgehaald. Die van kruidvat vond ik erg leuk. Daar zat een flesje in van Avent, een speentje, voeding van Frisio, luiers, een verdeeldoosje en kortingsbonnen voor weleda producten en een dental-speen. Ik heb dezelfde prenetal-doos gehad als jou, Mouschy. De etos-doos viel mij wat tegen. Veel folders enzo. Maar ik ben erg erg blij, zo zwanger door het leven ontvangen we maar veel cadeaus!

9. evy

evy Lid

20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Ik heb de blije doos ook gisteren opgehaald!!Maakt niet uit wat erin zit het is gewoon leuk om iets te krijgen!!

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja mij hoor je ook niet klagen met al die leuke dingen die we toch maar zomaar krijgen!

Wanneer heb jij de Kruitvat doos gekregen Carmen? Ik ben er ook wel benieuwd naar? en hoe heb je je opgegeven? ik via internet al een hele tijd terug.

Groetjes.

11. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben opgegeven door iemand, wel via internet. Maar dat was al in het begin van mijn zwangerschap. Het schijnt dat de kruidvat vertraging heeft en dat daarom niet iedereen de doos in de 7de maand krijgt, maar wat later. Maar hij is het wachten meer dan waard!

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Helaas, hier hebben ze niet van die dozen!!
    Jammer .. als ik dat zo lees mis ik wel wat!

13. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik hoop dat ik dan snel een uitnodiging voor Kruitvat krijg.

Dan heb ik ze ook allemaal binnen.

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat heb ik ook! Van de Etos & Prenatal heb ik nu binnen. En ik wacht nog op kruitvat. Meer zijn er geloof ik ook niet toch?
    We zijn er uit met de geboorte kaartjes!!!!!!!! :D We hebben ze helemaal zelf ontworpen en we hebben gisteren een proefdrukje gekregen. Ze zijn echt heel mooi geworden! We hebben ook zelf het gedichtje verzonnen.
    Nu gaan we aan de slag met het geboorte bord die we ook zelf hebben ontworpen! :D

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Leuk Mouschy dat jullie alles zelf hebben verzonnen.
    Ik ben niet zo crea, ik heb ze online besteld.
    Met een kant en klaar gedichtje. Niet echt orgineel, maar wat ik al zei, ik ben niet zo creatief wat dat betreft.

Vanmorgen werd ik wakker en mn shirt was nat. De melkfabriek is opgang dus haha. Is voor het eerst dat ik een natte plek in mn shirt heb. Hebben jullie er al "last" van?

16. evy

evy Lid

20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    hahahaha jaja straks kunnen we de hele straat voorzien van melk!Maar nee heb er nu nog geen last van.Willen jullie ook borstvoeding geven straks?

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook nog geen last van lekkende borsten of zo. Maar ik wil dolgraag zometeen borstvoeding geven aan onze Ukkie. Lijkt me zo mooi!
    Ik heb foto's van mijn buik gisteren laten nemen door mijn hubbie. Ze staan in mijn album en een paar van mij als geheel ;) staan op mijn site als je op de WWW knop klikt!

18. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Mooie foto's, lieve buik!

Ik heb al vanaf de 20ste week "last"van lekkage.. Ach, je went eraan! Dient een mooi doel, tenslotte. Al is het wel erg lastig, zo soms.

19. evy

evy Lid

20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Mooi hoor je buikie ik heb ook een boel foto's maar ze staan allemaal in mijn mobiel.Ik ga ze morgen met een kabel naar de comp. overzetten!Anyways lijkt me ook heel mooi borstvoeding geven.Bij mijn dochter lukte het helaas niet maar ik hoop nu wel!

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mooie buik hoor Mouschy .. een flinke ook trouwens .. Ik heb van de week een foto gemaakt .. staat ook op mn site .. wel iets donker maar je ziet wel wat.

Ik wil ook graag borstvoeding geven en weet nu dat de fabriek op gang is .. en idd .. kan me voorstellen dat het soms lastig is dat ze lekken, maar het is idd voor een goed doel!!

Is die kleine bij jullie ook zo lekker druk?
    Mn hele buik gaat nu heen en weer .. haha ..

Deel Deze Pagina