oooh echt zo snel al ingedaald !!Die van mij ligt nog in een stuit . Jaja silvie heel lief die mannen.Mijn vriend zegt dat ik kleintje in een richting moet aaien van zijn ruggetje naar z'n hoofdje zodat hij misschien gaat draaien hihihihi
Heey wat gezellig 2 nieuwe april moeders erbij! Ons kindje ligt al meteen in de goede richting met het hoofdje naar beneden. We hebben al zoveel echo's gehad dat we dat goed in de gaten kunnen houden. Ukkie is ook de hele dag en avond (en nacht) lekker druk in de weer. Ik slaap echt mega slecht, mijn heupen doen zeer en mijn buik ook als ik me omdraai, en dan is Ukkie ook meteen wakker en dan val ik helemaal niet meer in slaap ja het hoort er allemaal bij he, maar het is wel vermoeiend Ik moet er ook minimaal 2x uit snachts om te plassen, en mijn man word er ook wakker van en die moet elke morgen vroeg op.... Maar goed mag verder niet zeuren want alles gaat geweldig! Het kamertje is nu zo goed als klaar, we gaan zaterdag naar de Ikea om de laatste dingetjes te kopen en dan de kamer meer aankleden. We hebben ook al gordijnen maar die hangen we pas op het laatst op anders weet iedereen zeker wat het word. Maar iedereen weet het al zeggen ze, niet eens om wat wij zeggen, maar om mijn buik Heel veel mensen kunnen aan mijn buik zien wat het word, en ze hebben nog gelijk ook maar dat laat ik niet merken natuurlijk Weten jullie eigenlijk wat het word?
Evy zei : Mijn vriend zegt dat ik kleintje in een richting moet aaien van zijn ruggetje naar z'n hoofdje zodat hij misschien gaat draaien hihihihi hahaha ja mannen kunnen af en toe leuke opmerkingen maken over baby's. Nou als je het verhaal van mijn vriend hoort lig je helemaal in de deuk. We waren zwanger van ons eerste kindje en ik had van me moeder een bad uitzet gekregen. En je weet toch wel zo een mandje waar je al je verzorgings spulletjes van je baby in kan zetten zoals zeep en bodylotion? Nou hij dacht dus dat dat mandje dienden om de baby in te zetten en dat met mand en al in het badje te dopen om de baby te wassen whahaha ik kwam echt niet meer bij . Gelukkig weet hij nu zelf ook alles over baby's dus hoeft hij niks meer te leren voor ons tweede kindje groetjes Joella
hahhaahahhahaha mijn vriend dacht dat een campingbedje een box was Oh ja ik krijg een jongetje!!Ik heb al een "grote"meid van 8 dus dat is heeeeel leuk
De mijne word een meisje althans bij de echo zeiden ze voor 90% een meisje dus daar ga ik ook vanuit. Ik hoop het wel want ik heb de babykamer roze Ik heb al een zoontje van bijna twee
Ik weet ook wat is alleen mijn hubbie niet. Hij wil het niet weten, wil het al verrassing. Dus ik doe mn best om mn mond te houden .. Al heb ik wel al kleertje in die kleur gekocht en stop ze ver weg voor hem. We respecteren onze keuze van elkaar. Mannen .. heerlijk he. Het campingbedje een box .. ja zou kunnen, maar die fantasie .. haha Ik heb echt zo onwijs slecht geslapen vannacht. Lag er om 10uur in sliep pas om 0100 uur en was om 0400 uur al weer wakker en kon niet meer slapen. Ik ga vanmiddag maar weer ff plat ..
Goeiemorgen allemaal!!!!Ik geloof dat het erbij hoort ik heb ook weer slecht geslapen wordt bijna iedere 2 uur wakker,waarschijnlijk komt dat toch een beetje door de spanning bij ons allemaal!Dromen jullie ook zoveel?
Hallo, kom even mee posten op de topic "April mama,s". Ik zit wel wat voor jullie aan. Mijn uitgerekende datum zit op 9 maart, maar voelde me niet ver genoeg zwanger om bij de topic "Het blijft maar rommelen" aan te sluiten en daar tussen in zit er geen, en volgens mij weinig veel meepostende meiden die rond dezelfde datum dan ik zijn uitgerekend. En vind het toch wel leuk om ook mijnn ei af en toe kwijt te kunnen. Ws is de laatste zwangere van dat topic ook bevallen (Sas) en zal het binnen kort wel sluiten! Bij mij is het tot dus ver rustig, alleen de nodige kwaaltjes nemen in rap tempo toe. (Mijn ijzer is erg laag, bloeddruk wordt hoger, vocht vast houden) En afgelopen maandag hoorde ik bij de vk dat de kleine al helemaal is ingedaald, dus als het zich eerder aan kondigt hoef ik niet op stel en sprong te bellen bij het breken van de vliezen, als het ,s nachts mocht gebeuren dan kan ik gerust de volgende ochtend ook pas bellen zeiden ze! Nu weet ik niet of ik dat dan pas doe, want bij de bevalling van mijn zoon (2001) kreeg ik na het breken van de vliezen een weeenstorm en ben in die 2 uurtjes naar volledige ontsluiting gegaan en nog geen uur later had ik mijn zoon op mijn buik liggen, dus mocht dit ook zo gaan dan bellen we toch maar wat eerder. Ik ga dit keer voor een thuisbevalling, omdat het bij mijn zoon zo snel toen ging en ik het risico niet durf te nemen om naar het ziekenhuis nog gereden te worden. Ik heb met 25 weken een pretecho gehad, waaruit bleek dat wij een meisje krijgen, dus voel me een rijk iemand met een zoon, en een dochter op komst Hoop dat jullie het niet raar vinden dat ik mee post, maar anders hoor ik het wel neem ik aan, en bij vragen natuurlijk ook!!! Gr Carry
Nee Carry, post gezellig mee hier .. Spannend hoor voor je .. jij ben bijna aan de beurt. Zie je op tegen de bevalling? Evy, ik denk idd dat het ook wel aan de spanning ligt jah, al werkt mn lijf ook niet mee.. En die dromen,hou op .. de 1 nog erger dan de ander .. Nou ik ga de hort op vandaag .. Fijn weekend meiden..
Nou ik heb een k*t nacht gehad. Als dat nu 10 week zo door gaat kunnen ze mijn straks opvegen. Zo hey ik heb van 3 tot 6 wakker gelegen van pijn in mijn buik. Of zal het komen omdat ik s'middags teveel doe? Ik help mijn vriendin namelijk met behang scheuren zo dat ze zo snel mogelijk kan verhuizen straks.
Nou de laatste normale nacht kan ik me ook niet meer herrineren helaas. Ik moet er minimaal 2x per nacht uit om naar de wc te gaan. Normaal had ik dat nooi en sliep ik heerlijk. Omdraaien is erg pijnlijk ook. Dus ben elke morgen gebroken op het ogenblik. Ik ga bewust niet slapen tussen de middag, bang dat ik helemaal niet meer slaap snachts. Dromen doe ik ook, maar niet echt bewust over de zwangerschap, beetje raar. Want voor die tijd droomde ik alleen maar over zwanger worden en zo... En nu ben ik gelukkig zwanger en droom ik er helemaal niet over. Carry hoe slaap jij? ook zo beroerd, je bent al wat verder en kunnen nu alles aan je vragen hahahaha over hoe jij het hebt beleeft.
Ik slaap idd ook erg beroerd, maar omdat ik ook al een paar weekjes met verlof ben probeer ik overdag ook telkens wat te slapen. Eerst kon ik hier niet echt aan wennen en kon ik omdat ik overdag sliep ,s nachts niet meer in slaap komen, maar de laatste tijd slaap ik overdag wel 2 uur en ,s avonds ben ik ook weer zo vertrokken. Wel idd een keer of 4 wakker, maar dat hindert me niet zolang ik geen pijn ervan heb en weer in slaap val! Ik heb ook m,n nachten erbij dat ik de hele dag nacht wakker lig, maar heb het idee dat ik op het moment nu beter slaap dan een paar weken geleden (Dus ik hoop voor jullie dat jullie het ook zo ervaren) Nu het kindje helemaal is ingedaald moet ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak plassen, en op het moment kijk ik echt elke keer in de wc zo van; Zou ik mijn slijmprop verliezen, zal het gaan beginnen, maar helaas Ik ben wel op een punt dat het voor mij echt wel mag beginnen, want m,n lichaam begint echt af te takelen. Nu met het indalen kan ik bijna niet meer lopen (heb de helft van mijn zwangerschap ongeveer fysio gehad vanwege lichte vorm van bekkeninstabiliteit.) Dus de frustratie begint wel te komen, maar ik ben ook zooooooooooooo benieuwd naar dat kleine mensje in mijn buik!!! De dromen waar jullie het eerder over hadden had ik ook rond die periode en dan geen leuke dromen, gewoon pure angst dat het de laatste weken nog mis zou kunnen gaan, vannacht was wel heel leuk, toen droomde ik voor het eerst dat ons meisje geboren was en het was zoooooooo geweldig mooi en lief en vertederend, ik leefde daar even helemaal op mijn roze wolk, zoals ze dat zo mooi noemen. Toen ik wakker werd dacht ik: Ooooh was het maar zover Gr Carry
Oh wat leuk die droom, zo mooi op je roze wolk!!! Ook ik heb nu alweer een week of 5 fysio gehad, moet nu om 12 uur weer. Maar ik heb gewoon niet het idee dat het echt helpt, moet ik zeggen. Ik doe wel wat oefeningen en zo maar het word er niet minder van, alleen maar erger eigenlijk. Dat zal niet komen door de fysio maar meer dat het gewoon allemaal zwaarder word natuurlijk....
Ja spannend Carry leuk dat je er bent !!!!Het kan elk moment gebeuren bij je maar kan helaas ook nog een paar weken duren.Ik ben bij mijn dochtertje bevallen met precies 37 weken dusss.Ik kreeg een scheurtje in mijn vliezen met 36 weken en 5 dagen en het water liep er maar met hele kleine beetjes tegelijk uit.In het ziekenhuis wouden ze me toen naar huis sturen met de woorden dat is gewoon afscheiding hoor nou mooi niet,gelukkig dat ik (ook al was ik pas 17)bleef aandringen !!!!!Toen werd er een echo gemaakt en bleek mijn dochter bijna geen water meer te hebben.Ik ben vervolgens dus gebleven in het ziekenhuis en ze is 's nachts geboren met een infectie en heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen en 24 uur aan de beademing.Zo zie je maar hoe goed je op moet letten en vooral naar jezelf moet luisteren.Sterkte Carry we leven met je mee!!
hoi meiden Ik slaap ook zo slecht en inderdaad ik droom ook elke nacht heel gek als ik iets op tv heb gezien lig ik erover te dromen laats zat ik in goede tijden in mijn droom en gister hadden we een avondje gekaart en ja hoor zelfs over het kaarten heb ik gedroomd heel maf. Ligt dat dus aan je zwangerschap dan dat dromen voor me zwangerschap droomde ik niet zo veel. zitten op een stoel is ook zo klote ik zit nu op me bureaustoel achter de computer en ik heb gelijk last van me rug verschikkelijk maar ja nog ff doorbijten groetjes Joella
hoi evy Ik las net pas jou stukje over dat vruchtwater verlies. Ik werd vanochtend wakker en me ondergoed was nat leek net of ik had geplast maar het rook nergens naar. Ik had voor we gingen slapen wel sex gehad met me vriend dus ik dacht eerst dat het daar door kwam maar ja dat is niet zo veel en ook niet zo nat das normaal gewoon een restje van dat kwakkie Dus heb ik de verloskundige gebelt en die zei dat ik het ff aan moest kijken nou ik schoon ondergoed aan getrokken en nu is het droog gebeleven maar ik heb wel last van harde buiken al de hele dag en me rug dus ik denk dat ik voor de zekerheid nog maar eens bel verder heb ik geen last van buikweeën. Wat me zo bang maak is dat ik pas 31 weken ben dus kan toch niet zo zijn dat me vliezen al breken? groetjes Joella
@ Joella, als je het zelf echt niet vertrouwd zou ik toch contact opnemen met de vk, als het de hele dag droog is gebleven zou het ws wel mee vallen, maar dat is natuurlijk makkelijk zeggen vanaf hier, als jij het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken hoor!!! Anders ga je jezelf helemaal gek maken. ik denk zelf, en de vk maakt ook veel opmerkingen in die richting dat het heel goed eerder kan komen. Bij het opemeten van mijn baarmoeder zit ik nu al op 40 cm en krijg aldoor al heel veel instructies mee voor als........ Ik hoop eerlijk gezegd dat het eerder komt, maar waar ik vanuit ga is dat ik binnen 5 weken een klein babytje in mijn handen heb sowieso!!! En alles wat eerder is is mooi mee genomen, maar ik houd jullie op de hoogte natuurlijk!! Probeer allemaal lekker te slapen, welterusten alvast gr van Carry
Ik heb ook best veel last van afscheiding en twijfelde gisteren ook of het misschien geen vruchtwater is. Heb alle boeken die ik heb erop na geslagen. En zoals ik het nu begrijp is het idd afscheiding. Vruchtwater schijnt waterig en kleurloos te zijn terwijl afscheiding een beetje creme is. Maar als je het niet vertrouwed Joella zou ik gewoon naar de vk bellen, of heb je dat ondertussen al gedaan? Spannend allemaal Carry, kan me voorstellen dat je hoopt dat die kleine eerder komt. Iig nog 5 weekies wachten, dan heb je die kleine zeker in je armen. Heb je trouwens een flinke buik? Ik ga zo ff in je album kijken .. weet niet of daar wat instaat, maar als ik het nu doen, moet ik weer opnieuw gaan beginnen met mn bericht ..haha Ik heb vannacht weer vreselijk k*t geslapen. Moest natuurlijk weer 5 keer plassen ofzo .. en kreeg steeds meer last van mn schaambeen .. nu gaat het gelukkig wel weer. Nou meiden .. Fijn weekend!! (ps, mag ik jullie toevoegen bij MSN?)