Ja dat doe je ook niet zomaar nee. Maar ik denk toch dat we wat meer aan onszelf moeten gaan denken. Blijkbaar willen we teveel. Ikheb wel babyolie in huis, maar ikga het ook zeker niet in het badje doen nu ik dit gelezen heb. Ben blij dat je er ben Mouschy .. Zijn er nog meer dingen die we echt niet moeten doen!!
Ja bij julie begint het net zo goed spannend te worden en moeten de voorbereidingen getroffen worden. Jullie zijn nu bijna in de fase dat je verlof krijgt natuurlijk, dat is ook een fijne tijd!! Hier is nog steeds alles rustig in mijn buik, en heb niet het idee dat het 1 dezer dagen zich gaan aankondigen, maar mag ook nog wel even!! Mijn zoon was er met 40 weken en 2 dagen en nu zullen we wel zien wanneer het komt. Denk aldoor maar zo: Binnen 4 weken is hier een kleine en zelfs dat schiet al aardig op!!! Liefs Carry
Nog 60 dagen!!! hihihihi we zijn druk aan het aftellen. Als ik nog meer tebinnen schiet over de kraamtijd wat heel belangrijk is laat ik het wel weten bv. als je een matras beschermer op het bedje doet, leg het dan halverwege en dus niet bij het hoofdje. Want dat ademt niet. Gebruik geen fleece stof, maar alleen maar natuurlijke materialen voor het bedden goed, zoals katoen of wol
haahahahaha ik was bang dat ik de enige ongeduldige was maar gelukkig is dat niet zo!!Mijn buik groeit volgens mij elke week nu
Goedemorgen Dames! Alles goed met jullie? Vannacht geen oog dicht gedaan. Om drie uur klaar wakker en maar uit bed gegaan. De uurtjes net weer in gehaald. Wat heerlijk, even ongestoord slapen. Gezellige drukte hier! Vooral nu de laatste weekjes in gaan is het fijn om dit met jullie te doelen. Leve het April-Forum! Ik wist inderdaad dat je geen badolie in bad mag gebruiken. Fijn dat je je kennis met ons deelt, Mouschy! Daar kunnen we altijd meer van gebruiken. Ik ga maar even lunchen. Vanmiddag naar de Verloskundige en vanavond naar de puf-club. Lekker dagje bezig zijn met het zwanger zijn dus. Fijn!
Leuk altijd weer he naar de vk? Ik mag dinsdag weer. En ja Evy ..ik begin ook ongeduldig te worden .. haha
jaja en ik ga volgende week naar de vk om de 2 weken nu!Vind het ook leuk maar als alles goed gaat sta je binnen 10 min weer buiten
Ik moet 7 Maart weer naar de Verloskundige. En daarna om de 2 weken. Maar ja tis net wat je zegt, je verheugt je er erg op om te horen dat alles goed gaat en zo, maar je staat ook zo weer buiten. Ik zit vaak langer in de wacht kamer te wachten dat ik daadwerkelijk binnen zit bij de verloskundige... Ze lopen daar altijd uit wat heel jammer is, een half uur zitten wachten is echt niets.... Ik heb nieuwe foto's van de baby kamer op mijn site staan, moet je even op de WWW knop klikken en daar staan ze! We hebben een quilt opgehangen in de baby kamer. Deze quilt heeft mijn moeder gemaakt vlak voordat ze is overleden. Ze heeft haar hele leven geroepen dat ze een quilt wilde maken voor mij, maar het is er nooit van gekomen. Tot dat ze ziek werd, en toen is ze er meteen aan begonnen. Helaas heeft ze het niet helemaal af kunnen maken, maar toch hang ik hem op omdat het iets is wat ze heeft gemaakt. En het enige wat niet af is, zijn een paar doorstiksels die ik misschien zelf ook nog kan afmaken.
Mooi Mouschy, super bijzonder moet dat zijn. Is je moeder er toch een beetje bij. Als ik denk aan de steun en al de gezellige dingen die ik met haar doe, omtrend de baby etc, durf ik me niet voor te stellen hoe moeilijk het voor je moet zijn, zonder je moeder in deze (en natuurlijk ook andere) tijd.
Wat leuk mouschy echt heel speciaal!!!Op defoto zie je helemaal niet dat de quilt niet helemaal af is!Je kamertje is echt schattig en heel bijzonder door die quilt en het feit dat het je eigen meubeltjes waren!!!Enne hij heeft genoeg om mee te spelen hihi
Hahahaha HIJ? Ja de quilt is opzich helemaal af hoor, wat niet af is zie je ook niet als je het niet weet hahahaha. Maar wel lief dat jullie zo meeleven
Bijzonder hoor Mouschy dat je moeder dat heeft gemaakt. Is ze er toch een beetje bij!! Word het een zij dan
@Mouchy: Mooi geworden hoor, kamertje is nu zeker ook wel af?? De Quilt is een superbyzondere herinnering aan je moeder. Ik denk dat deze altijd een speciaal plekje zou houden (ook als je kleine straks zelf groot is) Ik ben sowieso altijd erg gesteld op eigen gemaakte dingen. Ik probeer zelf ook altijd met een geboorte van een speciaal iemand van mij om iets orgineels te maken!!! Gr Carry
Goedemiddag! Ben een beetje grieperig, dus laat me heerlijk schandalig verwennen door mijn mannetje! De schat zorgt prima voor me. Gister bij de verloskundige doorverwezen voor een echo. Het kindje ligt al erg hoog, voor het weken aantal. Daarnaast vind de VK dat het vruchtwater is verminderd. Dit was eerst ruim voldoende en nu vind ze het aan de weinige kant. Alweer een echo dus! Deze op dinsdag ochtend. Spannend en fijn om mijn uk weer te zien. Moet ook een suikertest doen, zo een ontbijt en lunch curve. Sluit me dus lekker bij jullie aan, wat dat betreft (Mouschy en Silvie hebben die toch ook al gehad?) Nog even bellen voor een afspraak. Verder alles prima. Lekker in bad geweest, dat is toch wel een weldaad zeg... Lekker ontspannen na een nacht in bed woelen. Voel me nu wel weer lekker. Heb net goed kunnen slapen, daar knap je toch fijn van op! Tot later vandaag en anders, tot morgen!
Als je niet TE grieperig bent dan is het wel lekker om gewoon verwend te worden he??!!!!Ik heb ook weinig vruchtwater en daardoor dachten ze dat het kindje niet goed groeide omdat mijn buik iets te klein is,maar na een echo 4 weken geleden bleek dus dat hij wel goed gegroeid was maar dat er niet veel vruchtwater is( wel genoeg hoor) en nu gaan ze volgende week waarschijnlijk nog een keer kijken omdat mijn buik nog steeds niet echt groot is!Maar ik ben ook klein en smal en mijn dochter was ook niet groot toen ze geboren werd hahaha nu wel hoor dus we zullen wel zien.
@Carmen: Je hebt groot gelijk, lekker laten verwennen. Over een tijdje is ook alles weer normaal en zou jij hetzelfde voor je mannetje doen of niet En je verdient het nu natuurlijk dubbel en dwars!!! Lekker genieten van de dag zover dat kan, en niet teveel zorgen maken over de kleine he!! Gr Carry
Altijd spannend zo'n ontbijttest. Zit je de hele morgen in het ziekenhuis en dan word je in je vinger geprikt 2x. En dan halen ze een heel buisje bloed uit je vinger, geen idee waar het vandaan komt maar het kan En een dag later kan je bellen voor de uitslag, gelukkig heb ik geen suiker. Maar bij mij dachten ze het omdat de "kleine" wel erg groot is. Of het een HIJ of een ZIJ word laat ik nog even in het midden, maar vind het wel grappig dat het zo'n belangrijk onderwerp is voor iedereen. Wij weten het al maar we vertellen het nog aan niemand. Op mijn werk ook vandaag, iedereen zit te vissen er naar. Iedereen mag gewoon rustig afwachten tot April Lekker nog maandag en dinsdag werken en dan met VERLOF!!! Ik vind het een heel mooi idee dat er iets van mijn moeder in de baby kamer hangt. Net wat jullie ook zeggen; dan is ze er toch een beetje bij. Ze had zo graag oma willen worden... Maar ik heb het idee dat ze toch altijd een beetje bij me is. En met deze quilt helemaal natuurlijk.
Hey carry gaat het al beter met je zoontje??jullie worden toch ook wel goed verzorgt he door je mannetje?!
Had op de topic Laatste loodjes nog een update gezet, maar kan wel even kort samen vatten. Zijn vanmiddag wer naar de ha geweest. Gelukkig zijn Mike zijn longen schoon, maar de koorts houd aan en is zelfs hoger dan dat ie was (avond tegen de 40 graden) De ha wil nog niets doen, maar als van het weekend de koorts niet weg is dan moet hij naar de weekendarts voor zijn longen te laten luisteren en een nieuwe kuur antibiotica! Dus hoop dat het voor die tijd weg is! Ze verwachten nu wel dat hij astma heeft en niet alleen astmatisch is! En de medicijnen voor astma zijn ook flink opgekrikt! En idd wij worden ook wel verwend door mijn vriend, maar alleen is hij alle dagen aan het werk van 9uur tot 18uur dus tot die tijd zijn we alleen thuis, maar gelukkig red ik me nog aardig! Vandaag bijna niets gedaan na gister een teveel aan hooi op mn vork te hebben genomen! En boodschappen zou mijn vriend vandaag doen en die gaat ook zo koken. Dus lekker relaxed dagje voor Mike en mij!! Gr Carry