April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat kunnen we toch lekker klagen met zn allen he .. haha .. Het is hier niet anders hoor .

Mn mannetje liet gister vol trots het kamertje aa een collega zien, dan smelt ik helemaal weg. Heel trots staat hij dan in het kamertje.
    Hij is er nu ook heel erg meebezig merk ik ..
    Als ik langs loop legt hij gelijk zn hand opmn buik en dan zegt ... heej lieve moppies ...Geweldig ..
    Ondanks dat hij net als zoveel andere mannen heel wat te verduren heeft gehad de laatste paar maandjes. Maar meiden .. nog een dag of wat en dan kunnen we weer lekker genieten.

leuk die poll trouwens .. haha ..
    Ik ga voor Mouschy

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    hahaha en ik voor Silvie ;) maar Bosengel ben ik ook wel benieuwd naar want die krijgt hulp ;)

Ben net weer terug van boodschappen doen, ben bij de Lidl geweest en daar hebben ze nu deze week toevallig onderlakens die tegen vocht zijn bestemd. Dus met een latex onderlaag!!! Ik heb er dus meteen een gekocht! dus geen gekraak meer van die stomme celstof matjes uit de kraam mand.... ;)

En ik ben net nog even langs de drukkerij gegaan (hoop ik voor het laatst) en heb het laatste expemplaar van ons geboorte kaartje opgehaald. Oh wat is ie leuk geworden!!! Heb een paar keer een proefdrukje laten maken en nu is het eindelijk helemaal naar onze zin! Ik laat het zien zodra Ukkie is geboren :D

3. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Leuk zeg, ik ga morgen voor de laatste proefdruk naar de drukker, mijn benieuwen hoe het eindresultaat is.

Chantal zal het eerst bevallen, vermoed ik. Die zal misschien snel ingeleid worden ivm haar ernstige B.I?

We zullen zien!

Ik ben ook weer helemaal verliefd op mijn mannetje. Hij doet zo zijn best en is erg erg lief voor me, heerlijk. Wordt schandalig verwend! Als hij over ons kleintje praat is hij ook reuze trots, zo lief om te zien!

4. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik zit nog te wachten op me proefdruk van het kaartje ik heb ze verleden donderdag bestelt en ik word gebelt als ze klaar zijn ben heel benieuwd:)

Mijn mannetje is ook al veel bezig met de kleine hij krijgt al een hartaanval als ik hem s'middags op zijn werk bel gewoon om ff wat te vragen ofzo dan denkt hij gelijk dat het gaat gebeuren hahaha :)
    Ook heeft hij zelf heel de babykamer gebehangt en geverft daar is hij zo trots op.

Nou ik ga nu maar ff verder met het eten want me mannetje komt zo van zijn werk en me zoontje heeft ook honger die zit al aan me te trekken en zegt eten hahaha :)

groetjes joëlla

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Goede morgen dames!

Lekker geslapen allemaal? NOT :rolleyes: maar dat is geen nieuws ;) ik maak geluiden snachts volgens mijn man (heb ik nooit gedaan) doen jullie dat ook? echt mega irritand... zeker voor hem want hij slaapt nu ook niet meer :(

Ik ga zo naar de verloskundige (de nieuwe) is altijd wel erg leuk. Ik moet nu elke week er naar toe, jullie ook?

Groetjes.

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, je bedoelt zo hard snurken dat het laatste stuk tropisch regenwoud binnen een paar nachten omgezaagd is?

Ikke niet hoor, tenminste ik heb mezelf nog nooit horen snurken. Mijn man zegt van wel en heeft het zelfs een keer opgenomen :oops::oops:
    Echt heel hard, geen wonder dat ons dochter af en toe nog spookt 's nachts ;)

Groet van Kiki

7. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Heerlijk geslapen vannacht! Dat doet een mens goed. Ik merk dat als ik overdag het een en ander doe en vooral niet rust, ik 's nachts heerlijk slaap.. Fijn hoor!

Vandaag de laatste keer naar de pufclub, tenminste, voor de bevalling. Daarna hebben we nog terugkom dagen. Leuk hooor!

Joella en kiki: De forumleden zien ons nog niet echt snel (of als eerste) bevalllen hé? We zullenhet allemaal we zien. Eerlijk gezegd heb ik ook niet het idee dat de kleine snel geboren zal worden of klaar is voor de geboorte. Wie weet ga ik wel zwaar overtijd lopen! (al hoop ik dat toch van niet..) Ach, de uk moet haar/zijn tijd nemen die het nodig heeft hoor!

Ik ga eens even lekker een ontbijtje maken, tot later!

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik doe dat dus ook ..
    Mn hubbie is van de week al een keer in de logeerkamer gaan liggen .. mar dat vond ie dus ook niets .. en lag na een uur al weer naast me.

Vannacht natuurlijk weer heerlijk slecht geslapen.
    Heb ook heel de dag al last van harde buiken .. wat kunnen die pijnlijk zijn he?

Die kleine was gister ook erg rustig, pas savond kwamen de schoppen. Maar het word nu allemaal dubbel ingehaald.

Hoe is het trouwens met je ribben Carmen? Gaat het al beter?

Ed schrok zich gister ook een hartverlamming. Ik belde hem nl op .. haha .. hij nam op met .."Moet ik naar huis komen" Was ut maar waar...

Veel plezier bij de vk Mouschy .. we horen het wel ..

Ik ga ff lekker eten ..

Grtx

9. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    inderdaad Carmen we hebben nog geen enkele stem :)
    Maar toch denk ik dat ik eerder als 20 april ga bevallen mischien met 38 of 39 weken want mijn buik staat echt op ontploffen en ik heb ook zo een last van die voorweeën.
    maar ja we zullen wel zien hahahaha ik hoop dat ik er wel eerder vanaf ben natuurlijk!

groetjes Joëlla

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik snap het niet zo waarom anderen wel meer stemmen hebben gekregen.... denk dat het misschien aan mijn banner ligt? door de pendelaars? ik weet het anders ook niet.... al hoop ik echt wel dat ik eerder beval. Slaap mega slecht, kan mijn voeten niet meer zien, echt een mega buik, en als ik mijn voeten kan zien als ik zit, zijn die echt niet om aan te zien zo groot, gevuld met vocht. Ik heb het op het ogenblik helemaal gehad, echt waar. Zo jammer is dat. Alles doet me zeer, mijn bekken, en mijn buik (harde buiken) en niets gaat meer lekker. Maar goed ik tel gewoon de dagen af en we merken wel wanneer Uk zich meld, meer kan je toch niet doen he ;)

Kom net thuis van de verloskundige en alles was goed met Ukkie, was goed ingedaald en is goed gegroeid (nog meer :confused: ) De verloskundige denkt dat het tussen de 6 en 7 pond is als het word geboren. Nou ja we merken het dan wel. Ze heeft ook gekeken naar mijn mega voeten, maar ze zei ook dat je er niet veel aan kon doen. In bed voeteneinde omhoog en zo maar dat heb ik allemaal al...

Daarna ben ik langs de thuiszorg gereden, en daar heb ik 8 bedverhogers en een po (voor de nageboorte) gehaalt. En ik heb meteen gevraagd hoe het nu zit met de kraamzorg. En die mevrouw ging even bellen en ik mocht doorlopen naar boven waar ik een leuk intake gesprek heb gehad. Normaal gaat dat via de telefoon, maar ik was er nu toch dus dit was wel zo leuk. Ik ben al langer lid van Unive dus ik val nog onder het "oude" zorg stelsel dus ik heb recht op 8 uur zorg per dag :D Echt super zeg. Anders had ik maar 5 gehad. Nou ik ben daar wel blij om! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat zometeen. Eens kijken hoe een ander het doet hahahaha :)

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das idd wel lekker jah 8 uur per dag.
    Jammer dat ze het hier niet hebben, ik moet gewoon minimaal 5 dagen in het zhuis blijven.

Hebben jullie ook zo'n last van harde buiken?

Ik heb ff een foto in mn album geplaatst. Als ik um zo zie kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die vragen of het er 2 zijn .. haha

12. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zoo zeg Silvie, dat is idd een hele grote buik, maar wel heeeel mooi hoor!!! Ik had ook zo,n mega buik hoor, dus durf dat ook wel te zeggen bij mij vroegen ze ook regelmatig of het zeker was dat het er geen 2 waren!! Er werd zelfs bij 30 weken zwangerschap gevraagd of ik nog steeds niet met verlof was, want ik liep toch zeker wel op het laatst!!! :(
    En toen ik echt op het laatst liep, keken mensen mij echt zo aan (vooral op school bij Mike) "loop je er nou nog steeds"
    Gisteren op het school plein vroegen er ook weer mama,s daar; Je was zeker wel behoorlijk overtijd dan :confused: En toen ze hoorden dat ik maar 1 dag over de uitgerekende datum was, kijken ze nog veeel verbaasder :)
    Hebben jullie het al gelezen?? Poester haar dochter is geboren, haar vriend heeft een stukje geschreven om te laten weten dat alles goed gaat!! Leuk he, dat zijn toch de berichten waar we voor gaan, of niet? WIE VOLGT??????? ;)
    Liefs Carry

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Die vraag krijg ik ook steeds, is het er echt maar 1 ... Alsof ik daarover zal liegen.

Ik hoorde gister dat ze zwangere vrouwen hier niet 2 weken overtijd laten lopen maar in de 40e week de kleine halen. Dit omdat ze er hier van overtuigd zijn dat er meer kans op sterfte is als de kleine te lang blijft zitten. Heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind het best ..

Ik ga is ff lezen bij Poester... leuk ..

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hebben jullie de mannen trouwens verteld hoe het forum werkt zodat hij ons op de hoogte kan houden?
    De mijne zei dus, vraag ut maar aan je vriendin want ik weet niet hoe het werkt hoor. Dus ik hou mn vriendin op de hoogte, die trouwens zelf nu 27 weken zwanger is en hier ook rond surft. Zij gaat jullie op de hoogte houden.

15. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    Joepie weer een week verder!!!
    Ik heb gelezen dat je vanaf 37 weken officieel thuis mag bevallen maar ik ga toch maar liever naar ziekenhuis:)
    Nog maar 3 weken dames als we niet uilopen dan ;)
    Ik ben zo blij het schiet nu echt op gelukkig maar want ik heb echt alles al helemaal klaarstaan hahahaha.

Vandaag ga ik voor het eerst met me zoontje naar samen spel dat is een middagje peuterspeelzaal maar dan mag ik er bij blijven zo leert hij er aan wennen en kan hij na deze zomer vakantie alleen.
    Ik ga er nu dan elke donderdag met hem heen het is van 12.45 tot 14.45 dus maar twee uurtjes.
    Ik ben benieuwd wat hij er van vind!

Ook kan ik eindelijk vandaag me legetimatie ophalen die is klaar ik had hem verleden week al aangevraagt en voor betaalt maar het duurde een week voordat hij klaar is.
    Ik denk omdat het nu nieuwe pasjes zijn wel mooie me vriend heeft al zo een nieuwe ik had nog steeds zo een oude grote groenige kaart.

Verder heb ik vanacht echt k*t geslapen ik werd om de haver klap wakker om te plassen terwijl ik niks meer gedronken had en iedere keer toch weer een volle blaas :(
    Heb nu ook steeds last van harde buiken zo die doen best wel zeer vinden jullie niet?
    Ik hoop dat er nu een beetje vaart in komt hehehehe.

groetjes Joëlla

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Mooie buik zeg!!! echt groot, doet me een beetje aan die van mij denken hihihihi.
    Ik heb een foto staan bij Lounge en dan "9 maanden beurs foto". Daar sta ik samen met mijn man op. Die heb ik daar laten maken. Ik hoop dat er meer meiden zijn die een foto plaatsen is altijd wel leuk om te zien met wie je nu eigenlijk chat hier op de site ;)

Tja dat slechte slapen herken ik ook heel erg, gaat echt geen nacht meer voorbij zonder dat ik om het uur wakker ben om naar de wc te gaan of me om te draaien omdat mijn bekken zo'n zeer doen... Maar goed we blijven aftellen, nog maar 23 daagjes ;)

Ik ga vandaag nog maar een keer de baby kamer onder handen nemen want het is weer vol geslipt met troepjes van de beurs nog die ik niet heb opgeruimt. Ook heb ik een was gedraait al met baby kleertjes en lakentjes. Misschien dat nu toch de nesteldrang gaat komen :)

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    waar staat hij dan .. ik kan um niet vinden hoor

18. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
  19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
  20. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    Hallo dames

Ik wist eerst niet hoe ik foto's in mijn album moest zetten hahaha dom he dus hij was al die tijd leeg.
    Mouschy heeft het me uitgelegt en nu is mijn album ook lekker vol ik heb net ff snel foto's gemaakt van mijn buik via de webcam ik ga ze er nu in zetten dus ben je benieuwd gluur dan maar ff in me album dat weet je ook wie ik ben hahaha

groetjes Joëlla

Deel Deze Pagina