April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, Silvie en Mouschy: Bij jullie klinkt het ook allemaal erg serieus zeg... Ik denk dat jij de volgende bent, Silvie!

Als ik jullie zo hoor, wordt ik bets jaloers... Soms heb ik het idee dat mijn ukkie zo lekker zit, dat ie er noooit uit zal komen! Maar ook dat zal wel meevallen. Ik geniet er nog maar even van dat ik kwaaltjes-vrij ben. Straks zal het misschien ook gaan beginnen.

Joella (christa) Wat een droombevalling. Daar teken ik wel voor zeg. Fijn dat je mooie dochter het zo goed doet! (ps. je kan je foto's verkleinen in bijvoorbeeld microsoft office picture, als het niet lukt, wil ik het wel voor je doen) Geniet maar van je kraamtijd!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Joella!!

Wat lijkt het me super om je kleine opeens in de armen te hebben!

En wat is het allemaal vlot gegaan vergeleken bij je vorige!

Ik geloof dat we allemaal mogen hopen dat we zo'n bevalling krijgen :D

Nu je niet meer die dikke buik hebt he ben je dan ook van je kwaaltjes af?

3. mirjam22

mirjam22 Lid

25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    Joella echt snel gegaan hier wil ik ook voor tekenen haha,
    ik had gisteren avon rare steken in me buik en me rug waren echt vervelend stiekem dacht ik zou het... maar nee hoor heb nu weer nergens last van en de kleine is weer zo actief.. wachten wachten wanneer zou het toch echt gebeuren..

4. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Zeg, hoe is het met jou Mouschy? Normaal ben je wel even te vinden op het forum, rond dit tijdstip ben je er al vaak geweest. Toch niet begonnen?

Hoop het wel voor je!

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja ik vroeg het met ook al af ..
    Zou ze de volgende april mama zijn?

Onee...ze heeft een bruiloft vandaag .. das waar.

6. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Oh ja! Daar had ze van de week natuuurlijk dat vrijgezellenfeestje van, dat is ook zo. Nou ja... Wie weet, kan alsnog!

Heb vandaag weer een lekkere dag. Voel me lichamelijk gezien echt goed. Ben nog lekker bezig in en om het huis met de laatste dingen. Fijn hoor. Merk wel dat ik mentaal wat minder wordt... sneller piepen, te ongeduldig etc...

Morgen weer een echo van de kleine! Hopelijk de laatste keer voor ik het in het echt mag zien.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Spannend Silvie, misschien ben jij de volgende wel :D

8. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Joella/Christa wat een mooie bevalling dat het allemaal zo lekker voorspoedig is verlopen!! Ik denk als ik dat zo hoor dat iedereen daar voor mag tekenen. Toen ik op 1 april op het forum aan het rond lezen was en hoorde hier dat een paar april mama,s wel leuke grapjes wisten voor die dag, toen dacht ik na het lezen van: Het zal toch niet een grap zijn?? Maar heerlijk voor je zeg dat je je kleine meisje in je armen hebt nu!! En sorry dat ik je even in twijfel trok :oops: Maar een ongelooflijke datum ook :)
    Liefs Carry

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heej meiden,
    Ik heb die krampen/steken dus nog steeds om de 15 min en dan duren ze een sec of 40.
    Morgen moet ik om 1230 uur bij de vk zijn dus jullie horen van me ..

Truste

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nou, ik heb ook een voorlopige datum gekregen: 20 april 2004!

Tenzij ik uitmezelf eerder start, dan is het eerder.
    En als er spoedoperaties tussen komen later.

Maar voorlopig de 20e.

Groetjes van kiki

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dus jij toch op 20 april?
    Goed gegokt dus..

Ik heb dus nog steeds hetzelfde gevoel.
    Wordt niet erger ofzo.
    Moet om 1230 uur bij de vk zijn, dus dan zien we wel.
    Heb opzich ook wel aardig geslapen. Ben wel regelmatg wakker geweest maar toch wel ik me wel aardig.
    Hoest met jullie?

12. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, Silvie... Dat klinkt toch behoorlijk serieus bij jou. Wat leuk zeg! Spannend hoor...

Ik slecht geslapen vannacht, maar dat hoort erbij. Verder verlies ik nu veel vaginaal slijm. Het is wit, maar wel dikker dan "anders". Verder voel ik me nog steeds goed, geen andere dingen. Straks naar het zh voor de echo. Mijn benieuwen hoe het met mijn hummel is!

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Veel succes bij de vk Silvie!

En Carmen veel plezier met de echo! Lijkt me zeer bijzonder om de kleine in je laatste fase te bekijken!

Nog steeds geen nieuws over Mouschy?!

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Thnx meien, ik zal wel ff een update doen vmi. Mouschy had gisteren een bruiloft en ze was net online bij MSN dus ze zal zo wel komen.

Die vaginale slijm is misschien je slijmprop wel Carmen... of zeg ik nu iets raars?
    Super dat je weer een echo hebt zeg ... zal wel een hele mooie zijn ..

Tot strakkies..

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hoi hoi daar ben ik weer hihihihi ik heb jullie toch niet erg laten schrikken he hahaha. Ik had gisteren de bruiloft van een goede vriendin van ons. En ik heb net even uitgeslapen natuurlijk!!! ;) Was erg mooi de bruiloft, ook een erg mooie lokatie. Niet in het stadhuis getrouwd maar in een oude boerderij, wist ik veel dat je daar ook kon trouwen, anders hadden we dat vorig jaar misschien ook wel gedaan.... Maar goed je mag altijd wel blijven dromen ;) Ik heb alles gefilmd en ik was helemaal kapot aan het einde van de dag, heb nog nooit zulke dikke voeten gehad, deed helemaal pijn.... En iedereen de hele dag maar tegen me zeggen doe je rustig aan? hoelang moet je nog? wat word het? beetje vermoeiend maar wel leuk ;)

De baby is flink ingedaald want mijn buik is helemaal veranderd qwa vorm en ik heb weer mega jeuk op mijn buik dus er komt nog meer straiee.... :rolleyes: Had een beetje gehoopt dat ik het ergste nu wel gehad had maar niet dus.... Nou ja 4-4 zit er niet meer in vandaag geloof ik... heb geen last van rare dingen.:)

Ik hoop voor Silvie dat het doorzet! zou super zijn natuulijk!!!
    En Joella echt een geweldige bevalling, ik zou er ook zo voor tekenen!

Groetjes.

16. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik heb weer heerlijk geslapen vannacht.(gelukkig)
    Had gister wel last van krampen in mijn buik alsof ik ongi moest worden. Maar vandaag is alles weer rustig.

Morgen weer een ctg om te kijken hoe de kleine het doet. Volgens mij gaat het wel goed ik heb het idee dat het al weer iets meer schopt.
    Maar elke keer als ik aan dat ding lig is het heel rustig in mijn buik. Zal wel slapen dan.

Groetjes Ellen

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik vroeg me af of de Aprilmama's al kaartjes uit hadden gezocht?!

Ik vind het allemaal zo duur! Wij hebben redelijk veel kaartjes nodig vandaar.. Iemand tips?!

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @KeejBie .. ik heb natuurlijk de geboorte kaartjes al klaar. Ik heb ze online besteld bij http://www.cupidocardsengifts.nl/boven.php

Hier in DK kennen ze geen geboortekaartjes dus ik moest ze wel online bestellen

@Mouschy, lekker rustig an doen vandaag ..

@Shade .. ben benieuwd hoe of wat morgen zeg.

Ik ga nu naar de vk .. tot straks

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tja het is ook mega duur!!! en we hebben tig boeken doorgeworsteld en we hebben er geen een leuke tussen gevonden... Dus we hebben er zelf maar een ontworpen. ;) Ze hebben ook blanco boeken en dan kan je zelf kiezen wat voor plaatje of text je er op wil hebben. En dat kost net zo duur als een kant en klaar kaartje, maar dit is echt orgineel!!! Wij hebben 100 kaartjes besteld en zijn 260 euro kwijt....... :(

20. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik lees alles net, en wens iedereen een voorspoedige bevalling toe!!!

ell'n: alsjij het niet vertrouwd, gewoon doorzetten he!!!!!!

Deel Deze Pagina