Ha, Mouschy: Fijn dat alles goed met je is! Spannend hoor Ellen, elke keer aan de CTG, hoop dat je ukkie het nog steeds goed doet! Kom net terug van de echo (maar heb morgen pas een afspraak, om die echo te bespreken, met de gyn, die kon vandaag niet) De kleine loopt mooi (iets voor) op schema. Weegt nu ongeveer 3065, dus dat is prima in orde. Verder zag alles er goed uit. Alleen het indalen wil niet echt vlotten. Misschien komt dat door de cyste. Daar ga ik het morgen maar eens over hebben met de gyn... Echo was weer leuk om te zien. Alleen de kleine is nu zo groot.... Je ziet het allemaal een stuk moeilijker, dan in het begin. Echt ledematen etc. ook schaduwen van de botjes, die nu hard zijn! Dat bellemerd het zicht, zeg maar. Nu ja, het was heerlijk om mijn kleine weer even te zien. Ben benieuwd hoe het met je is, Silvie. Vandaag moet je naar de VK toch? Jij maakt het goed spannend hoor.
Oh wat leuk weer een echo!!! was het een 2 of 3D? kan je er een plaatsen ben benieuwd hoe dat er nu uitziet, als je zover bent! Gelukkig is alles goed verder!
Was gewoon een 2d, in het ziekenhuis. Dus niet op cd-rom. Heb ook maar 1 foto mee gekregen, want het "beeld" is slecht, zo de laatste weekjes. Ik zal de foto door mijn mannetje laten scannen, op zijn werk. Dan plaats ik hem hier. Je ziet echt "delen" van ledematen. Stukje hoofd, bovenste deel van het ruggetje en vol is de foto alweer. Grote, kleine uk!
Kom net terug van de verloskundige. Alles is goed met de kleine en met mij ook. Mn bloeddruk was wel iets hoger 145/85. Mijn urine was helemaal goed. En wat de weeeen betreft, dat zijn het dus ok volgens haar, moet ik gewoon geduld hebben. Ze heeft niet gekeken of ik al ontsluiting heb ofzo. Daar is het nog te vroeg voor zei ze. Ze heeft nog naar het hartje geluisterd en die doet het prima, gelukkig maar. En de kleine is nu helemaal ingedaald. Ook heeft ze even naar de grote gevoeld en volgens haar is Uk nu ongeveer 3500 gram. Ze heeft wel flink in mn buik zitten poeren zeg. Jemig, heb er gewoon last van. Morgen heeft ze dienst in het ziekenhuis waar ik ga bevallen .. dus tot morgen :-D
Spannend Silvie!!!! Zou jij toch de volgende zijn??? Ik hoop het van harte voor je meid! Mijn bloeddruk werd in de laatste week ook wat hoger en het vocht werd daar door ook weer erger, ik kon geen schoenen meer aan daar door, hoop voor jou dat het nu ook snel gaat en dat je je kleine snel in je armen mag hebben! Wel lekker he Carmen als je op het laatst toch nog even je uk in je buik nog even weer mag zien. Ik heb Lynn nog een week voor ze geboren werd nog gezien op de echo, ik kon er weinig meer van maken de vk moest echt zeggen wat wat was, maar te zien dat alles goed gaat met zo,n kleintje in je buik geeft toch een gerust gevoel. Ik hoop van harte voor je dat je cyste niet de indaling belemmerd idd, zou het dan alsnog betekenen dat je een keizersnede moet onder gaan? Ik duim voor je dat de kleine alsnog zelf gaat indalen. Mouchy; kan je zien he dat je al snel gemist wordt als je even niet van je laat horen, iedereen in de stress OOOOOH zal ze.......... Niet weer doen hoor hahahahah Shade; Succes met je ctg morgen toch wel spannend aldoor hoor! Hoop dat de kleine zich even van zijn/haar beste kant laat zien Keejbie; Ik heb de geboortekaartjes ook via internet besteld http://www.cardsandcards.nl. Wij hadden via een andere drukkerij kaarten bekeken, maar ik kwam er toen achter dat de kaarten hier een stuk goedkoper waren. Het kaartje dat wij hadden was 0,20ct duurder per kaart dan dat ie bij Cardandcards was. Succes allemaal weer!! Groetjes Carry
Benne we weer .. Heb me toch rot geslapen vannacht .. pff ..ben ieder half uur wakker geweest. Had vannacht wel krachtigere weeen, ze kwamen nu om de 7 min ..maar goed, het patroon is weer weg, kom er geen wijs meer uit. We wachten maar af. Zal je zien dat ik naar de 42 weken ga .. haha Hoest met jullie meiden. ..
Oh je houd het wel spannend allemaal En had de verlos nog iets tegen je gezegt van hoe en wat of zo? lijkt me ook niets om nog dagen lang met weeen te lopen... Ik heb er helemaal geen last van, van weeen of zo eigenlijk. Snap ook niet waarom iedereen op mij stemt bij de poll, word er gewoon zenuwachtig van. Ukkie zit ook nog lekker, als is het wel helemaal ingedaald al. Maar verder heb ik nergens last van. Ja slecht slapen maar verder niet Ik moet a.s. maandag (vroeg ) naar de verlos weer op controle. En mijn hubbie gaat dan mee, is wel leuk. Hij is deze week weer met de auto naar zijn werk. Normaal carpoolt hij altijd. Maar als er wat is wil hij nu snel naar huis kunnen Dus maandag gaat hij mee en dan meteen door naar zijn werk. Ik zou anders niet weten hoe ik bij de verloskundige moet komen. Zit in een dorp en openbaar vervoer ernaar toe zie ik niet zo zitten nu........
Nee kan me voorstellen dat je niet met het openbaar vervoer wil .. stel je voor zeg dat je vliezen breken ofzo. Mijn hubbie gaat ook steeds me de auto nu ... is ie tenminste zo thuis. Hij belt me nu ook ongeveer 6 keer per dag op .. de lieverd. We krijgen straks een vriend van ons uit NL voor 2 dagen, zit ik echt op te wachten nu .. maar jah. Heb liever dat mn moeder hier is ... heb nu echt last van heimwee hoor .. pff
Bij mij is alles weer redelijk ok. De ctg was was goed. Maar omdat hij eerder wel slechter was moet ik zaterdag toch weer heen voor een ctg. Met de echo zag alles er goed uit. En ik ben ook nog es 1 kilo afgevallen.(joepie nog maar 7 kilos gegroeid al die maanden) Begin me ook steeds beter te voelen. Heb wel last van de standaard kwaaltjes en mijn ischias maar voor de rest gaat het perfect. Op naar zaterdag! Groetjes Ellen
Ha meiden, Goh, Silvie, wat een spannende tijd maakje er zo van! Lijkt me best vervelend, zo die weeen, weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent! Fijn dat alles goed is met je uk, Ellen. Hele opluchtiong moet dat zijn. Het is fijn geweest om mijn kleine te zien op de echo, inderdaad, dat stelt me wel gerust! Vandaag weer naar de gyn geweest. De kleine is nog steeds niet ingedaald (zucht).. De cyste blijkt hier gelukkig niets mee te maken te hebben. Ik mag dan ook gewoon bevallen. Niemand begrijpt precies waarom de uk niet indaalt. Ik heb al weken last van indalingsweeen en krampen. Nu wil het zo zijn dat mijn moedertje precies hetzelfde had als ik en tijdens de bevalling (na 24 uur zware weeen..) kwamen ze er achter dat haar bekken te smal waren voor een gewone baring. Daarom was ik dus niet ingedaald.. Dat werd een spoedkeizersnede omdat ik door de weeenkracht bijna was "plat" gedrukt. Tja... enge verhalen zijn dat. De arsten houden hier nu wel rekening mee. Dat is prettig! Ze kunnen geen bekkenmeting doen, omdat dat bijna nooit iets zegt en het bovendien erg onprettig is. Afwachten dus... Wel allemaal super-goede-gynaecologen hoor. Wordt goed in de gaten gehouden. Er is me ook uitgelegd hoe je zelf het hoofdje van je kleine kan voelen, dus of het al is ingedaald. Kan ik het zelf in de gaten houden, dat scheelt. Verder gaat het allemaal heel goed met de kleine, die maakt het prima. Dat de uk niet indaald zegt gelukkig niets over het tijdstip van bevallen!! Zelf heb ik me toch een pest-humeur. Ben echt zo chagerijnig, zo ken ik mezelf niet. Na al die nachten weinig slaap, wordt ik er niet beter op. Jank om alles en heb het echt even gehad....
Nou gelukkig zegt het niets over de bevalling zelf, dat is een hele opluchting lijkt me! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Dat laatste heb ik ook last van, denk ook omdat het komt omdat we zo weinig slapen snachts... Alles is gewoon te veel. Vanmorgen had ik ook al woorden met mijn hubbie (komt zelden voor), maar hij noemt me aldoor dikkertje en zo. Nou ik kon het vanmorgen echt niet hebben, schoot me helemaal in het verkeerde keelgat.... Normaal vind ik het helemaal niet erg, maar nu begint het me te vervelen. Is niet leuk om zo genoemd te worden vind ik... zal ook wel aan de hormonen liggen maar goed het is niet anders. Vanmorgen werd ik ook zomaar even helemaal niet lekker en kwam mijn halve ontbijt er weer uit Snap er helemaal niets van.... nu gaat het wel weer, al is mijn maag nog wel wat onrustig... Ik heb net de VK al gebeld, hebben ze geen telefonisch spreek uur op woensdag Dus ik kijk het even aan en anders ga ik morgen bellen....
He, vervelend van je mannetje inderdaad. Je (of in ieder geval ik) voelt al zo vreemd "in je lichaam". Onnatuurlijk en onbekende vormen neemt het maar aan. De laatste weekjes ben ik meer buik dan mezelf... Kan me goed voorstelllen dat "dikkertje" je dan even geen goed doet! Ik ben ook steeds misselijk. Gelukkig hoef ik niet over te geven, maar ben steeds licht in mijn hoofd, lijkt net of al mijn eten omhoog komt en net was ik ook al wagenziek. Mijn darmen zijn soms ook het spoor bijster. Maf!
Hallo dames, Ik wens jullie allemaal een mooie bevalling toe en ik blijf vol spanning afwachten wie de eerste wordt. Ik hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten. groetjes, Tamara
blij dat alles goed gaat!!!!! enne, ik blijf dit topic volgen, ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
Benne we weer .. Heb me toch rot geslapen vannacht .. pff ..ben ieder half uur wakker geweest. Had vannacht wel krachtigere weeen, ze kwamen nu om de 7 min ..maar goed, het patroon is weer weg, kom er geen wijs meer uit. We wachten maar af. Zal je zien dat ik naar de 42 weken ga .. haha Hoest met jullie meiden. ..
Oh je houd het wel spannend allemaal En had de verlos nog iets tegen je gezegt van hoe en wat of zo? lijkt me ook niets om nog dagen lang met weeen te lopen... Ik heb er helemaal geen last van, van weeen of zo eigenlijk. Snap ook niet waarom iedereen op mij stemt bij de poll, word er gewoon zenuwachtig van. Ukkie zit ook nog lekker, als is het wel helemaal ingedaald al. Maar verder heb ik nergens last van. Ja slecht slapen maar verder niet Ik moet a.s. maandag (vroeg ) naar de verlos weer op controle. En mijn hubbie gaat dan mee, is wel leuk. Hij is deze week weer met de auto naar zijn werk. Normaal carpoolt hij altijd. Maar als er wat is wil hij nu snel naar huis kunnen Dus maandag gaat hij mee en dan meteen door naar zijn werk. Ik zou anders niet weten hoe ik bij de verloskundige moet komen. Zit in een dorp en openbaar vervoer ernaar toe zie ik niet zo zitten nu........