April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat werd vroeger gebruikt om de bevalling op te wekken, moest je wonderolie slikken en dan ging je super snel bevallen, maar je kind was er behoorlijk ziek van. Ook spugend kwam de baby ter wereld en de moeder was ook aan het overgeven. DUS NIET DOEN is maar een GRAPJE!!!! ;)

Carmen heerlijk een paar van die relax dagjes!!! lekker over het strand mmmmm de zomer moet maar snel beginnen!!!

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    je schijnt je ook helemaal leeg te poepen als je wonderolie heb gedronken ..laat maar .. haha

3. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nee, dat klinkt niet best....

Laten het maar aan de uk zelf over hé? Die komt vast wanneer hij/zij er klaar voor is.

Al die "hulp-middelen", werken volgens mijn toch niet echt (ananashart, kinine, seks, etc.) We hebben geduld!

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat is ook zo, je loopt gewoon letterlijk helemaal leeg van boven en onder en in het midden hihihihi :) Je lichaam laat gewoon alles gaan dan. Dus maar niet doen. Geen idee of het trouwens nog te koop is....

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Weet ik eigenlijk ook niet.
    Ik was het iig niet vanplan .

Mijn verloskundige zegt van de week ... de baby komt op zijn/haar verjaardag ..
    Tjonge, wat een wijze opmerking zeg .. haha ..

Klinkt wel lekker trouwens dat we nog maar 14 dagen hoeven .. zullen we het halen of gaan we er ruim overheen ..

Ik heb me toch een onrustig gevoel in mn lijf .. Het is hier voor mijn gevoel een grote rommel...en kan niet zitten blijven .. moet wat doen ..

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi Silvie, mocht je dit nog lezen...

poetsdrang? Kijk straks nog eens op de klok als je weer een kramp of zoiets voelt. Ik wil je niet blij maken met een dood musje, maar het kan een teken zijn hoor ;)
    En het kan ook nog 3 weken duren :oops:

En nu wat anders, ik ga morgen ook nog even lekker naar de kapper om mijn coupe beval-proof te maken. Ik ben net 4 weken geleden geweest, van best lang haar (halverwege de rug) naar een stuk korter gegaan (kan geen staart meer in). Ik was even vergeten dat je met korter haar elke 4-5 weken moet punten: 't zit nu even nergens naar :(

Groetjes van Kiki.

PS zal er morgen wel even een fotootje van plaatsen, samen met mijn 37 weekse buik.

7. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi meiden

Alles gaat lekker hier Joëlla eet goed aan de borst en slapen gaat ook goed.
    Ze heeft vandaag haar hielprikje gehad en ze gaf geen kik echt een harde tante :)
    Zaterdag mag ze voor het eerst naar buiten kan ik haar lekker showen.
    Ik heb trouwens ook een fototje van haar in me album.
    Later zet ik er nog meer op ik heb het nu zo druk.

groetjes Joëlla

8. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat een prachtig mooi meisje zeg!!! Heb net even je fotoos bekeken, mooi koppie hoor!! Idd echt een popje!! (zo noem ik mijn eigen dochter trouwens ook vaak ;) )
    Fijn dat alles ook zo goed gaat, voel je jezelf ook weer okee??
    Groetjes Carry

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat een mooi meisje, mag je heel trots op zijn Joella!!

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Mooi meisje heb je daar zeg, en zo te zien heeft ze ook aardig de looks van haar grote broer! Zet de foto's maar eens naast elkaar, 't zelfde neusje en mondje. Nou bijna, Joella heeft net even wat vollere lippen.

Geniet er maar lekker van en stiekem ben ik al een beetje jaloers dat jij je kindje al hebt ;)

Groet van kiki

11. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    He he weer 3 week voorbij zie eindelijk mijn man weer. Kan hij morgen mooi mee als ik weer aan de ctg moet.
    Soms hoop ik best wel dat ze me er houden en een datum geven dat ze de kleine gaan halen. Weet ik tenminste zeker dat hij er bij zal zijn. Maar ik denk dat het niet zal gebeuren.

Stel dat ik begin met weeen en dat soort gedoe, moet mijn man eerst nog 5 uur in de trein zitten voor hij hier is. Als hij al gelijk weg kan dan. Anders duurt het nog langer.

Ik hoop echt dat ze ons binnenkort een huisje toewijzen in Weert kunnen we eindelijk samen wonen. Ben het nu echt wel zat bij mijn ouders.

Groetjes Ellen

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Shade, waar woont je mannetje dan als ik vragen mag? lijkt me wel frustrerend dat jullie niet samen wonen nu... Hij mist nu toch best wel veel van je zwangerschap als ik het zo lees. Hoop maar dat jullie snel een woning in Weerd krijgen!

Joella; mooie meid hebben jullie! echt een Koningspaar heb je nu he ;) wat valt er nu nog te wensen. Echt super.

En meiden wanneer moeten jullie weer naar de VK? ook elke week denk ik? wij moeten maandag weer(vroeg) en mijn hubby gaat dan lekker mee. Is ook wel erg leuk. En we proberen dan ook het hartje op te nemen met de MP3 speler, is een erg leuk idee wat ik hier op de site vond!

13. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Hij woont bij een kameraad in Weert en ik nog bij mijn ouders in Delfzijl.
    Dus we moeten heel NL door om elkaar te zien.
    Hij krijgt idd niet veel mee.

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Ai ai ai, hoe heb je elkaar zo gevonden en misschien een onbescheiden vraag: zwanger geworden per e-mail ;) ;)

Nee hoor, flauw van me. Ik kan me voorstellen dat je zelf ook van de situatie baalt dat je man niet bij je kan zijn.

Groet van kiki

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das idd heel vervelend Shade .. kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Hopelijk hebben jullie snel een huisje.

Wat een heerlijk meid zeg Joella ..
    IK BEN JALOERS, WIL OOK .. haha

Hier zit er nog geen schot in hoor.
    Lijk wel een auto die nite echt op gang wil komen.
    Snachts is het echt niet leuk .. komen ze best vlot en krachtig. Vmo was het opeens weer over en rond een uur of 11 begon het weer, maar dan niet zo krachtig als snachts.
    Ik ben verrot, maar wil nog zoveel doen hier in huis.

Zo eerst maar ff eten en dan mar proberen om een uurtje te pitten.

Euj, waar is Carmen??

16. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Heb hem leren kennen via een goeie vriend daar daar is gaan wonen.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Houd het wel spannend zo'n relatie ;) elkaar niet dagelijks zien...
    Maar toch lijkt het me nu zeker niet zo leuk. Hopen maar dat het allemaal snel opschiet met het huis! Kunnen jullie geen urgentie krijgen? Omdat je hoogzwanger bent?

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ell'n: misschien is het een idee om het op je zwangerschap te gooien...(om een huisje te krijgen he) misschien krijgen jullie dan wel voorrang...een nee heb je en een ja kun je krijgen.....kan kif niet nu bij je zijn.....ivm met je zwangerschap...er moet toch wat te regelen zijn daar in het zuiden van het land???

joella: wat een heerlijke meid

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm wij hebben ook geprobeerd urgentie aan te vragen aangezien wij een slechte omgeving hebben om in te wonen zeg maar en omdat ik zwanger ben.

Maar helaas bij ons lukt het niet :(

20. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik heb geprobeerd urgentie aan te vragen maar daar hebben we geen recht op omdat wij niet in gemeente Weert wonen maar in gemeente Delfzijl.
    Helaas.
    Ik zal er volgende week es achteraan bellen kijken of ik zo nog iets kan regelen.

Deel Deze Pagina