Vandaag een CTG gehad en alles was goed. Nu moet ik zaterdag en zondag nog een CTG en dan maandag om 7.00 uur wordt ik ingeleid. Het komt nu wel heel dicht bij echt spanned hoor. Groetjes van Susan
De hele dag geen Carmen gezien idd!! Hopen voor haar dat het zover is, spannend hoor! Zoals jullie zien je mag geen dag hier meer overslaan, want dan lijkt het toch echt dat het zover is!! Ik blijf alles goed in de gaten houden!! Groetjes Carry
Hoi dames hoe gaat het met jullie? Al last van Weeën? Ik ben zo benieuwd wie er als volgemnde bevalt Het duurt nu echt niet lang meer nog ff volhouden he! Bij ons gaat alles goed Joëlla drinkt heel goed uit de borst ze krijg om de drie uur haar voeding. ook houd ze zich zelf prima op tempratuur. Ze slaapt natuurlijk nog heel veel maar als ze wakker is kijkt ze je graag aan af en toe heeft ze in haar slaap ook lach stuipjes das echt zo gaaf! Vandaag ben ik ook voor het eerst naar buiten gegaan met Joëlla het was heerlijk. Morgen is mijn kraamverzorgster er voor het laatst de week is zo snel gegaan ik zal haar missen ze was zo lief en goed. Andy gaat ook heel goed met zijn zusje om hij is dol op zijn haar en wilt haar graag op schoot en geeft haar veel kusjes. Zodra hij s'ochtends opstaat roept hij haar en gaat dan gelijk naast haar bedje staan om te kijken. Ik heb trouwens nog meer leuke foto's in me album gezet van andy en Joëlla samen en van me vriend die haar voor het eerst in bad doet zo lief! Nou ik wens jullie allemaal veel sterkte en ik kom over een paar dagen weer ff gluren op de site kijken of er nog meer baby"s zijn gekomen groetjes christa ( Joëlla )
Ik mag zo weer ff aan de CTG. Ben wel jaloers op jullie met jullie klachten allemaal. Ik heb nog nergens last van behalve van die ongi krampen. Of hoort dat er ook al bij? Moet vandaag nog precies 3 week maar die mogen van mij al wel voorbij zijn. Ik ben zo benieuwd wat voor moois we er van gemaakt hebben. Groetjes Ellen
Succes weer in het ziekenhuis met de ctg. Als ik jou was zou ik nog lekker genieten van een klachtenloze zwangerschap. Het kan natuurlijk net zo goed dat jij nu eerder bevalt dan de rest. Ik denk dat dit weinig uitmaakt of je later gaat bevallen. Ben wel benieuwd naar Carmen zeg! Zal het voor haar zover zijn?? Groetjes Carry
Helaas, voor mij is het nog niet zover! Gister was ik lekker een dagje er tussen uit. Was het "wachten" op mijn hummel zo zat, dat ik maar van alles ga doen, nu "het nog kan"... Geen enkel teken verder dat de bevalling voor mij voor de deur staat. Nog even geduld dus! Leuke foto's van je kleine meidje, Christa! @ Ellen, suc6 met de CTG. Ik heb trouwens ook geen klachten, zelfs geen ongi-pijn. Zoals Carry zegt, geniet ik daar nog maar even van, het kan zomaar beginnen. Bovendien kan ook de bevalling plots beginnen hoor. Niet iedereen heeft last van de "voor"verschijnselen... Suc6 dames en tot later!
Jammer Carmen, ik zat zo voor je te hopen dat je die kleine nu in je armen had. Je word gelijk gemist he als je een dag niet online komt .. haha .. Succes bij je CTG Ellen .. Ik heb vanmorgen mn hubbie maar is onderhanden genomen .. laten we hopen dat het werkt .. haha .. ik heb nu wel een heel ander gevoel in mn buik .. kan het niet uitleggen. Ze zeggen dat sperma kan helpen .. dus ik heb hoop. Verder niet veel bijzonders hier ..we wachten rustig af .. nouja rustig .. ikh eb eigenlijk geen geduld meer. Raar eigenlijk, had dat nooit verwacht aan het begin van mn zwangerschap. Als ik dan die verhalen las van die moeders die het helemaal zat waren en ongeduldig werden dacht ik .. hoe kan dat nou .. Ik weet ondertussen dat het dus heel normaal is .. Ik heb toch een hoofdpijn trouwens .. bleeh... Meiden .. we spreken elkaar ..
Gelukkig dat je CTG goed is gegaan. Op naar de volgende keer. Of is het misschien niet nodig? Hahahaha, je bedoelt dat goed klaarkomen helpt? alleen sperma niet hoor hihihihih Maar tot nu toe helpt niets hier hahahaha Maar je hoort het wel vaker dat het wel helpt, succes
In principe helpt sperma niet om de bevalling in gang te zetten alleen klaarkomen van jou zelf kan het als je lichaam er aan toe is door laten zetten
Tijd van ongeduld voor iedereen al aan gebroken?? In ieder geval wel voor de meesten van jullie zoals ik lees! Nog even meiden, jullie zijn al zooooooooo ver nu!! @Carmen: Toen ik net binnen kwam ben ik meteen op zoek gegaan of ik nog geen geboorte bericht zag staan, dacht echt even WIE WEET??? Maar helaas, voorjou dan natuurlijk!! Wel goed dat je nog even je zinnen verzet de laatste dagen, heb ik op het eind ook zoveel mogelijk gedaan, alleen had ik de laatste week zooooooooveel last van vocht dat ik bijna niets meer kon. (zefs niet autorijden) Dus toen heb ik nog veel binnen gezeten! Maar het gaat allemaal een stuk sneller als je lekker even weg kan, maar je bracht ons wel in twijfel hoor @Ellen: Gelukkig was je ctg goed, wel vervelend van je hoge bloeddruk, hopen dat de komende keer het weer beter is met je bloeddruk, of ben je dan idd al bevallen @Silvie; Hahaha moest wel lachen, geloof dat je nu toch wat in de trucendoos gaat graaien om de bevalling op weg te helpen, ik geloof dat jij in ieder geval echt ongeduldig wordt naar je kleine!! Ik gun het je van harte meid, dat die kleine zich maar snel mag gaan aankondigen!! Groetjes Carry
Hallo Susan, Wat was de reden dat jij CTG kreeg? Ik ben vandaag toevallig ook geweest, omdat ik de kleine niet meer zoveel meer voelde. Spannend allemaal he. xxxDidi
kom op meiden nog ff volhouden ook al voel je nog geen teken van weeën het kan ineens zomaar komen geloof mijn. Bij mijn begon het ineens om 3 uur s"middags na dat ik boodschappen had gedaan te rommelen eerst dacht ik ow zijn voorweeën maar ze kwamen om de 5 min. Ik had geen pijn mijn buik werd alleen om de 5 min keihard en na twee uurtjes kwamen ze om de drie min. Om 6 uur was ik in het ziekenhuis en toen had ik 3 cm ontsluiting. Ik had echt niet verwacht dat ik al ging bevallen vooral omdat ik op de pijn wachten maar die kreeg ik pas na 6 cm ontsluiting! Dus let er op als je harde buiken heb die om de zo veel min komen zijn dat ook weeën! jullie zijn er bijna meiden veel succes en geluk!
Nou het wachten word wel lang hahahah, maar goed mag niet zeuren mag nog 13 dagen lopen. Maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk hihihihi Heb mega veel vocht ook, en het gaat nu ook echt zeer doen in mijn voeten Hebben jullie daar verder geen last van? Morgen ochtend weer naar de VK even vragen wat zij er van denkt hoelang het nog gaat duren....
Hoi Didi, Hoe is jou ctg gegaan? Voel je die kleine nu weer? De reden van mijn ctg waren mijn suikers. Omdat nu mijn suiker stabiel moet zijn voor de bevalling en dat is het dus niet ik heb nu regelmatig last van hypo's (te lage bloedsuikers). Vandaag moest ik 1 1/5 uur aan de ctg blijven omdat de kleine wel een hartslag had maar niet wilde bewegen. Was weer even spannend. Voor mij is het nu aftellen want morgen om 7.00 uur moet ik me melden en dan krijg ik gel ingebracht en dan maar hopen dat het gaat werken. Dus maandag of dinsdag bevallen. Groetjes van Susan
Ik wens je heel veel succes meid ... Zal aan je denken .. Bij mij zit er ook weer iets vooruitgang in .. Ik ben me toch een slijm aan het verliezen zeg. Tenminste .. het is slijmerig en kleur en reuk loos .. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat het mn slijmprop is in delen. Of vergis ik me??
Hoi Silvie, Lijkt me wel onzeker de afgelopen dagen denk je niet vandaag gaat het gebeuren of toch niet dan morgen misschien het rommelt toch al weer een paar dagen bij jouw? Toch wens ik jou ook heel veel succes en wie weet bevallen we op dezelfde dag? Groetjes van Susan
Heej Susan, Ja het maakt me idd onzeker. Het is nu al een week aan het rommelen bij me en nu met dat slijm .. pff .. tis zo vervelend allemaal he .. je kan beter hebben dat je vliezen breken en dat het gaat beginnen. Ben je zenuwachtig voor morgen? Grtx Sil