April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jullie houden het wel spannend hoor!!

Pim

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Spannend Ellen, ben benieuwd hoor.

Ik heb echt onwijs slecht geslapen, maar dat halen we wel weer in vandaag.
    De steken in mn buik worden nu ook erger en heb ook last van lage rugpijn.

Ben trouwens niet zo in mn hum vandaag ... ben me toch een partij sago zeg .. en waarom??

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo dames, het schiet nu idd erg op met jullie!
    Ik hoop dat alles goed gaat en wens jullie veel geluk bij jullie bevalling!

Groeten Annemieke.

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    meiden veel succes ik hoop dat de kleintjes niet zo lang meer op zich laten wachten :D

5. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Bedankt voor alle lieve woorden, meiden!

Dat "niet zo in je hum zijn" herken ik ergens wel hoor Silvie. Het is allemaal zo onzeker... Kan me vooral voorstellen dat jet voor jou moeilijk is. Je lijf is al zó lang aan het rommelen. Kan me voorstelllen dat je steeds denkt dat het begint... elke keer een teleurstelling dus!

Met mij gaat alles goed. Ik heb soms wat menstruatie-achtige krampen en harde buiken om het kwartier, ongeveer. (een minuutje lang). Verder voel ik me nog steeds prima! Voor mijn gevoel kan het echt nog wéken duren (ik voel me amper anders dan toen ik 30 wkn zwanger was). Wat dat betreft vallen de laatste loodjes wel mee! Maar ondertussen word ik dáár weer gek van omdat ik wel toe ben aan de bevalling en geboorte. Maar we wachten nog maar geduldig af. Ondertussen doe ik maar mijn ding en geniet er van dat ik zo goed als nergens last van heb. En ach... zolang mijn uk bij me is, is mijn schoonmoeder nog even niet in de buurt!

Hoe voelen de andere meiden zich?

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahahaha die laatste zin ;) ja lekker he schoonmoeders :) ach ik heb er opzich niet zo'n last van. We merken het wel hoe ze is als de beeb er is...

Wel leuk dat er zoveel andere meiden zijn die hier even mee komen lezen. En dan weer zien dat er nog niet echt veel is veranderd hahaha.

Begint voor ons allemaal wel op te schieten, maar ja kan ook wel nog 2 weken duren :rolleyes: hoop echt niet. Had een beetje op een paas kindje gerekend, waarom weet ik niet, maar mijn man en ik hebben dat al vanaf het begin gezegt. Nou ja wie weet.......... Ukkie is nog niet aan het indalen volgens mij. Want vorige keer voelde ik heel goed dat Uk was ingedaald met krampen en steken en zo, en nu helemaal niets.... Maar je kan het helaas niet veranderen. We spreken beeb nu aldoor maar toe met bemoedigende woorden van; als je lekker gaat indalen kan je ons sneller zien en dan word je lekker verwend en zo. Maar echt helpen doet het niet....

Nou we wachten af wie weet is Silvie de volgende ;)

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het zet hier lekker door hoor .. geloof ik ..
    Jemig wat heb ik een last van mn buik zeg.
    Ik hoef nog niet heftig te puffen ofzo, maar het gaat de goeie kant op.

We zien wel .. ik hoop nergens meer op ..

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou Silvie!! Kom Op!! hehehe

Ik heb op je gestemd :p:p Dussss ;)

En daarbij komt we praten nu al zo'n tijdje over het forum heen ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren en hoe je kleintje eruit gaat zien.

Aangezien het voor de Junimama's ook niet al te lang meer duurd ;)

Heeeeel veel succes wil ik je wensen als het vandaag doorzet en hou ons op de hoogte!

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Meiden... suc6 met de laatste loodjes!!!

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oei oie Silvie,
    Ik hoop voor je dat als het doorzet, dat je dan vandaag nog je uk in handen hebt.

Groetjes van Kiki

PS ondertussen de dagen aan het wegtellen...

11. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hee Silvie,
    Dit klinkt wel heeeeel serieus, ik hoop ook van harte voor jou en je man dat het nu ECHT door gaat zetten en dat de kleine jullie niet voor de gek houdt en dat je nu heeeeeeeeeeel binnenkort je kleintje mag gaan bewonderen!!! Zet hem op meid!!!
    Liefs Carry

12. joella

joella Actief lid

20 okt 2005
    181
    0
    0
    Nou meiden kom op het gaat dus echt al allemaal rommelen lees ik.
    En vooral jij Silvie ik wens je succes en ik hoop dat het lekker doorzet.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat niet alleen het is al de hele middag stil rond Silvie ;)

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou jullie houden het wel ontzettend spannend hier :D

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En ik dacht dat we hadden afgesproken om met z'n allen op de 20e te bevallen ;)

Tot nu toe houd ik me aan mijn deel van de afspraak... nog even de beentjes bij elkaar houden ;);)

Groet van Kiki

PS voor Silvie en Susan: zet 'm op! en houd ons op de hoogte!

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben er nog.
    Heb heel onrustige geslapen, onwijs last van mn buik gehad, maar voor mn gevoel zijn ze nog te zwak. Voel me wel heel onrustig. Weet ut ook niet hoor ..

17. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vervelend zeg Silvie, ben je niet helemaal ongedurig door dat wachten met weeen?? Kan me voorstellen dat je het zwanger zijn nu echt een beetje zat bent en dat je gewoon lekker je kleine uk in je armen wil houden, heb gewoon een beetje medelijden met je. Hoeveel dagen ben je nu al zo aan het rommelen??
    Liefs Carry

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja kan me voorstellen dat je zo langzamerhand een beetje zat aan het worden bent... wanneer heb je weer een afspraak bij de VK of huisarts? Doe lekker rustig aan en neem een lekkere warme douche ;)
    succes!!! hopen maar dat het door gaat zetten :D

Hier is het ook nog aldoor rustig. Nou ja wie weet word het wel de 20e ;) vind het allemaal goed hoor hahaha. Ik moet alleen de 18e terug naar de VK omdat Uk niet is ingedaald. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft dan....

19. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Heb slecht geslapen vannacht.

Maar alles is net weer goed gekeurd in het ziekenhuis.
    En voor mijn ischias moest ik maar paracetamol nemen(wat niet helpt) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Kan wel janken.

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das balen Ellen dat je zo last heb van je Ischias ..

Ik ben nu ondertussen al vanaf vorige maandag aan het rommelen. Maar het voelt nu anders. Het voelt krachtiger allemaal. Het is volle maan vandaag .. haha .. wie weet.
    Tis gewoon vervelend omdat ik al zolang bezig ben .. en het je iedere keer een beetje hoop geeft ..
    Ik moet de 18e weer naar de vk .. ik hoop het niet te halen ..

Deel Deze Pagina