Mogguh meiden , Echt leuk dat julie zo meeleven met ons. Ik ben die "weeen" weer kwijt hoor .. haha .. ik blijf er maar om lachen anders word ik langzaam gek. Vandaag is het de dag .. maar ik geloof dat die kleine dondersteen nog wel ff op zich laat wachten hoor .. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Carmen is .. heb op 1e paasdag nog met haar gekletst via PB'tje en de laatse heeft ze ook nog niet gelezen zag ik net .. Ik hoop dat alles goed gaat met haar. En de dag voor Kiki vandaag .. spannende dag zeg .. Nou wij nog Mouschy ..
Hehe idd je zou voor de 20ste gaan toch?! Wel vreemd al die tijd leef je naar deze dag toe en dan zit het er misschien nog steeds niet in !! Misschien is Carmen dan al wel bevallen op me verjaardag hihi Zou leuk zijn
Ja die Carmen houd het wel errug spannend!!! hahahaha Nou maar hopen dat alles goed is gegaan en dat ze haar kleine wonder lekker aan het knuffelen is! Silvie is ook lekker bezig......... Word langzamerhand wel ongeduldig en erg onrustig dat iedereen al bevallen is of bezig is of weet ik veel wat...... wachten duurt zooooooo lang........ en iedereen maar zeggen dat ik eerder zou bevallen (incl. de vk en zo).... omdat ik zo voorliep. Maar niet dus. We blijven lachen en gewoon doorgaan want meer kunnen we toch niet doen....
Nou dat zal best wel mee vallen, je bent ook voor het eerst zwanger We horen het morgen wel hoe het is gegaan.
Ik wil ook bevallen!!! Heb vandaag aan de echoscopiste doorgegeven dat ik echt stapel gek word van die ischias. Toen ze voreg hoe het met mij ging zei ik dat als ik de keuze had ik ze de kleine er uit mogen halen of mijn been eraf. Ik weet niet meer hoe ik het heb s'avonds ik kan niks meer van de pijn in mijn been. Maar verder is alles weer goed gekeurd in het ziekenhuis. Mag zaterdag weer heen voor CTG. Ik wou dat ik net zo veel last van de pijnen in mijn buik had als in mijn been, dan wist ik in elks geval zeker dat de kleine eerdaags zou komen. Maar ja als die het zelfde doet als haar mama dan komt ze 17 dagen te laat. Er daar moet ik toch echt niet aan denken. Zijn er nog mensen die dingen weten wat weeen opwekt behalve de standaard dingen? Vertel het me please. Groetjes Ellen
ze zeggen dat gekruid eten ook wil helpen bij mn zus heeft het geholpen haha! succes alpril mama's!!! ik kom elke keer in spanning kijken
@Silvie: Nooit denken dat iemand je dom vind hoor, ik vind het heeel verstandig dat je toch even hebt laten checken, wat er ook was!!! Horen morgen van je (mss ook wel niet ) Nu lekker uitrusten. Gr Carry
Ik zal mn verhaal ff doen. Zoals Carry en Mouschy wel weten verloor ik vmo dus een hele plons. het was kleurloos en heel mn ondergoed en maandverband waren drijf nat. Ik eerst ff aan mensen die er verstand van hebben gevraagd wat hun denken dat het is en ze zeiden, net als dat ik dacht, dat het vruchtwater was. Dus ik naar het ziekenhuis gebeld. Moest dus langskomen want ze wilde me natuurlijk wel onderzoeken. Dus weer een inwendig onderzoek en dit keer heeft ze ook het hoofdje van de kleine omhoog geduwd, dat als het vruchtwater is het hoofdje van Uk niet in de weg ligt. Uk kwam iedere keer gelijk weer naar benee. Het was volgens hun dus geen vruchtwater ... en heb dus waarschijnlijk urine laten lopen. Ik weet toch zeker wel wanneer ik in mn broek heb staan piesen .. of doen die hormonen mn hersenen ook al afbreken. Maar goed .. we konden weer gaan dus .. Mensen ..wat voel(de) ik me een domme koe zeg.. Iedere keer word ik onzekerder .. Ze zeggen ook in het ziekenhuis dat ik gewoon iedere keer moet bellen .. ook als het morgen weer is .. Er lopen daar zelfs vrouwen die iedere dag komen .. Maar dat was ik dus niet van plan. Maar goed ... ik vertrouwde toch altijd aardig op mn eigen intuitie, maar die laat me aardig in de steek de laatste tijd. xxxSil
Wat vervelend Silvie!! De kleine begint je nu echt te plagen! Zoals je vanmorgen schreef dacht ik ook echt dat het vruchtwater was, vooral omdat het zoveel was, maar laat je hier nu niet door in onzekerheid brengen zodat je bijna niet meer durft te bellen of te gaan, want zodra jij denkt dat het nodig is om te bellen, toch gewoon doen, ook al denk je dat je gevoel je in de steek heef gelaten. Beter 10 keer te vaak heen gegaan of gebeld, dan 1 keer te laat!! Vergeet idd niet dat het je eerste is en dat het altijd moeilijk is om te bepalen wanneer je nou moet gaan of moet bellen, je wil gewoon het beste voor jou en je kleintje, en zoals je al zei je bent ook niet 1,2,3 in het ziekenhuis, je moet best nog een eindje rijden!!! Ik hoop echt dat de kleine niet teveel meer aan het plagen gaat, en dat de volgende keer het echt gaat door zetten!! Liefs Carry
Hmm zeer vervelend Silvie!! Ik neem ook aan dat je zelf wel weet wat het is!!! En dat je niet zomaar in je broek staat te plassen die mensen daar die zijn niet goed Het word wel zenuwslopend nu of niet! Maar goed als je het weer niet vertrouwd enz zeker er langs gaan meis!!!
Zoals ik gisteren al zei; je bent géén domme koe. Ook ik was er zeker van dat het vruchtwater was. Ik vind het allemaal maar wazig hoor. Die kleine houdt je iig wel bezig! Knuff van mij!
Silvie ook ik dacht dat het vruchtwater was. Maar goed net wat Carry ook zegt beter 10x te vroeg aan de bel hangen dan 1x te laat. Ik was ook gegaan in jou geval Doe lekker rustig aan en laat die hormonen maar gieren, misschien gaan ze nu doen wat ze horen te doen; de bevalling in gang zetten! Hier is het nog altijd eruug rustig morgen uitgerekend. Tjemig zeg wat is dat vreemd. Ik weet het niet hoor, voel niet echt veel gerommel om morgen te gaan bevallen maar je weet het natuurlijk nooit. Groetjes.
Nee meid, dat zegt niets .. het kan zomaar opeens gebeuren he.. Raar he, morgen is de dag waar je 9 maanden naar uitkijkt .. en hij is ook weer zo voorbij ..
Hier is het weer rustig vandaag om wat krampen na. Weet het echt niet meer hoor. Ik heb echt het idee dat de kleine net als ik zelf te laat komt. ben gewoon jaloers op jullie die al krom liggen van de ween of zelfs al zijn bevallen. Ik mag morgen eerst weer een half uur aan de CTG liggen. Sorry dat ik zo zeur hoor. Groetjes Ellen
Meid, ook hier is er niets meer aan de hand hoor. We moeten gewoon geduld hebben. Ik heb wel gevoelige harde buiken, maar dat zegt ook niets .. haha .. De kleine Ukkies komen vanzelf . .we moeten alleen ff geduld hebben .. Hou je taai meid!! xxx Silvie