Op 18 april, om 21.28 uur ben ik bevallen van een geweldig mooie dochter. Ze heet Djurra en woog bij de geboorte 3325 gram. Het is een geweldig mooie, lieve en tevreden meid. Inmiddels verblijven we weer thuis en genieten elk moment van ons lieve meisje. Later meer! (foto's plaats ik straks in mijn album..)
Meid wat geweldig. En jij was degene die helemaal nog niets voelde .. zo zie je maar. Geniet lekker van je meisje ... we horen je verhaal vanzelf!!
Dames, Wat een geduld moeten jullie hebben! Ik kom zo af en toe even een blik werpen, hoe het gaat met jullie. Heel veel suc6 en sterkte.. Mijn verhaal en foto's van mijn mooie uk, op mijn www.
heb een berichtje in je gastenboek achter gelaten Carmen, vind het zooo geweldig dat je ook bevallen bent!! Nu de andere 2 meiden nog, kom op Silvie, kom op Mouchy!!!!! Liefs Carry
GEFELICITEERD!!!!!!! met jullie mooie DOCHTER! Dat heb je even goed gedaan hahahaha. Gewoon stiekum bevallen terwijl er nog niet echt iets aan de hand was hahahaha Ik ga even je verhaal lezen. Hier is het nog altijd rustig. Ik voelde vanmorgen wel gerommel maar dat is alweer over. Jemig zeg, een van mijn ergste verwachtingen komen zometeen uit....... dat ik 2 weken overtijd ga lopen......
Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet, de foto is afgelopen weekeind gemaakt van mijn BUIK, dus met 40 weken zwangerschap
Ellen (shade) is er ook nog, hier even een update van haar! ze gisteren opgenomen in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk, ze het weeen opwekkers gekregen, maar die helpen niet, dus het is nog even afwachten wat ze verder gaan doen... als ik weer wat van ellen hoor, dan zal ik het hier neerzetten!!!
Das een behoorlijke buik mouchy!! Hoe groot schatten ze je kleine?? Ik had ook zo,n mega buik en Lynn was dan ook 4170gram, ben benieuwd hoe groot jullie kindje zal zijn? Maar binnen 2 weken weten we het in ieder geval! Slvie; weer een redelijk rustig dagje gehad na alle spannende dagen? Hopen dat de kleine nu echt gauw gaat komen, elke morgen als ik msn aan zet denk ik: He Silvie is er nog, nog steeds niet bevallen en staat er weer een dagje bij je zwangerschap op! We gaan niet 2 weken over tijd he?? Heb zo,n voorgevoel dat het een dezer dagen gaat komen!! Agnes; als je Ellen spreekt wens haar heel veel sterkte en succes voor de bevalling, hoop dat ze ook snel mag bevallen nu, want dit is natuurlijk ook niet leuk meer al die bezoekjes aan het ziekenhuis enz! Fijn dat je ons op de hoogte houdt van haar!!! Veel liefs Carry
Wens Ellen veel succes van me... We denken aan dr. Bij mij zit er nu ook schot in. Sinds een uur of 3 vmi heb ik flinke weeen, eerst om de 15 min, toen 10, daarna 8 en het laatste uur om de 7 min. Zou het nu dan echt gaan beginnen. Ik heb alleen ook last van rugweeen en das een stuk minder. . Dus hopelijk geen dag erbij morgen op MSN Carry ..