Zodra ze weer thuis is (in DK blijf je 5 dagen in het ziekenhuis), zal ze zelf het hele verhaal vertellen. Ik kan jullie wel vertellen dat Britt 4070 gram weegt en 52 cm lang is en helemaal gezond is. Groetjes!
Hehe keej dan! Vroeg me al af of het een kleine meis was of groter Wel minder voor der dat ze zolang in het ziekenhuis moet blijven maarja dan word er wel goed voor der gezorgd hoop ik
Dat is ook een gewoonte in DK, aangezien ze daar geen kraamzorg kennen. In die 5 dagen leer je dus hoe je de kleine moet verzorgen.
Kijk ik er vandaag over heen of heeft Mouchy ook de hele dag nog niet gepost??? Dacht ik wacht nog even tot het einde van de middag maar het lijkt verdacht stil omtrent Mouchy, zou ze.......................... Hoop het van harte!!!! Dan zijn alle april mama,s ook daadwerkelijk in april nog bevallen! Liefs Carry
Ik ben er weer. En bevallen van een gezonde zoon. Heb nog steeds last van ee hoge bloeddruk en mijn Ischias is ook nog niet weg. Maar dat kan de pret niet drukken. Ik ben trotse mama van Esosa. Groetjes Ellen
Ben benieuwd of ze weeenopwekkers gaat krijgen. We horen het zeker! En Ellen harstikke fijn dat alles keej met jou en de kleine is op je hoge bloeddruk enz na Geniet er maar van
Nog gefeliciteerd met Esosa, fijn dat je er weer bent! Nog 1 april mama te gaan en dan is iedereen bevallen hier, en zo te horen zou vandaag DE DAG voor Mouchy kunnen zijn, als ze haar weeen opwekkers gaan geven. Nog eenmaal duimen voor een april mama dat zij nu ook heel snel haar ukje in haar armen mag sluiten! Zet hem op Mouchy!!! Liefs Carry
Ik keek net op die site van Mouschy. Als ze in het echt Esther heet is ze inmiddels bevallen van een zoon!! Als het klopt, feliciteer ik haar bij deze!!!