April 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carmen, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met de april mama,s. En moniek gezellig dat je ook komt mee kletsen, een verlate gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam heeft ze gekregen!!
    Nu straks de mei mama,s aan de beurt, het is wel schitterend weer aan het worden, Lynn is nog geboren dat het nog steeds vroor en het had zelfs die nacht nog gesneeuwd, wat gaat dat allemaal dan opeens weer snel. (time flies when you,rre having fun, klopt toch echt :) )
    Wat ik overigens heeeeel snel vind gaan is dat ik over 4 weekjes weer moet werken :( Dat komt wel aaaaaaaaaaaaakelig dicht bij hmmmm :(
    Liefs Carry
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm dat lijkt me wel lastig als ze savonds niet naar bedje wilt maar aan de andere kant ook wel schattig dat ze bij mama wilt blijven!

    De tijd vliegt idd ;)
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Nog 6 weekjes Keejbie, dat duurt ook niet lang meer!! En dan voor jullie ook zo,n kleine hummel op je buik, ipv in je buik.
    Heb je al verlof? Dat is meestal wel lekker nu als je niet meer zoveel hoeft!! Groetjes Carry
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo meiden,
    hier even een kort berichtje van mij. Vandaag is de kraamweek afgesloten. Ik voel me nog een wrak, kan bijna niet lopen, laat staan zitten :( heb een mega knip gehad, echt lekker maar niet heus. Dus zitten achter de pc zit er niet in.... Ik sta er nu achter ;)
    Met Ewout gaat alles goed gelukkig, de voeding is goed op gang gekomen na heel veel gedoe en veel aanleggen en kolven. Het is een zeer tevreden mannetje die makkelijk te troosten is. Kortom ik heb een lekkere kraamweek achter de rug :D Alles kan nu alleen nog maar beter gaan hahahaha. Als ik weer normaal kan zitten laat ik weten hoe de lange bevalling is gegaan.

    Groetjes. ;)
     
  5. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dag dames!

    Hier alles weer prima. Onze Djurra drinkt inmiddels weer prima (Dieetvoeding A.R.) Fijn hoor. Het is een heerlijke tevreden dame. Een echte knuffelkont, ze ligt graag op schoot en vind haar bedje of box eigenlijk maar zozo... Ach, ik geniet van mijn humpie zo dichtbij me!

    Djurra heeft alleen last van spruw. Soms merk je dat ze wat last heeft van haar mondje en ze heeft door de spruw ook wat luieruitslag. Zielig zeg... Gelukkig lijkt ze er niet heel veel last van te hebben. Ze is alleen wat hangeriger dan anders. Iemand tips???

    Mijn kleine meidje huilt amper. Om de fles kan ze flink schreeuwen. Heerlijk! na al die "eetproblemen"en ziekenhuisbezoek geniet ik van haar hongertjes. Inmiddels drinkt ze nu een flesje van 100 cc. Dat is heel mooi voor haar gewicht. Ben benieuwd hoeveel ze nu is aangekomen... Woensdag maar naar het weeguurtje op CB.

    Morgen moet mijn hubby weer aan het werk, lekker met zijn tweetjes aan de gang dus. Ik heb er zin in!

    Kortom: het moederschao is zoveel moeier dan ik had durven dromen! Dat ik zoveel wartme en liefde van mijn meisje zou krijgen had ik nooit gedacht.
     
  6. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat een heerlijkheid he mama zijn!! Ik heb ook elke dag dat ik Lynn aan kijk en het gevoel heb helemaal weer verliefd te zijn op mijn kleine meidje! Het leek mij in de zwangerschap een heel eng gevoel dat ik niet zoveel van de baby in mijn buik (toen nog) kon houden als dat ik van Mike deed. Maar het moment dat ze op mijn buik lag, was ik dat gevoel van angst al snel vergeten. Ik prijs mij gelukkig met mijn mooiste meisje van de hele wereld, en daarbij mijn mooiste mannetje van de hele wereld.
    Lynn gaat steeds meer geluidjes maken en alle nieuwe dingen maken mij altijd zooo trots dat ik er de tranen van in mijn ogen krijg.
    Vanmiddag had ik dat met Mike, Mike heeft vanmiddag voor het eerst een stukje los gefietst, en ik was zooo trots dat ik idd weer de tranen in mijn ogen had staan :)
    Ja het moederschap doet goed!!! Ik geniet met volle teugen van mijn wondertjes!
    Liefs Carry
     
  7. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi moeders

    ik ben een weekje niet geweest ik heb het heel druk gehad me zoontje andy is vrijdag 5 mei 2 jaar geworden was heel gezellig die kleine is weer lekker verwent door alles en iedereen.
    Ik had s'middags al visite en toen was ook zijn kinderfeestje.
    s'avonds kwam de rest van de familie en vrienden toen de kids eenmaal op bed lagen ging iedereen flink door met feesten om vier uur s'nachts ging de laatste visite pas weg :confused: pffff ik was kapot maar het was echt heel gezellig en lekker weer ook iedereen heeft in de tuin gezeten.

    Verder gaat het met Joëlla heel erg goed ik zal zo nog ff een fototje in me album zetten kunnen jullie zien hoe ze gegroeit is.
    Joëlla drinkt nog steeds erg goed aan de borst ze drinkt om de drie uur en s'nachts word ze meestal maar 1 keer wakker meestal rond 4 uur.
    ze is ook al goed aangekomen volgende week moet ze naar het consultatiebureau voor het eerst volgens mij krijg ze dan ook haar eerste prikje :cry:

    Ik lees hier ook dat het goed gaat allemaal met jullie en jullie mooie wondertjes daar ben ik blij om :)

    groetjes joella
     
  8. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe Carry het gaat idd snel! ook ik heb straks ons kindje in handen!

    Op de dag dat ik wist dat ik zwanger was kreeg ik ook meteen te horen dat me functie ophield. Dus heb bijna me hele zwangerschap niet gewerkt.

    Dus geen verlof voor mij! ;)
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ben blij om te lezen dat het met alle April mama's super gaat :D Wel grappig dat het allemaal meiden zijn, en ik een baby boy heb gekregen ;) Ik heb net een verslag geschreven bij Bevalling. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie het lezen hoe het allemaal is verlopen...
    Ik geniet met volle teugen van mijn kleine man. Het is zo heerlijk allemaal. Nog mooier dan ik had verwacht. Het is ook zo mooi weer. Ik ben al lekker vandaag en gisteren naar buiten geweest in de tuin met Ewout. Heerlijk op het zonne bed lekker met mijn manetje. Wel in de schaduw natuurlijk en uit de wind ;)
    Mijn man is nu ook 3 weken vrij, echt lekker is dat! Het is heerlijk weer, dus we hebben echt een vakantie gevoel :D
     
  10. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    super!!! je hebt er idd al heerlijk weer voor he? Is je mannetje sinds de geboorte 3 weken vrij? of heeft hij gewacht totdat de kraamverzorgster weg was (hoor je ook vaak namelijk).. ik ga meteen even je verhaal lezen...vind ik altijd leuk om te lezen,andermans ervaringen
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    ik ben op vrijdag middag bevallen, en mijn man is tot maandag thuis gebleven. De rest van de week is hij gaan werken. Vanaf gisteren is hij lekker vrij 3 weken :D
     
  12. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid heerlijk hoor dat je man zolang thuis is.
    Mijn hubbie gaat as dinsdag weer werken. Dan gaan Britt en ik het saampies doen. Lekker genieten ..

    Ik had het wel goed geraden bij je Mouschy dat je een knul zou krijgen .. haha ..

    Alleen jij en Kiki hebben een knul ... de rest zijn meiden .. volgens mij is het het jaar van de meiden hoor .. haha ..
     
  13. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Mijn mannetje is vanaf het begin van deze week aan het werk. En ik moet eerlijk zeggen... het is echt heerlijk, samen met mijn meidje! Ik heb het druk als een eigen baasje! Het is heel fijn om de hele dag bij Djurra te zijn. Ze doet het geweldig. Wil wel heel de tijd bij me zijn, dus sleep ik haar met wipper en al door het huis. Samen de badkamer poetsen en lekker hard zingen. Ze vind het geweldig! Ze lacht wat af. Zo schattig!

    Sinds gister kijkt ze heel gericht. Haar muziekmobiel vind ze helemaal geweldig. Haar knuffelkikker (zo een trekpop waar muziek uit komt) vind ze ook het einde. Dikke lachen krijgt het groene monster van haar. Wat gaat het snel zeg... Dit is meer dan puur genieten!
     
  14. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk om te horen dat jullie het allemaal goed ervaren nu jullie kleintjes er zijn!

    En Silvie denk niet dat het het jaar is van de meisjes :p Denk eerder de maand ;)

    Aangezien volgende maand (naar wat ik denk) de jongetjes het gaan overtreffen hehehe
     
  15. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ewout is nu 2 weken oud en alles gaat erg goed. We zijn gisteren voor het eerst naar het conseltatieburo geweest. En hij is nu zwaarder dan zijn geboorte gewicht dus dat is erg mooi :D Hij eet goed, en maakt veel vieze luiers hahaha :) We zijn gisteren en eergisteren lekker de tuin in geweest. Het was ook erg lekker weer daarvoor. Ik op het ligbed en Ewout ernaast in de wandelwagen. Het is echt heerlijk om mama te zijn van zo'n geweldige zoon :D
    Af en toe heeft hij wel last van krampjes, hebben jullie meiden daar geen last van?

    Hahaha enne Sylvie, de volgende ronde draaien we het gewoon om he, jullie allemaal jongens en wij meiden ;)
     
  16. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Alle april mama,s zijn dus heerlijk aan het genieten! Nou deze maart mama ook hoor!! Lynn is sinds gisteren echt aan het schaterlachen (ze lijkt wel bijna dubbel te liggen van het lachen dan), dat is wel zoooooooooo schattig om te zien. Zo schattig dat deze nog steeds emotionele tuthola er weer eens van moest huilen :)
    Hebben jullie ook dat als jullie kleine iets doet waar je door ontroerd wordt dat je nog steeds van die emotionele buien hebt, ik wel ik merk vaak dat ik nog niet hormoonvrij ben, ik weet natuurlijk wel dat er een jaar ongeveer voor ontzwangeren staat, maar soms vind ik het wel nog gek hoor. Ik voel me meestal weer de oude Carry, maar dan merk ik echt dat ik nog niet 100% de oude ben.
    Gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest om mijn polzen na te laten kijken. Ik heb een onderzoek gehad waarbij ze dmv stroomschokjes je zenuwen door meten, dit nog steeds nav vocht wat ik in mijn handen had en wat ws niet goed is weg getrokken.
    Over ongeveer een week krijg ik de uitslag, als het niet goed is, dan gaan ze dmv een injectie kijken of ze het tijdelijk weer beter kunnen krijgen, en als dat niet werkt wordt ik eraan geopereerd, maar dat willen ze uitstellen omdat ik dan zeker 6 weken niet mocht tillen en dat is met zo,n klein mensje erbij natuurlijk niet haalbaar. Jullie horen het wel weer.
    Veel liefs van Carry
     
  17. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat vervelend dat vocht... ik ben het grotendeels al kwijt. Zeker in mijn handen en voeten, kan eindelijk mijn trouwring weer om ;) Nu de rest van mijn lichaam nog hahaha. Mijn buik is heel vreemd, net zo'n dril pudding...


    Ik heb net een foto van Ewout geplaatst in mijn album, en een foto van het geboorte kaartje!
     
  18. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat een mooi mannetje Mouchy, daar kan je met recht trots op zijn!!
    Groetjes Carry
     
  19. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook zon lekkere drilpudding buik. Vreselijk he .. haha .. maar we hebben er iets moois voor terug. Dan maar drillen .. hihi..
    Ik heb ook geen vocht meer dat ik vasthou, gelukkig. Maar mijn handen doen zo raar. Als ik Britt lang vast heb voelen mn vingers van mn linkerhand een beetje dood aan. Ze zijn niet meer dik ofzo .. heb mn trouwring ook weer om .. maar het voelt gewoon raar.. Is dat wat jij heb Carry??

    Dinsdag gaat Ed weer werken .. vond het heerlijk dat hij thuis was, maar kijk er ook wel naar uit om lekker thuis te freubelen met mn kleine meid.
    Ik kan zo van haar genieten en vanmorgen zat ze lekker bij me en ik keek naar dr en moest ik dus ook huilen ... dat kleine meisje is echt van mij ... wat een heerlijk gevoel gaf me dat ..
     
  20. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @ Silvie: zo,n dood gevoel daar begon het bij mij wel mee, ik zei altijd het is alsof mijn hand de hele dag slaapt en daar door heb je dan ook weinig gevoel in je vingers. Bij mij is dat gevoel er nu wel uit, maar mijn polsen zijn zooo ontzettend stijf als ik ze een tijdje in rust heb (vooral na slapen of uitrusten oid) Zo stijf dat ik ze even niet kan gebruiken en ik ook niet Lynn op dat moment zelf uit haar bedje kan tillen, omdat de kracht er dan ook uit is. Na even ze te bewegen en draaien, komt de kracht wel weer terug, maar het klopt natuurlijk niet en aangezien het niet beter is, ben ik dus van de week naar de neuroloog gegaan om het toch uit te laten zoeken wat het is.
    Houd het maar wel in de gaten zou ik zeggen. Als het vocht is kan het in de meeste gevallen nog wel weer weg trekken, alleen ik voelde dat mijn polsen steeds erger werden, vandaar dat ik er mee heen ben gegaan!
    Liefs Carry
     

Deel Deze Pagina