April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Weet je nog wat vorige keer je bloeddruk was Loeki?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ik ben in vier weken opgelopen van 70/130, 75/135, 80/130, 85/135

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Mirtje; ze dachten dat mijn kindje niet goed groeide, dus kregen we een groei echo. Daaruit bleek inderdaad dat het kindje een week achter lag qua groei, maar dat was niet zo heel erg zeiden ze maar moest rustig aan doen. 2 Weken later weer een echo gehad en toen bleek dat het kindje nog steeds een week achter liep ( dus wel groeide), maar toen was de vraag waarom mijn buik dan niet groeide. Ze hebben het vruchtwater op gemeten en dat bleek dus te weinig. De verwachting was dat de placenta het niet goed deed ( bij het kindje konden ze nl geen afwijkingen vinden) en ik mocht alleen nog maar zitten. Hopelijk zou ik de 37 weken halen.Om de 3dagen kreeg ik een ctg. Uiteindelijk na 2 weken weer een echo, alles was goed. Kleintje was goed gegroeid en vruchtwater was voldoende om thuis te mogen bevallen, maar ik moet dus nog steeds zeer rustig aan doen.

Dit alles begon met 34 weken en we zijn inmiddels 4 weken verder. Gelukkig gaat alles goed en natuurlijk heb ik het voor de kleine over. Maar de dagen gaan me steeds langer duren, juist omdat ik me gewoon goed voel gaat het nu dwars zitten. En ach ja die hormonen doen het ook goed :)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Loeki,zow dat was zeker wel een fijn bezoekje aan de vk vandaag?
    Ik ben heel erg benieuwd nu hoe lang je erover gaat doen zeg! :p

Weet je dat ik sinds kort pas weet hoe zo'n baarkruk eruit ziet...bij baarkruk dacht ik aan zo'n ding wat ze bij de gyn hebben met van die beugels die je ook op tv ziet in films.
    Maar blijkt gewoon een simpel klein krukje te zijn zonder beugels enzo :)

@Mirtje,leuk dat je er weer bent!

Ben benieuwd hoe het met Tascha gaat!

Leuk Maxima begonnen,spannend!

Voor de rest weet ik het niet meer!

Ben de hele dag al lamlendig, moe en misselijk :( word gek van de snot,zo Jennifer naar bed en een lekkere lange douche nemen.
    Morgen weer naar de vk en dan een echo :whistle:
    Al zal het maar een hele korte echo zijn,toch ff leuk om weer ff te gluren naar onze beeb!

5. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    hoi allemaal,

ik ben ook al maanden niet meer bij dit topic geweest; al heb ik af en toe wel nog eens meegekeken.
    ben inmiddels dus zo'n ruim 38 weken zwanger en mijn zwangerschap is tot nu voorspoedig verlopen. Gelukkig weinig klachten gehad.

Vandaag naar de VK geweest. In principe was alles goed (mijn bloeddruk was sinds vorige controle al iets hoger, maar nog steeds netjes - 125/81), maar het kindje was nu niet meer ingedaald (en de 2 controles hiervoor wel; zat het hoofdje zelfs vast...). Ik probeer me er niet druk om te maken, maar vind het toch wel heel vervelend. :(
    Nu maar hopen dat het er volgende week weer wat beter uitziet.

6. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Hallo iedereen!

Donderdag 5 april is ons meisje Amber Anna geboren. Ik vond de bevalling erg mee vallen en je krijgt er natuurlijk ook iets geweldigs voor terug! Ik had alleen veel bloed verloren, dus was erg zwak. Gelukkig gaat het nu beter! Met Amber gaat het geweldig!

XXX Tumtummetje

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met Amber Tumtummetje!
    Fijn dat debevalling was meegevallen :D
    Alles verder goed met het nieuwe gezinnetje?
    Lekker van genieten hoor!

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow zie dat ze online is :) dus verslag zal wel volgen :D

9. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    Gefeliciteerd Tumtummetje!
    Veel geluk gewenst!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vennetje, welkom, klets nog lekker even mee.

Tumtummmetje GEFELICITEERD met jullie meisje, ik zal het straks in het lijstje opnemen (samen met Maxima :p )

Pientje, jammer dat je je zo lamlendig voelt, hoop dat je van een warme douche een beetje opknapt.

Iemand nog tips tegen een hoge bloeddruk?

11. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Loeki; fijn dat het klikte met deze VK. Hier trouwens nog een baarkruk fan :) :)
    Ja rusten is het beste voor je bloeddruk volgens mij

Bosi; lief gezegd van je. Hij is ook echt een schat. IK ben degene die moeilijk doet :oops: ;)

Zorra; hoe laat moet je morgen? Ben echt benieuwd hoe het afloopt :oops:

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, ja als je je af gaat vragen hoe het met de dames is komen ze net online hè, was vanmiddag met Harley ook al zo.

13. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Alles gaat goed! We hebben een super kraamverzorgster! Ga haar echt missen!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Super Tumtum, geniet er van, voor je het weet is ze weg.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hier even een kort berichtje. Tascha en Joshua maken het erg goed. Ik ben nu voor een paar dagen in Rotterdam en zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden. Joshua had de eerste dag een beetje moeite met drinken, maar maakt dat nu dubbel en dwars goed. Tascha is nog niet in staat lang te zitten om op het forum het een en ander te lezen en te plaatsen, vandaar dat ik het even doe. Natuurlijk komt ze jullie zelf vertellen hoe het allemaal is gegaan. Joshua is natuurlijk de mooiste baby van Rotterdam ;) Ik ga zo direct nog een paar foto's van hem maken en zal die vanavond nog plaatsen. Groetjes, Lona

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lona, wens Tascha het allerbeste en ze zal hopelijk snel opknappen nu ze eindelijk van de weeën af is.

Hoe gaat het met de kersverse oma? :)

En ja we zijn hier DOL op babyfoto's

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zal ik zo doen Loeki, ze is nu Joshua aan het voeden en dat wil ze in alle rust doen dus laat ik even alleen. Met mij gaat het goed, ben er een beetje aan gewend dat hij er is, kwam toch nog onverwachts eigenlijk. Maar het is een superlekker mannetje. Ga nu foto's maken

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Loeki Ja ik vind het eingelijk ook best knap van mezelf ;)
    Fijn dat alles goed was bij de vk.

Mirtje Tuurlijk mag je meekletsen!

Zorra Oei dat is wel minder, hopen dat je dan maar snel mag bevallen.

Bambino vervelend dat je niks zelf kan doen, maar nog even volhouden.

Pientje Veel plezier bij de echo morgen!

Vennetje Welkom!

TumtummetjeGefeliciteerd met Amber Anna!

Lona/Tascha Fijn dat alles goed gaat met tascha en de kleine!

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb een paar foto's van Joshua geplaatst in het album. Tascha doet jullie allemaal de hartelijke groeten, en hoopt snel weer zelf op het forum te kunnen zijn. Gr. Lona

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb gezien dat je de foto's hebt geplaats wat een mooi mannetje zeg echt een schatje!

Deel Deze Pagina