mirtje, ik was ook zelf te laat geboren, maar volgens de vk zegt dat niks over je eigen bevallingen. Dus het kan ook elk moment komen..........
Ja maar ik heb toch echt sterk het gevoel dat mijn kleine meid nog wel even op zich laat wachten hoor Bosi, ik was laat en zij heeft ook geen haast. Annabel, mijn kleine zit ook hoog en idd, veel last van maagzuur, vooral in de avond.
Ja dat denk ik ook dat die kleine nog steeds hoog zit, ik heb echt veel maagzuur 's avonds en 's nachts...Dat vind ik echt het vervelendste kwaaltje dat ik deze zwangerschap gehad heb....
He janne, leuk dat je weer even komt kijken, Loeki heeft een lijntje met zorra. Mijn baby is ingedaald en ligt vast met het hoofd. De buik is naar beneden gezakt, maar ik heb ook nog erge last van maagzuur.
Dat wilden we juist aan jou vragen, ik heb nog niets gehoord, heeft ze jou al gesmst? Verder alles rustig hier, alles goed met jou en de kleine meid?
Ach nog even....... en dan hebben we een flubber buik en een mooie baby op de arm, Ik ga zo heel even weg. Een klein boodschapje doen. Daarna maar even slapen,
nou wel een heel vaag lijntje volgens mij Ik hoop maar zo dat alles goed is, ze was zo optimistisch dat ze wel even zou smsen tussen de weeën door, maar dat is dus niet gelukt en smsen dat de kleine er is lukt ook niet blijkbaar. Hoop maar dat alles goed is en dat ze haar kleine man nu gezond en wel in de armen heeft. Tot de volgende keer janne
Ik denk dat het wel goed gaat, maar dat het gewoon even niet gelukt is om te smsen. Ik ga, tot later...