ik ben moe maar ach heb niet veel voor vandaag, jasmine huilt wel wat vandaag dus veel mee rondlopen en typen met linksgaat erg traag
misschien hangt het in de lucht dat huilen! nee meliske ik heb totaal geen last meer vaN alles datik in de zwangerschap had, alles is over. alleen strak gevoel door hechtingen is er nog niet zo fijn
fijn missy dat alles over is! ow loeki ik ben echt blond he zal vanavond aan me vriend vragen of ie een foto wil maken, okido?
Wat heerlijk Missy. Kun je alles weer eten zonder je druk te maken of het weer naar buiten komt hè. Nou bij mijn eerste wee gaat hier de witte wijn de kolekast in en komt de entrecote uit de vriezen en de leverpastei \/
whahahahaha het eerste wat ik dronk nadat danischa was geboren was een lekker koud pilsje! mmm was lekker zeg!
Nou ik heb al direct champagne gedronken en de biefstuk moet ik nog eten maar dat bewaar ik voor een speciaal moment binnenkort. O de post is weer geweest nog steeds bergen kaarten, geen idee dat er zoveel roze kaarten bestonden Jasmine ligt even in de box, zalig om te kunnen typen met 2 handen. snel even de was ophangen en opruimen dames ik blijf jullie volgen maar reageren is soms evenlastig met haar steeds op de arm. tot dadelijk maar weer
nee, nog steeds niet goed he! das tenminste 1 goeie eigenschap die ik van me zwangerschap heb overgehouden.
=D> =D> houden zo geweldig!! chips ze huilt weer jammer kort moment maar, echt handebindertje vandaag.
=D> dat vind ik echt heel knap van je Meliske, had me voor kunnen stellen dat dat een eigenschap was die je weer opgepikt zou hebben na alle ellende. Volhouden hoor.
nou ik moet wel eelrijk zeggen dat ik toen ik uit het ziekenhuis kwam wel een sigaretje heb gerookt hoor, en daarna nog een paar... gewoon van alle ellende om naar iets te kunnen grijpen... maar nu al weer een aantal weken niet meer.
Hoi Meiden! Ik wil iedereen die nog moet nog even heeeeeeeeeeeel veel succes wensen! Nog eventjes! Spannend! Kus, Evon