Goedemiddag Nog niks van Zorra zie ik, jeetje ik hoop dat alles goed met haar gaat. Vandaag is Thyron een beetje huilerig en hangerig, hij heeft ook last van krampjes dus dat is wel zielig. Eyerish GEFELICITEERD MET AMBRA-LYNN Loeki Fijn dat je goed hebt geslapen! Pientje Het is logisch hoor dat je nu wat minder kunt doen , hopen dat hij gauw weer beter wordt. Meliske Spannend hoor 30 april ik ga voor je duimen, na hoeveel rondes was je vorige keer zwanger? Bosi Het lijkt me ook wel een wat zo een uitlaatservice, ik zie dat ik jacky nu minder goed uitlaat en dat is ook zielig. Laten ze jou hond ook los lopen? Annabel Vervelend dat oefenen nu mag het wel eens doorgaan zetten. Elf Het zijn dus echt bakerpraatjes, jammer dat het niet heeft geholpen. Mo Hier ook een baby met krampjes kheb cinababy van Vsm gekocht ben benieuwd of het helpt. Dizzy Hier ook eentje die vandaag een huildagje heeft volgens mij hangt het echt in de lucht. Loesje Spannend Succes meid!
Hoi Evon, ben je al hersteld van de KS? en hoe gaat het met Merle. Meliske, gewoon volhouden hoor, hoe moeilijk het ok is.
heey Meliske,dat mag niet heh! [-X Zoveel uitroeptekens in je bericht plaatsen Knap dat je nog steeds gestopt bent met roken zeg!
eyerisch gefeliciteerd met je dochtertje o spannend loesje, zet hem op! Lijkt me erg leuk, meld me bij deze ook aan. Nou nog een geschikte locatie vinden. Misschien een een of ander pretpark? Maar ook ik vind dat jij dan zwanger moet zijn Meliske. En als iedereen dat nou vind moet het zeker snel lukken. Ik stem op een +++++ voor eind april! Ook Jessy is huilirig vandag, zal wel iets in de lucht hangen vandaag dan! Ze licht nu even bij papa op de borst, kan ik even eten en typen. Vandaag is de wijkverpleegkundige langsgeweest, was wel lachen. Ze had niet verwacht mij ooit nog terug te zien. En dan de verwarring met de naam, ja hihihihi ik ben nu getrouwd! Ze vond het wel leuk om eens een keer de kids weer te zien na het cb. 4 Juni krijgt ze haar eerste prikjes Het is dat het voor haar gezondheid beter is anders zou ik niet gaan Ik ga nu even snel de was ophangen en me dan met de kids bemoeien. geniet van het wer vandaag en tot later groetjes doegggggggg
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel Een dik jaar, maar heb toen maar een paar menstruaties gehad, omdat het zolang duurde voordat de pil was uitgewerkt. Ga nooooit meer aan de pil, dan maar 10 kinderen
Ja ik ben niet zo kritisch met die prikjes, vind het wel zielig, maar ben er toch wel van overtuigd dat het beter is voor ze.
geloof alleen dat me vriend er niet zo mee eens is nou ja als ie iets te miepen heeft, laat ie maar het zaakje van em doorsnijden
hihi neehoor, Merle ligt de hele tijd heerlijk te slapen! Vandaag even geen krampjes! Met Merle gaat alles heel erg goed! Ik heb zelf ook eindelijk geen pijn meer aan de wond...pfff..had namelijk een ontsteking! Ben zo benieuwd naar Zorra! @PRDM: ik zie ook tegen die prikjes op....heel erg zelfs Leuk idee trouwens een april mama meeting! Ik ben erbij! @Meliske; ojeee......nooit meer de pil...haha dat beloofd wat! @Loeki: hou je het nog een beetje uit? Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren bij jou! X
nou als ik zekers weet dat ik geen kids meer wilt, dan gaat dat toch echt gebeuren, voor meliske geen pil of wat dan ook meer.
Hier ook Meliske,Menno roept zelf al dat ie er een knoop in laat leggen. Maar hij wil het na de 2e al,maar dat vind ik zo definitief. Zou best nog wel een 3e willen.
ik riep tijdens bevalling nooit meer ik wist het zeker en nu ach ik ben al minder scherp dan een week geleden met me uitspraken