Loeki Oh spannend dan woensdag, MAAR we gaan er vanuit dat je voor woensdag gaat bevallen. Pientje Oh dat was zeker niet zo slim, ik heb het gezien het staat idd erg knullig maar het was niet expres ik kopieer altijd het woord gefeliciteerd en die plak ik bij ieder nieuwe zwangere.
Aha, daar zijn jullie, nou Meliske, ik red me nog wel even met tisseus. Ik heb nog geen idee hoeveel kids ik wil, mijn man wil er één, ik twee, maar misschien denk ik daar over een week wel héél anders over.
en ik zit weer met de dame op de arm ik krijg wel spierballen zo , helaas alleen aan 1 arm dan want heeft nu al voorkeur voor deze houding
Bij zw-gym doen wij ook heeeel erg veel armspier oefeningen, met het oog op het sjouwen van de kleine.
hebben wij niet gehad, wel zinvol datblijkt nu wel, en volgende keer moeten ze ook maar een typ cursus erbij doen met 1 hand en vaak ook nog links ook
Ik vind het idd wel fijn, mijn armen kan ik iig nog zonder problemen trainen en heb ik echt nog even het idee dat ik iets train.
Heey meiden! Ben ik weer en nog geen veranderingen. Behalve dat ik 39 weken zwanger ben vandaag! Nog maar 3 weken nu! Heb net een taart gebakken en er zit nu een cake in dus het ruikt hier heerlijk. Lekker dik worden ben ik nu toch al hihihi. Jan is ook weer weg. Pff dat went nooit als hij deze dienst heeft ik vindt t maar niks. Nog niks van Zorra gehoord? Zijn er nog andere dingen gebeurt (sorry heb nog geen tijd gehad om terug te lezen omdat ik druk aan het bakken ben)
heey dizzy ik vindt het niet erg dat het wat kouder is dan hou ik niet zoveel vocht vast en heb ik het niet zo warm met die buik. hahahaha
ja hoor het wordt chocolade taart lekker is die zeg (eigen recept). Maar moet eerst ff afkoelen anders wordt de slagroom zo'n raar papje.
Dat heb ik ook tegen Mo gezegd daarstraks, niet leuk als de kleine huilt, maar ben er wel jaloers op hoor.
ja he loeki wij kunnen niet meer wachten en denk de andere zwangeren onder ons ook niet meer. Snap wel dat het niet leuk is voor de mama's maar de aanstaande mama's kunnen niet wachten totdat ze hun kindje horen huilen en kunnen troosten!
OH chocoladetaart [-o< ik wil ook, ben helemaal gek op chocoladetaarten, sachertorte of kirschschnitte, daar mag je me 's nachts voor wakker maken. Ik moet zo maar eens boodschappen gaan doen denk ik =P~
lekker is dat he! Hij is nu aan het afkoelen! (het is echt een overdreven chocotaart hoor) Ik haar kruidcake mix. Dat hoef je alleen maar te mengen met water en kan ik de magnetron. Ik haal ook nog slagroom (2busjes) Chocolade vlokken (voor op de boterham) Cacoa + Smeerboter En nog chocolaadjes. Ik maak eerst de mix en daar doe ik vlokken doorheen. Die gaat ik de oven of magnetron in een taart blik Hierna ga ik de slagroom kloppen. Ook maak ik cacoa boter (dat is smeerboter met cacoa erdoor heen en daar nog wat suiker bij, dat maak ik tot een papje) Dan is het wachten totdat de taart klaar is en afgekoeld is. Daarna snij je de taart in 3 stukken. Op de onderste laag doe je slagroom met (als je dat wil) Nog wat stukjes chocolade De 2de laag erop en daar doe je de coacoa boter op uitsprijden. De laatste laag erbovenop en die + de zijkanten spijt je in met slagroom. Aan de zijkant (plakt natuurlijk vast) doe je vlokken. En daarboven op chocolaadjes. Dat is pas een echte chocolade taart! En hij is verrukkelijk!
Almira heeft een chocoladetaart gebakken, denk dat we haar maar moeten dwingen ons het recept te geven