Oh, wat een beauty Ellenoor maar LATEN JULLIE WEL ROZE MUISJES VOOR MIJ OVER Bosi heb je wel geslapen vanmiddag?
Nee niet geslapen, maar wel heerlijk gelegen met ogen dicht. Ik heb zowel roze als blauwe muisjes gehaald. Ik denk dat ik een jongen krijg, dus dan krijg jij mijn roze muisjes loeki,
Ik ga (misschien een heel raar tijdstip hiervoor) een stuk taart proeven eens proeven of hij gelukt is. Kan niet meer wachten tot vanavond ruikt zo lekker hier!
Eigenwijze Bosi je moet echt even slapen in je bed wil je je bloeddruk naar beneden krijgen. Kom de muisjes maar brengen.
Ja dat zou prima kunnen. Ik breng ze wel langs, Moet je echt slapen om te rusten? Dat wist ik niet. Ik kan niet zo goed slapen eigenlijk. Almira, lekker zeg, taart, =P~
Helemaal geen gekke tijd lijkt me, ik heb er ook heel erg veel zin in, maar ik heb de puf niet meer om naar de supermarkt te gaan. Moet zeggen dat ik mijn vriezer en voorraad kast wel heerlijk aan het leegmaken ben zo, want ik doe echt niet veel boodschappen meer. En mijn man heeft daar wel zo'n hekel aan dat ik het niet eens meer vraag. Ik zal mijn zusje even vragen wanneer ze boodschappen gaat doen. Morgen komt mijn moeder \/ leuk, als ik dan vrijdag nog niet bevallen ben misschien even met haar naar de Prenatal voor de krotingsdagen, het enige dat ik echt nog niet in huis heb zijn flessen omdat ik BV wil geven en ik heb zoiets van 'als het niet wil heeft het Kruidvat wel flessen.' Mijn zusje heeft een Avent handkolf dus die hoef ik niet te kopen. Helaas geven ze geen korting op Avent.
De taart is prima gelukt! jammie.... Heb een recept erop gezet een pagina of 3 terug bosi van een chocolade taart!
Oh ik heb nog wel alles in huis voor een simpele cake, daar kan ik ook een chocoladecake van maken natuurlijk =P~
*Loeki likt het beeldscherm af* Lekker Almira Ik heb nog niets gehoord van Zorra, begin me toch wel zorgen te maken hoor
Ja hier ook! Misschien is ze zo druk met de kleine dat ze ons ff vergeet! Dan zit ze op dr roze wolk!
kun je niet een berichtje terug sturen, met daarin dat we ons zorgen maken... of zou dat te opdringerig zijn?