Ik denk dat het bij mij friet wordt (dat is elke woensdag) De baby is wakker hier! Nu moet hij er nog uit. Soms is hij in de rondte aan het slaan en dan zeg ik altijd tegen hem. Je ligt met je hoofd voor de uitgang schat!
Ja, als ze mij in mijn zij zit te porren zeg ik ook dat dat de uitgang niet is, maar ze heeft het na bijna 41 weken nog niet door. Ze moet er uit waar ze er in gekomen is. (en in de gedachtegang van mijn 2,5 jarig neefje is dat mijn navel )
Jeetje Jopie, Dylan is morgen al weer 4 weken en dan na te gaan dat we bijna gelijk uitgerekend waren en dat er straks meer dan een maand leeftijdsverschil tussen dien twee zit.
jopie - ook ik ben te laat met feliciteren, dus ik sluit me graag aan bij het kaartje van loeki! Alsnog van harte gefeliciteerd!
Een uitgerekende datum zegt idd helemaal niets Thyron is al weer uim 5 weken oud en idd kunnen we rond moederdag nog baby's verwachten. Hoop eigenlijk wel dat iedereen vóór moederdag bevalt, want het lijkt me echt niet leuk om met moederdag nog met zo'n buik te zitten.
Nou volgens mij heeft onze dochter het richtingsgevoel van haar vader, die verdwaald nog tussen Leeuwarden en Groningen. Zal ik d'r een TomTom geven daarbinnen? UITGANG
nee het is een halve pers maar voor de rest weet niemand het. Iemand die veel katten heeft zegt dat het geen europese korthaar is. Heel apart en zo lief. Ga dr ff een knufeltje geven hahaha
Nounou loeki, Jij Meliske (en ik ook wel als jan r*t dienst heeft) redden het wel met de pagina's Ik zit heel de dag al op mn luie stoel achter de pc! Moet eigenlijk een avondje geen pc maar dat gaat me niet lukken vindt het veel te gezellig!