Hoe langer mijn kleine meid blijft zitten, hoe meer pagina's we kunnen vullen denk ik. Maar denk niet dat ik hier weg kan blijven als de kleine er is
Wat leuk dat je neefje er ook zit je hebt dan vast hele goed verhalen gehoord over die kdv. Ik weet dus niet welke ik moet kiezen er zijn er hier zoveel, het liefs wil ik een beetje een flexibele opvang de meeste hier zijn echt streng met de tijden. Je mag je kindje alleen van 09.00 tot 18.00 brengen dat vind ik een beetje belachelijk want als ik eerder vrij ben wil ik hem gewoon op kunnen halen, niet dat ik dan moet wachten tot hij weg mag Nu heb ik er dus een gezien waar je je kindje van 10 tot 13 kan brengen of van 13 tot 18 uur of de hele dag. Ben je ook al bij de kdv gaan kijken?
Ik laat je niet in de steek hoor Meliske. Mijn neefje zat eerst op 2 KDV's en hij had heel duidelijk voorkeur voor deze. Het andere KDV had groepen van 16 kids gegroepeerd op leeftijd (3 groepen), dit KDV heeft een groep van 8 kids en dat van alle leeftijden van 0 tot 4. Bij het grote KDV zijn er idd breng en haal tijden, maar bij dit KDV is het niet zo strikt.
Heey meiden ik ga ff op de bank zitten met mn lieve katjes! Strks heb ik daar niet meer zoveel tijd voor en dat gaan ze wel missen denk ik dus ga een avondje met de katten doorbrengen hahaha xxxxxxxxxxxx
ik kijk altijd om half 7 medisch centrum op sbs6, best een heel intressant programma, gaat ook veel over zwangerschappen en bevallingen. nu een vrouw die ingeleid gaat worden.
Hee meiden! Iedereen aan de huilbaby's vandaag, zie ik! Nou Kim is weer stil hoor. Heeft me wel de hele dag gekost, maar t is gelukt. Ik heb d'r op het 6 voedingen schema gegooid om 15.00 uur en hoppa, stil! ! ! Ze dronk dus mooi wel even 20 ml meer he, vind je het gek dat ze huilde, kind had hongerrrr.... Nu moet ze om 19.00 uur weer wakker worden... Dat is ongeveer nu... De twee dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd! Ik ga nog even van mn 10 minuutjes genieten...
ze willen de rust van d4e andere kindjes niet verstoren en anders loopt iedereen maar in en uit zeggen ze
Mo fijn dat ze stil is. Dientje, ik kan me wel voorstellen dat ze het fijn vinden dat er niet iedere dag mensen in en uit lopen.
Ja Meliske, dat kan ik nu echt niet aanzien hoor ik laat het op me afkomen als het moet, maar ik wil NIET weten hoe het gaat.
loeki, dan wil ik je toch echt even gerust stellen, want je leest vast allemaal indianen verhalen, en nee het is niet leuk, maar echt niet verschrikkelijk. Echt niet. Ik ben ook als de dood voor naalden en zo, maar het valt allemaal reuze mee. Zou willen dat ik je zou kunnen overtuigen... Want ook al wordt je ingeleid, probeer iig te genieten van de bevalling meid!