ow wat een knappe mannen! maar het ging natuurlijk om de kleinste... wat een mooi knulletje zeg! hij ziet er zo tevreden uit!
hier een foto van T.J. met zn nieuwe bandje vondt het zo stoer en moet het ff laten zien hahaha (hij zit hier op de was die ik moet gaan opvouwen )
Zooo kwebbeltantes! Ellenoor,gefeliciteerd met je dochtertje! @Jopie,jij ook nog voor je verjaardag! Mooie foto's weer! @Dientje,sjee wat is Thyron klein op die foto met jou,lief! euh wat was er nou nog meer? Jammer genoeg nog steeds niks van Zorra @Almira,haha wat een leuke kat! Voel me niet zo goed,beetje slap en hoofdpijn,hoop zo dat ik niet ziek word getsie geen zin in hoor! Heb Atwt voor een groot deel gemist,maar hoe komt het dat Gwen in slaap was gevallen? Heeft Carly wat gedaan ofzo? Gedrogeerd ofzo?
mooie kat almira, zo'n soort sjaaltje hebben mijn hondjes ook pientje - hoop niet dat je ook ziek gaat worden! doe maar lekker rustig aan hoor!
Mooie kat Almira! Pientje doe lekker rustig aan, om ziek bevallen lijkt me ook niks. Hij is klein he op die foto hahaha 47 cm nu is hij alweer 50 cm het gaat wel snel vind ik.
50 cm, mijn VK schatte de mijne al op meer dan dat en ook al op 8 pond. Maar als je na gaat wanneer hij uitgerekend was ligt hij heel mooi op schema Dientje.
heey meiden ik heb nog een verhaal maar dat is best wel schokkend en dat is een pijnlijk verhaal maar ik vindt dat jullie dit van mij moeten weten! Ik geloof dat ik dit nooit heb verteld hier! Iemand die het wil weten zeg het ff dan stuur ik een link waar het verhaal staat
Ja niet dat ik nu de allergezelligste ben hoor, maar alleen is maar alleen. Ik vind het niks de avond zo en ook niks op tv. Op donderdag gaat hij ook, maar dan is hij iig terug voor House begint.
Ja klopt loeki hij zou ongeveer 53 a 54 cm zijn volgens mn echo, dat is behoorlijk lang en boven het gemiddelde, maar nu is het nog een ukkepukkie Het is eingelijk echt raar dat hij nu nog in mn buik zou zitten, Ik heb nog steeds een banner op mn bureaublad ik zou vandaag 38 weken en 3 dagen zijn.