Dag allemaal Ik ben vandaag wel erg moe en afwezig. Veel ongi pijn, niet erge pijn, maar op de achtergrond aanwezig. Ik wil het ook wel lezen almira, geef je de link hier, of via pb?
Ja dat is idd vreemd als je het achteraf bekijkt hè Dientje. Mijn kleine heeft nog net een groeispurt gehad (met 40 weken ) Ik wil het ook wel lezen Almira.
het is echt een schokkend verhaal hoor! Jullie mogen er hier wel over praten maar het is niet het leukste verhaal.
Sjonge Almira,heftig zeg! Kan me voorstellen dat het heeeel moeilijk moet zijn geweest. Hoe is je band nu met je ouders dan? Als ik vragen mag?
Jeetje Almira wat een heftig verhaal zeg, ik begrijp dat je in een dip zat daarna, het moet erg moeilijk voor je zijn geweest om dat te moeten doen. Gelukkig heb je binnekort een prachtig kindje!
Heavy hoor. Maar is het niet beter dat we er mét jou over praten dan dat we er óver praten, dat je het ons laat lezen geeft wel aan dat je het toch graag wil vertellen. We zijn er voor je hoor meid. Net als we er voor Meliske zijn.
De band tussen mijn ouders blijft gespannen maar ze helpen me wel ook al geloof ik nooit dat dit oprecht is! Ja ik ben pas uit mijn depressie gekomen toen ik de 20 weken echo kreeg. Daarvoor ben ik heel erg sago geweest elke dag vooral tegen Jan. Ik vindt het nog steeds knap van hem dat hij bij me is gebleven want ik was echt niet om te genieten.
Ik heb er vaak over getwijfeld om het te vertellen. Het is natuurlijk een (zacht uitgedrukt) rot verhaal. En sinds Meliske heb ik het niet meer durven te vertellen! Omdat ik haar niet wou kwetsen want ik geef mezelf nog altijd de schuld. Maar door er gewoon over te praten verwerk ik het beter! Niemand in mijn directe omgeving weet dit alleen mijn ouders zusje en Jan. Dus met andere er over praten lucht heel erg op!
Nou meid, lucht je hart maar hoor. We zijn er voor ALLE aprilmama's en ik denk niet dat we hier zijn om je te veroordelen.
mij kwets je er niet mee (wel lief dat je daar "rekening" mee heb gehouden), ook ik probeer er gewoon voor je te zijn.
vindt je loeki? Het ligt nog steeds zo gevoelig! Het is NOOIT mijn keuze geweest! Ik mis hem/haar nog iedere dag. Ik kon het alleen niet vertellen omdat ik Meliske er geen pijn mee wou doen.
Ik vind van wel, wat vinden de andere er van? je hebt er toch verdriet van, daar is de vlindertuin voor.
Oh, je bent ook ECHT niet de enige met dit verhaal, ik twijfel er niet aan dat er op het forum meer vrouwen zijn met dit soort verhalen.